abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221252977
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef d.k. het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat je bij damesbroeken geen lengte kan kiezen. Ik zet mijn eigen broeken inmiddels bij overig en dan met een # zelf een overzicht met lengtematen gemaakt.
Bij herenpantalons heeft Vinted op een tijdje geleden bedacht dat je alleen nog maar broekwijdtematen (W32 etc) kunt opgeven, terwijl 95% een confectiemaat (48, 50) etc. heeft. Daar heb je dus werkelijk niets aan |:(
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_221252994
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dus iets compleet nieuw op Vinted gezet, nieuwprijs 42,95. Heb het op Vinted voor 25,00 gezet en nóg krijg ik net een tegenbod van 15 euro.... |:(
Ik had drie van dergelijke items voor ongeveer die prijs, krijg ik bericht of ik ze alledrie samen voor ¤30 wil verkopen. Dus ik heb gevraagd wat ze zelf dacht en nee gezegd. Stuurt ze een volgend bericht met ¤35. Dus ik heb gezegd dat ze moet ophouden met mijn tijd te verspillen. Nou, dat was tegen het zere been, ze mocht zelf wel bepalen wat voor bod ze deed en ik moest niet zo onbeleefd doen. Blokkeren en toedeloe.
pi_221253670
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik had drie van dergelijke items voor ongeveer die prijs, krijg ik bericht of ik ze alledrie samen voor ¤30 wil verkopen. Dus ik heb gevraagd wat ze zelf dacht en nee gezegd. Stuurt ze een volgend bericht met ¤35. Dus ik heb gezegd dat ze moet ophouden met mijn tijd te verspillen. Nou, dat was tegen het zere been, ze mocht zelf wel bepalen wat voor bod ze deed en ik moest niet zo onbeleefd doen. Blokkeren en toedeloe.
Ja, irritant. Dan pakken ze al een bundelkorting mee en dan nog daaronder gaan zitten met een flutbod. Het mag, maar het is wel irritant.
pi_221253818
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, irritant. Dan pakken ze al een bundelkorting mee en dan nog daaronder gaan zitten met een flutbod. Het mag, maar het is wel irritant.
Dit kon niet eens via bieden, daarvoor was haar bod veel te laag, dus ze stuurde gewoon berichten. Opzouten!
pi_221255793
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik zet dat altijd heel duidelijk in de titel W28 L34 bijv.
Doe ik ook maar ik merk met zoeken dat het toch niet lekker werkt, dan krijg je alsnog ook 28 lengte of 34 breedte (in jouw geval) als resultaat.
Confectiematen voor broeken zijn ook niet handig, want die zeggen weer niets over lengte.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221256553
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dus iets compleet nieuw op Vinted gezet, nieuwprijs 42,95. Heb het op Vinted voor 25,00 gezet en nóg krijg ik net een tegenbod van 15 euro.... |:(
Tja aan de andere kant, met kopersbescherming en verzendkosten erbij ben je meer dan 30 euro kwijt anders, voor iets dat nieuw voor 43 euro bij je thuis is. Dat prijsverschil zou mij ook te klein zijn om het dan tweedehands te kopen (ook al is het nieuw staat), dus dan kan je altijd een bod proberen natuurlijk. Al is dit wel erg ver onder je vraagprijs.
pi_221256638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:55 schreef Bami het volgende:

[..]
Tja aan de andere kant, met kopersbescherming en verzendkosten erbij ben je meer dan 30 euro kwijt anders, voor iets dat nieuw voor 43 euro bij je thuis is. Dat prijsverschil zou mij ook te klein zijn om het dan tweedehands te kopen (ook al is het nieuw staat), dus dan kan je altijd een bod proberen natuurlijk. Al is dit wel erg ver onder je vraagprijs.
Ik heb een tegenbod van 20 euro gedaan, is niet meer op gereageerd. Lager ga ik echt niet.
pi_221258046
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb een tegenbod van 20 euro gedaan, is niet meer op gereageerd. Lager ga ik echt niet.
Ha je zou verwachten dat ze eigenlijk al hoopten/dachten daarop uit te komen. Hopelijk snel een andere koper!
  maandag 6 juli 2026 @ 21:49:43 #159
393053 De_Pel
Is weg.
pi_221258144
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dit kon niet eens via bieden, daarvoor was haar bod veel te laag, dus ze stuurde gewoon berichten. Opzouten!
Kreeg er een van ¤1 voor een artikel van ¤4 :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 6 juli 2026 @ 22:58:17 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221259254
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kreeg er een van ¤1 voor een artikel van ¤4 :')
Ja zulke acties vind ik echt zot :') triest zulke figuren.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221261515
Ik had er ook die op een bundel van ongeveer 9 euro een bod deed van 5 euro. Duurste item uit de bundel was al 8 euro, dus volgens mij was de bundelkorting van 30% al erg redelijk. Dus geweigerd en gezegd dat ik het bij de bundelkorting laat.

Nu doet ze al twee keer een los bod van 4 euro op dat 8 euro item. Ik ben met zo iemand dan ook gewoon al klaar. Ik gooi het nog liever in de kledingbak. :’)
pi_221262805
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
uberhaupt reageren ... ik blokkeer ze vaak direct
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  woensdag 8 juli 2026 @ 16:46:23 #163
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221276254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb er ook weer eentje. Jurk verkocht. Nieuwprijs 80 euro, enkele keren gedragen (meer dan 3 keer zeker niet), verkocht voor 12,50. Staat is in mijn ogen prima. Enkel pillen (normale gebruikssporen).

Koper vindt de staat 'onacceptabel' en 'zou de jurk in deze staat niet eens doneren'. Meldt enorme pillen (tjsa, gedragen, ooit van een pluizentondeuze gehoord), en een 'grote ladder' (= iniemimie dun wit streepje op de borst, bijna niet zichtbaar, ik heb t iig nooit gezien). Maar goed, prima dat ze 'm retourneert, maar wel op haar kosten.

Ben benieuwd of ik wat ontvang...
Nou, jurk terug ontvangen. Heb uitgebreid gezocht, maar kan de pillen gewoon echt niet vinden (wellicht heeft ze zelf toch een pluizen tondeuse ontdekt) en de enorme ladder is een bijna onzichtbaar streepje van 2 cm.

Ze heeft trouwens ook de andere artikelen uit de bundel teruggestuurd, maar niet gemeld, dus daarvoor krijg ik wel gewoon betaald. Ben benieuwd hoe veel stampij ze gaat maken over haar eigen fout... (zal vast ook aan mij liggen)...
  donderdag 9 juli 2026 @ 09:23:38 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221280358
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Nou, jurk terug ontvangen. Heb uitgebreid gezocht, maar kan de pillen gewoon echt niet vinden (wellicht heeft ze zelf toch een pluizen tondeuse ontdekt) en de enorme ladder is een bijna onzichtbaar streepje van 2 cm.

Ze heeft trouwens ook de andere artikelen uit de bundel teruggestuurd, maar niet gemeld, dus daarvoor krijg ik wel gewoon betaald. Ben benieuwd hoe veel stampij ze gaat maken over haar eigen fout... (zal vast ook aan mij liggen)...
Klinkt alsof hij niet paste en ze een excuus zocht om terug te sturen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 9 juli 2026 @ 09:31:14 #165
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221280392
Zou heel goed kunnen. Ik heb d'r nu iig geblokkeerd, heb geen zin in dit soort moeilijke types.
  maandag 20 juli 2026 @ 09:03:25 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221389963
Boeken binnen Nederland bestellen kost nu 49 cent en de kopersbescherming is ook weer terug.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221427788
Na een aantal keer verkocht te hebben nu een paar dagen geleden voor het eerst iets gekocht op Vinted. Ik heb volgens mij de belangrijkste checks gedaan, verkoopster is pas online geweest en heeft veel 5 sterren reviews. Maar ze heeft het item dus nog steeds niet verzonden en dit moet voor 27 juli gebeuren dus ben heel benieuwd of ze het nog gaat doen.
pi_221427805
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:41 schreef Onderdeurtje het volgende:
Na een aantal keer verkocht te hebben nu een paar dagen geleden voor het eerst iets gekocht op Vinted. Ik heb volgens mij de belangrijkste checks gedaan, verkoopster is pas online geweest en heeft veel 5 sterren reviews. Maar ze heeft het item dus nog steeds niet verzonden en dit moet voor 27 juli gebeuren dus ben heel benieuwd of ze het nog gaat doen.
Meestal gaat het goed, maar je kan ook even informeren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221428619
Ik vind eigenlijk als verkoper dat je blij mag zijn als iemand wat bij je koopt dus dan verwacht ik ook dat de verkoper zelf aan communicatie doet. Nadat ik het gekocht had kwam ze ook gelijk online maar verdere actie ondernemen ho maar.

Misschien dat ik morgen op de valreep zelf nog informeer maar voor nu denk ik bekijk het maar.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 15:14:50 #170
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221428668
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 15:07 schreef Onderdeurtje het volgende:
Ik vind eigenlijk als verkoper dat je blij mag zijn als iemand wat bij je koopt dus dan verwacht ik ook dat de verkoper zelf aan communicatie doet. Nadat ik het gekocht had kwam ze ook gelijk online maar verdere actie ondernemen ho maar.

Misschien dat ik morgen op de valreep zelf nog informeer maar voor nu denk ik bekijk het maar.
Nou ik stuur nooit een bericht en breng het weg wanneer ik tijd heb. Als dat de laatste dag is dan zij het zo.
Gelukkig ook geen kopers die zeuren verder.
En ik laat het net zo lief nog twee jaar liggen dan dat ik op mijn knietjes dankbaar moet zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 25 juli 2026 @ 15:17:02 #171
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221428683
Waarschijnlijk is de verkoper gewoon een particulier die een leven heeft met werk en andere verplichtingen. Als je zo'n haast hebt, dan koop in een webshop en niet op vinted.

Kopers die mij pushende berichten sturen als ik naar hun zin niet snel genoeg verstuur kunnen standaard nog wat extra wachten. Ik ren namelijk niet bij elk bericht of elke verkoop naar het verzendpunt, maar doe dat op vaste tijden in de week als het mij uitkomt en ik in de buurt ben.

Edit: wat Lazi zegt dus...
pi_221428860
Ik heb geen haast dus daarom stuur ik de verkoopster ook geen berichten. Maar dan moet ze straks ook niet huilen als blijkt dat ze de deadline niet gered heeft en daarom een automatische 1 ster review van Vinted krijgt. Ik ga er dus alsnog gewoon vanuit dat de verkoopster het voor 27 juli zal verzenden. En in dat geval vind ik dan ook dat ze een 5 sterren review verdient maar die mag Vinted dan automatisch toekennen.

Deze discussie heb ik vaker gelezen en er zijn dan twee kampen waarvan de ene het normaal vindt om een berichtje te sturen als verzenden wat langer gaat duren. En het andere kamp vindt communicatie totaal onnodig.
pi_221428887
Zolang het maar ergens binnen de vastgelegde periode wordt verzonden. Mocht het niet worden verzonden dan krijg je je geld terug dus ik zie het probleem niet.
Waarom zou je je druk maken over een verkoper die misschien gaat huilen omdat ze de deadline niet heeft gered?

[ Bericht 4% gewijzigd door Elleska op 25-07-2026 15:50:23 ]
pi_221429038
Ze zal er vast niet om gaan huilen maar ik denk ook niet dat de verkoper het leuk gaat vinden als ze een automatische 1 ster review krijgt. Ze heeft nu alleen maar 5 sterren. Maar misschien zijn er trucjes op Vinted waardoor ze helemaal geen review krijgt maar daar ben ik niet van op de hoogte.

En ja ik krijg dan mijn geld terug maar wel pas na een week. Als meerdere verkopers dit doen ben ik straks een paar weken verder zonder het item ontvangen te hebben.
pi_221430512
Bedenk je ook even dat het vakantie is... Er zijn gewoon pakketpunten dicht of heel veel minder open. Dus soms lukt het ook gewoon niet sneller. Ik stuur nooit berichten trouwens, niet als koper en niet als verkoper.

Ik heb nou ook een irritant iets. Vrouw koopt bij mij iets, via VintedGo en ik had het geluk dat de chauffeur bij het pakketpunt stond en mijn pakje meteen mee nam. Dat pakket was dus twee dagen later al bij de koper. Maar..die was op vakantie. En nu komt het pakket terug naar mij maar je raad het al, ik ben ook op vakantie. Benieuwd hoe dat gaat lopen. En dat voor iets van 2,50 :')
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')