Effe wachten tot begin schooljaar? Dan zoekt iedereen zo'n ding terwijl nu iedereen die geslaagd is em kwijt moet. Wij hebben em ook via mp gekocht en hebben toen juist in de buurt gezocht want ik wilde em ook niet via de post.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:09 schreef laziness het volgende:
Ik heb een ongebruikte grafische rekenmachine nog nieuw in doos te koop staan.
Ik krijg alleen maar biedingen uit Italië en Spanje. Ik ben een beetje huiverig om een duur apparaat die kant op te sturen en er geen gezeik mee te krijgen.
Wat denken jullie?
Staat ook op MP maar daar geen reacties helaas.
Jammer dat ik het nu pas lees. Hier net een paar weken geleden een nieuwe besteld want er was er een kapot gegaan. Ik verwacht dat eind van de vakantie er ineens vraag naar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:09 schreef laziness het volgende:
Ik heb een ongebruikte grafische rekenmachine nog nieuw in doos te koop staan.
Ik krijg alleen maar biedingen uit Italië en Spanje. Ik ben een beetje huiverig om een duur apparaat die kant op te sturen en er geen gezeik mee te krijgen.
Wat denken jullie?
Staat ook op MP maar daar geen reacties helaas.
Wordt ie bij jou thuis gebruikt dan al?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:16 schreef F_r het volgende:
[..]
Jammer dat ik het nu pas lees. Hier net een paar weken geleden een nieuwe besteld want er was er een kapot gegaan. Ik verwacht dat eind van de vakantie er ineens vraag naar is.
Geen idee welke ze heeft, Verschilt vast ook per schoolquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Wordt ie bij jou thuis gebruikt dan al?
Oude school had ‘m op leermiddelen lijst staan voor 3VWO wat mij al wat verbaasde.
Nieuwe school had dezelfde methode dus daar ligt het niet aan. Hele schooljaar niet gebruikt dus.
Nu mailt huidige school dat ze persé die van merk x willen want de instructies zijn daarop gebaseerd en hij ziet er ook qua knoppen net weer heel anders uit dan merk Y die we hebben liggen.
Ik klop mijn portemonnee wel weer leeg
Het zette me er toe ‘m online te gooien maar probeer het eind van de vakantie wel weer inderdaad.
Dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:25 schreef F_r het volgende:
[..]
Geen idee welke ze heeft, Verschilt vast ook per school
Bundelkorting, afbieden en als ik dan accepteer nog lager bieden, dat is triestheid in het kwadraat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:57 schreef d.k. het volgende:
[..]
En die nieuwprijs was ook zichtbaar? Daar besteed ik geen aandacht aan, afwijzen en door. Maar ik moet zeggen dat ik dat bij heel veel biedingen doe, ik heb bundelkorting aan staan en dan gaan mensen daar bovenop er nog de helst afdoen. Tja dan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |