De VS is een onbetrouwbare partner geworden of was dat altijd al. Ze laten hun partners keihard vallen. Het wordt tijd dat er een verbond komt tussen Rusland, China, de EU en Canada.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:36 schreef Peppert het volgende:
[..]
Om hier verder op in te gaan. De GCC is in wezen een ‘arena’ (gebied buiten de VS) die de Verenigde Staten bereid zijn te gebruiken als strijdtoneel. Het zou de VS weinig kunnen schelen als gebouwen in Dubai in brand staan door Iraanse drones of raketten. Zolang die drones of raketten het Amerikaanse grondgebied niet kunnen raken, zullen de VS hun koers voortzetten. Zo werkt een imperium: het opereert altijd in groepsverband, samen met zijn 'kolonies' (of bevriende regimes die de klappen opvangen), terwijl het land dat wordt aangevallen er vaak alleen voor staat en daardoor weinig kans maakt.
Ja met je ogen dicht, LSD achter de kiezen en stoned Leek dat wel zo.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo heeft de wereld al 80 jaar geen wereldoorlog gehad.
Euh Canada zit in Trident.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De VS is een onbetrouwbare partner geworden of was dat altijd al. Ze laten hun partners keihard vallen. Het wordt tijd dat er een verbond komt tussen Rusland, China, de EU en Canada.
Desnoods met Iran en SA erbij.
Grapjas, nee, maar herinner mij nog wel Lennon&Yoko in bed in Amsterdam. Ingrijpen in Vietnam om het communisme te bestrijden bleek achteraf ook een oorlog om niks. Wie was daar de winnaar?quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met je ogen dicht, LSD achter de kiezen en stoned Leek dat wel zo.
Ook Dienstweigeraar zeker?
was en mooie tijd , hadden net Slochteren gevonden en het geld kon echt niet opquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deden die boomers dat nou ook eens die zijn blijven hangen in de pacifistische hippietijd.
En door buitenlandse Proxies zijn gedoezeld en pardoes voor de vijand juichen, hier in het vrije westen.
Ja dat was het zeker.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
was en mooie tijd , hadden net Slochteren gevonden en het geld kon echt niet op
iedere sukkel kreeg een koopwoning , weiland was voor woningbouw , stikstof was nog gewoon kunstmest
prachtig
Die bestaat niet, dat heeft een blanke je wijsgemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks, wel met de radicale tak, of bestaat die niet?
Rusland kan de tering krijgen. Dat land mag naar het stenen tijdperk gebombardeerd worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De VS is een onbetrouwbare partner geworden of was dat altijd al. Ze laten hun partners keihard vallen. Het wordt tijd dat er een verbond komt tussen Rusland, China, de EU en Canada.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland kan de tering krijgen. Dat land mag naar het stenen tijdperk gebombardeerd worden.
Geef Putin maar de Donbas, haal basissen weg rond Rusland en onderhandel een mooie alliantie. Kan Trump lekker met zijn baas Benjamin de tering genieten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland kan de tering krijgen. Dat land mag naar het stenen tijdperk gebombardeerd worden.
Ook oud hartzeer.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Geef Putin maar de Donbas, haal basissen weg rond Rusland en onderhandel een mooie alliantie. Kan Trump lekker met zijn baas Benjamin de tering genieten.
In Rusland hebben ze vooral een hekel aan de VS.
Het enige wat Poetin kan krijgen is een drone op zijn pedofiele bakkes. Zodra die dag komt gaat hier de vlag uit.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Geef Putin maar de Donbas, haal basissen weg rond Rusland en onderhandel een mooie alliantie. Kan Trump lekker met zijn baas Benjamin de tering genieten.
Nou ben jij uberlinks, maar normale linksen juichen keihard voor Oekraïne. Hoe zit jij dan in die wedstrijd?quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ben voor het soevereiniteitsbeginsel. Dus bijv dat Catalanen hun eigen land mogen hebben, idem voor Frieslandquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ben jij uberlinks, maar normale linksen juichen keihard voor Oekraïne. Hoe zit jij dan in die wedstrijd?
Echte rode SP communisme?
Als ik 10 jaar geleden zou hebben gezegd dat sommige mensen haast de wave voor Iran gingen inzetten zou ik ergens opgesloten zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
psst niet te hard zeggen. Hier op Fok zijn er genoeg die denken dat de USA & IDF totale dominantie hebben en dat Iran al volledig verslagen is. Iran zou een paar bunkers hebben maar eigenlijk geen rol van betekenis meer hebben.
Nou als je in 2016 had gezegd in de voorverkiezingen dat Trump gewonnen zou hebben aan het eind van het jaar zou je ook opgesloten zijn. Toen we nog president Barack Obama hadden die fel bekritiseert werd bij Fox News omdat hij verkeerd een saluut gafquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar geleden zou hebben gezegd dat sommige mensen haast de wave voor Iran gingen inzetten zou ik ergens opgesloten zijn.
Prima, ieder zijn eigen inkomen, eens kijken hoelang ze dat volhouden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ben voor het soevereiniteitsbeginsel. Dus bijv dat Catalanen hun eigen land mogen hebben, idem voor Friesland
Nederland zou uit de EU moeten. Maar ik snap dat we erin blijven
Het exporteren en aanwakkeren van chaos in allerlei uithoeken van de wereld zit als het ware ingebakken in de manier waarop de VS opereren. De ironie dat ’s werelds grootste wapenleverancier afhankelijk is van een toestand van voortdurende conflicten spreekt bijna voor zich. Maar onder deze ogenschijnlijke prikkelstructuur schuilt een minder vaak besproken, maar even schadelijke factor: de symbiotische relatie tussen het Amerikaanse medialandschap en een diepgaande crisis van elite-overproductie.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als je in 2001 tegen hun zou hebben gezegd dat de host van The Apprentice degene is die Iran gaat bombarderen zou je in een open inrichting worden weggestopt:quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar geleden zou hebben gezegd dat sommige mensen haast de wave voor Iran gingen inzetten zou ik ergens opgesloten zijn.
Misschien hoef je nergens opgesloten te zijn maar zou een jaartje studerend of begrijpend lezen geen verkeerde keuze zijn? Denk jij dat ik (bijna) de wave inzet voor Iran? Dat impliceer je door dit te zeggen via een directe quote van mijn reactie? (Misschien heb ik het mis, misschien niet).quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |