Moest even liften vanwege een achterblijverquote:Op zondag 19 april 2026 13:31 schreef Ploplap het volgende:
Aparte overtake voor P1 leek wel of de koploper vermogen verloor?
Echt niet normaal die topsnelheid van Audiquote:Op zondag 19 april 2026 13:31 schreef pmponer het volgende:
Haase komt nog wel terug denk ik, die Audi is zo snel op het lange rechte stuk
Ah ok! Thanks!quote:Op zondag 19 april 2026 13:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moest even liften vanwege een achterblijver
Niks geen luren, komt gewoon lastig weg met een achterblijver, dan kan je proberen de dood of de gladiolen of je lift iets en volgt een tijdje om op het rechte stuk weer toe te slaan.quote:Op zondag 19 april 2026 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Audi liet zich wel heel makkelijk in de luren leggen
Om vervolgens je actie door Max af te laten slaan. Oftewel: Max veel assertiever (zoals bekend)quote:Op zondag 19 april 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niks geen luren, komt gewoon lastig weg met een achterblijver, dan kan je proberen de dood of de gladiolen of je lift iets en volgt een tijdje om op het rechte stuk weer toe te slaan.
Nee.quote:Op zondag 19 april 2026 13:57 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook de DHL Pitstop award?
Ja, de snelste theoretische ronde. En die is wel sneller, denk ik, aangezien hij ook een paar keer een snellere sector had in een lamgzamer rondje.quote:Op zondag 19 april 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
Maar als ik het goed lees is het niet de finishvolgorde van vandaag die meetelt in de quali voor volgende maand, maar "het theoretisch snelste rondje" toch ? Die 8:10 zoveel die in de lijst staat ?
Rake 'per ongeluk' weer in de stand van gister gezetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |