Wat een mislukt peukie, pas wel bij haar. Buksjek waarschijnlijk.quote:
Precies, ze kunnen de knockouts makkelijk verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Die Salar. Kan hij nu wel boven aan staan dat wil nog niet zeggen dat ze de finale kunnen spelen.
Bijna ongeloofwaardig, die speelt het febo spelletje mee.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Vind Salar een steeds grotere griezel worden.
Zoals het vorig jaar de Roma show was, is het nu de Salar show.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Vind Salar een steeds grotere griezel worden.
Ricky heeft gehoord dat mensen hem ok vinden en Salar minder. Nu gaat hij zich anders gedragen de dombo.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:28 schreef Cirilico het volgende:
Sinds zijn bezoek loopt Rikkie zoals Jeffrey na zijn waterbakproef in EJVJL.
Salar wil zelf Mercedes op bezoek, die net 2 weken weg is en met wie hij 2x op 1 dag belde.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:28 schreef JJ76 het volgende:
Dan neem ik zelf niet eens bezoek. Ohhh wat... bezoek? Waarom moet jij bezoek Salar. Mog nooit is er zo'n voorsprong geweest
Jawel. Die hebben laatst geneukt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:32 schreef Scottie16 het volgende:
Heeft Roland nou geneukt met Bonnie?
Weet niemand daar he of wel?
Bonnie heeft bij Roland in bed gelegen, en hij vond het lekker "na zo'n lange tijd" Aldus Roland , zegt dus inderdaad nietsquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:32 schreef Scottie16 het volgende:
Heeft Roland nou geneukt met Bonnie?
Weet niemand daar he of wel?
Ander programma en herhaling van jaren terugquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Merlijn lijkt weer heel weinig op Antonie en heel veel op Isa.
Sorry, ik dacht dat dit het vijfde bondje was.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:37 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Ander programma en herhaling van jaren terug
Dat dacht ik ook, maar dat is nog niet ter spraken gekomen in de loods. Zodra er bezoek komt horen ze het wel.quote:
In de zomer pas.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:16 schreef Hagenesie het volgende:
Gaat in deze cyclus de finale al anders of bij de volgende?
3 spellen a 250 en 3x -50 ? Ja de kans is er ...quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En de Weekendhangert... jah snel maar veel spelletjes doen, misschien halen de Haaien de Vossen nog in voor end volgende week
[ afbeelding ]
Ja en met de laatste uitdaging ook nog -200. Zou zo maar kunnen. make my day monthquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
3 spellen a 250 en 3x -50 ? Ja de kans is er ...
Hield hij zich in het begin nou zo in, of wat?quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:29 schreef LionHeart het volgende:
Roland is echt super irritant bij spellen. Zo ook weer in de preview.
Ik vind het wel mooi om te zien. Roland werd in het begin redelijk uitgekotst door de groep en heeft zich inmiddels opgewerkt tot een persoon die iedereen graag in het bondje wil. Dat weet hij zelf ook wel natuurlijk en dan zie je een omslag in gedrag (plus kreeg nog even seks sinds lange tijd) die voelt zich helemaal de koning. Mooi tochquote:Op zaterdag 18 april 2026 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hield hij zich in het begin nou zo in, of wat?
Eerder bleef het nog bij het smijten van een trui of een eenvoudige ram op het bed, terwijl ie toen vaker faalde dan hij de laatste tijd lijkt te doen. Hij overschrijdt intussen "Floris'-levels van spasme", of ie nu wint of verliest
Zit er dik in, niet veel brains daar en de heren dulden geen input van vrouwen. Maar blijft gokken.quote:Op zondag 19 april 2026 00:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ga echt stuk als de Vossen als eerste eindigen en dan alsnog verliezen tijdens de knock-outs
En mochten ze de finale spelen, dan hoop ik dat het duo-effect nog van toepassing is en er een twist komt dat een van de duo's de finale mag spelen en het dan uiteindelijk Nyssa en Anouk worden.quote:Op zondag 19 april 2026 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er dik in, niet veel brains daar en de heren dulden geen input van vrouwen. Maar blijft gokken.
Anouk was het brein achter de goudstaaf opdracht Salar pronkt met haar veren. Ik zou die meid zo graag een schop onder haar hol geven. Ze laat compleet over zich heen walsen.quote:Op zondag 19 april 2026 00:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En mochten ze de finale spelen, dan hoop ik dat het duo-effect nog van toepassing is en er een twist komt dat een van de duo's de finale mag spelen en het dan uiteindelijk Nyssa en Anouk worden.
Teringquote:
Die omslag is zeker prima! Vind die oerkreten alleen steeds achterlijker overkomen. Je hebt blij zijn met winst, balen van verlies, en dan heb je ook nog eh.. ditquote:Op zaterdag 18 april 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
Roland werd in het begin redelijk uitgekotst door de groep en heeft zich inmiddels opgewerkt tot een persoon die iedereen graag in het bondje wil.
Trek er die 1000 vanaf en de Vossen zouden niet bovenaan staan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
EN de nieuwe stand na doosje proppen
[ afbeelding ]
Ik vond dat ook een te gemakkelijke uitdaging voor zo vreselijk veel punten, ongeloofwaardig eigenlijk. Nou zat de rest te slapen maar toch verdiende dat echt geen 1000 punten.quote:Op zondag 19 april 2026 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Trek er die 1000 vanaf en de Vossen zouden niet bovenaan staan.
Wat een nare manipulatieve mannetjes zijn Salar en Noahquote:Op zondag 19 april 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Ik hoop echt dat er in de finale niet wordt gekozen voor Salar om voor de kluis te spelen maar voor Anouk. Die kreeg steeds opnieuw weer te maken met die bazige Salar die doet alsof al die punten door hem zijn verdiend. Ik begin zo zoetjesaan trouwens ook te kotsen van steeds dezelfde spelers. Geef een ander eens de kans iets te laten zien. Nu is het al duidelijk wie de finale gaan spelen op deze manier. Wat mij opvalt is dat Chess opeens nog maar weinig goede antwoorden geeft. Die was eerder best wel goed. En de overwinningen van Roland zijn zijn gokvaardigheden, is te zien aan zijn hele houding.
Vooralsnog gun ik het aan de Haaien of de Slangen om er met de winst vandoor te gaan.
Maar Salar gebruikt behoorlijk wat verbaal geweld en heeft schoothondje Noah achter zich. Ik vind het al best knap hoe vaak ze zich uit probeert te spreken. Maar in de aflevering van gisteren zie je gewoon dat Salar gaat dreigen met: Dan ga ik weg, en ik heb meer behoefte aan bezoek, ik , ik ik.......quote:Op zondag 19 april 2026 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Anouk was het brein achter de goudstaaf opdracht Salar pronkt met haar veren. Ik zou die meid zo graag een schop onder haar hol geven. Ze laat compleet over zich heen walsen.
Mocht het zo zijn dat zij de finale speelt tegen Salar dan hoop ik dat ze met die ton de deur uit gaat. Maar zal in dat geval wel Noah zijn helaas.
Dit! Hoezo heeft hij meer behoefte aan bezoek dan Anoek? En waarom bepaalt hij alles?quote:Op zondag 19 april 2026 11:20 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar Salar gebruikt behoorlijk wat verbaal geweld en heeft schoothondje Noah achter zich. Ik vind het al best knap hoe vaak ze zich uit probeert te spreken. Maar in de aflevering van gisteren zie je gewoon dat Salar gaat dreigen met: Dan ga ik weg, en ik heb meer behoefte aan bezoek, ik , ik ik.......
Ik vind Salar echt eng worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |