Bij herenpantalons heeft Vinted op een tijdje geleden bedacht dat je alleen nog maar broekwijdtematen (W32 etc) kunt opgeven, terwijl 95% een confectiemaat (48, 50) etc. heeft. Daar heb je dus werkelijk niets aanquote:Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef d.k. het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat je bij damesbroeken geen lengte kan kiezen. Ik zet mijn eigen broeken inmiddels bij overig en dan met een # zelf een overzicht met lengtematen gemaakt.
Ik had drie van dergelijke items voor ongeveer die prijs, krijg ik bericht of ik ze alledrie samen voor ¤30 wil verkopen. Dus ik heb gevraagd wat ze zelf dacht en nee gezegd. Stuurt ze een volgend bericht met ¤35. Dus ik heb gezegd dat ze moet ophouden met mijn tijd te verspillen. Nou, dat was tegen het zere been, ze mocht zelf wel bepalen wat voor bod ze deed en ik moest niet zo onbeleefd doen. Blokkeren en toedeloe.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dus iets compleet nieuw op Vinted gezet, nieuwprijs 42,95. Heb het op Vinted voor 25,00 gezet en nóg krijg ik net een tegenbod van 15 euro....
Ja, irritant. Dan pakken ze al een bundelkorting mee en dan nog daaronder gaan zitten met een flutbod. Het mag, maar het is wel irritant.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had drie van dergelijke items voor ongeveer die prijs, krijg ik bericht of ik ze alledrie samen voor ¤30 wil verkopen. Dus ik heb gevraagd wat ze zelf dacht en nee gezegd. Stuurt ze een volgend bericht met ¤35. Dus ik heb gezegd dat ze moet ophouden met mijn tijd te verspillen. Nou, dat was tegen het zere been, ze mocht zelf wel bepalen wat voor bod ze deed en ik moest niet zo onbeleefd doen. Blokkeren en toedeloe.
Dit kon niet eens via bieden, daarvoor was haar bod veel te laag, dus ze stuurde gewoon berichten. Opzouten!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, irritant. Dan pakken ze al een bundelkorting mee en dan nog daaronder gaan zitten met een flutbod. Het mag, maar het is wel irritant.
Doe ik ook maar ik merk met zoeken dat het toch niet lekker werkt, dan krijg je alsnog ook 28 lengte of 34 breedte (in jouw geval) als resultaat.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zet dat altijd heel duidelijk in de titel W28 L34 bijv.
Tja aan de andere kant, met kopersbescherming en verzendkosten erbij ben je meer dan 30 euro kwijt anders, voor iets dat nieuw voor 43 euro bij je thuis is. Dat prijsverschil zou mij ook te klein zijn om het dan tweedehands te kopen (ook al is het nieuw staat), dus dan kan je altijd een bod proberen natuurlijk. Al is dit wel erg ver onder je vraagprijs.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dus iets compleet nieuw op Vinted gezet, nieuwprijs 42,95. Heb het op Vinted voor 25,00 gezet en nóg krijg ik net een tegenbod van 15 euro....
Ik heb een tegenbod van 20 euro gedaan, is niet meer op gereageerd. Lager ga ik echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:55 schreef Bami het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant, met kopersbescherming en verzendkosten erbij ben je meer dan 30 euro kwijt anders, voor iets dat nieuw voor 43 euro bij je thuis is. Dat prijsverschil zou mij ook te klein zijn om het dan tweedehands te kopen (ook al is het nieuw staat), dus dan kan je altijd een bod proberen natuurlijk. Al is dit wel erg ver onder je vraagprijs.
Ha je zou verwachten dat ze eigenlijk al hoopten/dachten daarop uit te komen. Hopelijk snel een andere koper!quote:Op maandag 6 juli 2026 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb een tegenbod van 20 euro gedaan, is niet meer op gereageerd. Lager ga ik echt niet.
Kreeg er een van ¤1 voor een artikel van ¤4quote:Op maandag 6 juli 2026 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit kon niet eens via bieden, daarvoor was haar bod veel te laag, dus ze stuurde gewoon berichten. Opzouten!
Ja zulke acties vind ik echt zotquote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kreeg er een van ¤1 voor een artikel van ¤4
uberhaupt reageren ... ik blokkeer ze vaak directquote:Op maandag 6 juli 2026 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had drie van dergelijke items voor ongeveer die prijs, krijg ik bericht of ik ze alledrie samen voor ¤30 wil verkopen. Dus ik heb gevraagd wat ze zelf dacht en nee gezegd. Stuurt ze een volgend bericht met ¤35. Dus ik heb gezegd dat ze moet ophouden met mijn tijd te verspillen. Nou, dat was tegen het zere been, ze mocht zelf wel bepalen wat voor bod ze deed en ik moest niet zo onbeleefd doen. Blokkeren en toedeloe.
Nou, jurk terug ontvangen. Heb uitgebreid gezocht, maar kan de pillen gewoon echt niet vinden (wellicht heeft ze zelf toch een pluizen tondeuse ontdekt) en de enorme ladder is een bijna onzichtbaar streepje van 2 cm.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb er ook weer eentje. Jurk verkocht. Nieuwprijs 80 euro, enkele keren gedragen (meer dan 3 keer zeker niet), verkocht voor 12,50. Staat is in mijn ogen prima. Enkel pillen (normale gebruikssporen).
Koper vindt de staat 'onacceptabel' en 'zou de jurk in deze staat niet eens doneren'. Meldt enorme pillen (tjsa, gedragen, ooit van een pluizentondeuze gehoord), en een 'grote ladder' (= iniemimie dun wit streepje op de borst, bijna niet zichtbaar, ik heb t iig nooit gezien). Maar goed, prima dat ze 'm retourneert, maar wel op haar kosten.
Ben benieuwd of ik wat ontvang...
Klinkt alsof hij niet paste en ze een excuus zocht om terug te sturen...quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:46 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nou, jurk terug ontvangen. Heb uitgebreid gezocht, maar kan de pillen gewoon echt niet vinden (wellicht heeft ze zelf toch een pluizen tondeuse ontdekt) en de enorme ladder is een bijna onzichtbaar streepje van 2 cm.
Ze heeft trouwens ook de andere artikelen uit de bundel teruggestuurd, maar niet gemeld, dus daarvoor krijg ik wel gewoon betaald. Ben benieuwd hoe veel stampij ze gaat maken over haar eigen fout... (zal vast ook aan mij liggen)...
Meestal gaat het goed, maar je kan ook even informeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:41 schreef Onderdeurtje het volgende:
Na een aantal keer verkocht te hebben nu een paar dagen geleden voor het eerst iets gekocht op Vinted. Ik heb volgens mij de belangrijkste checks gedaan, verkoopster is pas online geweest en heeft veel 5 sterren reviews. Maar ze heeft het item dus nog steeds niet verzonden en dit moet voor 27 juli gebeuren dus ben heel benieuwd of ze het nog gaat doen.
Nou ik stuur nooit een bericht en breng het weg wanneer ik tijd heb. Als dat de laatste dag is dan zij het zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:07 schreef Onderdeurtje het volgende:
Ik vind eigenlijk als verkoper dat je blij mag zijn als iemand wat bij je koopt dus dan verwacht ik ook dat de verkoper zelf aan communicatie doet. Nadat ik het gekocht had kwam ze ook gelijk online maar verdere actie ondernemen ho maar.
Misschien dat ik morgen op de valreep zelf nog informeer maar voor nu denk ik bekijk het maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |