ik hoop voor je niet de grote wisseltruc...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb er ook weer eentje. Jurk verkocht. Nieuwprijs 80 euro, enkele keren gedragen (meer dan 3 keer zeker niet), verkocht voor 12,50. Staat is in mijn ogen prima. Enkel pillen (normale gebruikssporen).
Koper vindt de staat 'onacceptabel' en 'zou de jurk in deze staat niet eens doneren'. Meldt enorme pillen (tjsa, gedragen, ooit van een pluizentondeuze gehoord), en een 'grote ladder' (= iniemimie dun wit streepje op de borst, bijna niet zichtbaar, ik heb t iig nooit gezien). Maar goed, prima dat ze 'm retourneert, maar wel op haar kosten.
Ben benieuwd of ik wat ontvang...
Eens!!!quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Het is echt een teringbende met de notificaties op Vinted.
Ik wacht ook nog steeds op een pakketje dat door de koper niet is opgehaald.quote:
Hier heb ik gelukkig alles vlakbij. Een winkeltje waar ze alles hebben (Mondial, DHL, Vinted, DPD) en ook een tankstation waar ze alle automaten hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:01 schreef Managarm het volgende:
Vinted heeft weer iets nieuws verzonnen: ze hebben Vinted Go (weer) aangezet (dat is twee uur rijden), geen mogelijkheid om uit te zetten, optie kan niet veranderd worden.
Dichtstbijzijnde is het postkantoor (10 minuten rijden), andere opties op 25 minuten rijden. Nadeel van landelijk wonen in Portugal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier heb ik gelukkig alles vlakbij. Een winkeltje waar ze alles hebben (Mondial, DHL, Vinted, DPD) en ook een tankstation waar ze alle automaten hebben.
Dat is wel fors. Beetje lullig als je voor een pakketje van een paar euro 25 minuten zou moeten rijden. Ik spaar de pakketjes nu al op. Liggen wel in de kofferbak voor als ik er toevallig in de buurt ben, maar ik ga er niet speciaal heen voor een pakketje van een paar euro.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is het postkantoor (10 minuten rijden), andere opties op 25 minuten rijden. Nadeel van landelijk wonen in Portugal.
We moeten toch boodschappen doen, dus dat maakt niet veel uit. Speciaal rijden doen we ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel fors. Beetje lullig als je voor een pakketje van een paar euro 25 minuten zou moeten rijden. Ik spaar de pakketjes nu al op. Liggen wel in de kofferbak voor als ik er toevallig in de buurt ben, maar ik ga er niet speciaal heen voor een pakketje van een paar euro.
Vandaag heb ik alle kledingkasten uitmesten op het programma staan, dus ook weer een hoop op Vinted knallen.
If you want to try preventing it going forward, double-check Settings > Postage to make sure Vinted Go is toggled off there. If it’s greyed out but appears enabled, it may be because it’s currently required/treated as the only available option for some buyers, so it can still be offered at checkout.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:01 schreef Managarm het volgende:
Vinted heeft weer iets nieuws verzonnen: ze hebben Vinted Go (weer) aangezet (dat is twee uur rijden), geen mogelijkheid om uit te zetten, optie kan niet veranderd worden.
Vinted Go heeft naar het schijnt de vergoeding gehalveerd, van ¤0,40 naar ¤0,20. Moet je 75 pakjes per uur verwerken om minimumloon toekunnen betalen (en 0 andere kosten hebben).quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:03 schreef Halcon het volgende:
Denk ook wel dat de verdiensten tegenvallen. Van wat ik zie komen de meeste mensen alleen pakketjes brengen en halen, maar kopen ze verder niks. Je hebt dan dus ook regelmatig heel je winkel vol met pakketjesbrengers…
Ja en al best een tijdje, wordt er ook dol vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Het is echt een teringbende met de notificaties op Vinted.
Dat schiet niet op dus. 75 pakjes per uur, dan kom je in je winkel al amper ergens anders aan toe. Hier heb je wat van die winkeltjes waar het vaak ramvol staat met mensen met pakketjes. Als je al iets zou willen kopen, dan moet je buiten wachten zo ongeveer... dan loop je ook wel door als het niet heel dringend is of je het ook elders kunt kopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vinted Go heeft naar het schijnt de vergoeding gehalveerd, van ¤0,40 naar ¤0,20. Moet je 75 pakjes per uur verwerken om minimumloon toekunnen betalen (en 0 andere kosten hebben).
Snap niet waarom ze daar niet gewoon een fatsoenlijke filtermogelijkheid geven.quote:Op zondag 5 juli 2026 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en al best een tijdje, wordt er ook dol van
Nou dat.. zag nu ook ineens met fotos uploaden via pc/ laptop als je die wilt draaien.. moet je extra klikken.. dan kon voorheen gewoon in 1 handeling. ook zoiets van heel irritant en verbeterd helemaal niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze daar niet gewoon een fatsoenlijke filtermogelijkheid geven.
Ook irritant dat je nog de maat en zo aan moet klikken als je dat al in de titel zet.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou dat.. zag nu ook ineens met fotos uploaden via pc/ laptop als je die wilt draaien.. moet je extra klikken.. dan kon voorheen gewoon in 1 handeling. ook zoiets van heel irritant en verbeterd helemaal niet.
Ik zet dat altijd heel duidelijk in de titel W28 L34 bijv.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef d.k. het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat je bij damesbroeken geen lengte kan kiezen. Ik zet mijn eigen broeken inmiddels bij overig en dan met een # zelf een overzicht met lengtematen gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |