abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220609967
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
In de zomer pas.
Oke. Thanks
  zondag 19 april 2026 @ 10:06:07 #92
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220610515
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
Roland werd in het begin redelijk uitgekotst door de groep en heeft zich inmiddels opgewerkt tot een persoon die iedereen graag in het bondje wil.
Die omslag is zeker prima! Vind die oerkreten alleen steeds achterlijker overkomen. Je hebt blij zijn met winst, balen van verlies, en dan heb je ook nog eh.. dit :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220610746
Ik hoop echt dat er in de finale niet wordt gekozen voor Salar om voor de kluis te spelen maar voor Anouk. Die kreeg steeds opnieuw weer te maken met die bazige Salar die doet alsof al die punten door hem zijn verdiend. Ik begin zo zoetjesaan trouwens ook te kotsen van steeds dezelfde spelers. Geef een ander eens de kans iets te laten zien. Nu is het al duidelijk wie de finale gaan spelen op deze manier. Wat mij opvalt is dat Chess opeens nog maar weinig goede antwoorden geeft. Die was eerder best wel goed. En de overwinningen van Roland zijn zijn gokvaardigheden, is te zien aan zijn hele houding.
Vooralsnog gun ik het aan de Haaien of de Slangen om er met de winst vandoor te gaan. *O*
pi_220610795
Gisterenavond keken er 455.000 kijkers naar de lineaire aflevering.

Dag Top 25 nr. 13
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 19 april 2026 @ 10:57:21 #95
3542 Gia
User under construction
pi_220610817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
EN de nieuwe stand na doosje proppen

[ afbeelding ]
Trek er die 1000 vanaf en de Vossen zouden niet bovenaan staan.
pi_220610848
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Trek er die 1000 vanaf en de Vossen zouden niet bovenaan staan.
Ik vond dat ook een te gemakkelijke uitdaging voor zo vreselijk veel punten, ongeloofwaardig eigenlijk. Nou zat de rest te slapen maar toch verdiende dat echt geen 1000 punten. :N
  zondag 19 april 2026 @ 11:11:23 #97
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220610899
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:39 schreef Chea49 het volgende:
Ik hoop echt dat er in de finale niet wordt gekozen voor Salar om voor de kluis te spelen maar voor Anouk. Die kreeg steeds opnieuw weer te maken met die bazige Salar die doet alsof al die punten door hem zijn verdiend. Ik begin zo zoetjesaan trouwens ook te kotsen van steeds dezelfde spelers. Geef een ander eens de kans iets te laten zien. Nu is het al duidelijk wie de finale gaan spelen op deze manier. Wat mij opvalt is dat Chess opeens nog maar weinig goede antwoorden geeft. Die was eerder best wel goed. En de overwinningen van Roland zijn zijn gokvaardigheden, is te zien aan zijn hele houding.
Vooralsnog gun ik het aan de Haaien of de Slangen om er met de winst vandoor te gaan. *O*
Wat een nare manipulatieve mannetjes zijn Salar en Noah :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220610939
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 00:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Anouk was het brein achter de goudstaaf opdracht Salar pronkt met haar veren. Ik zou die meid zo graag een schop onder haar hol geven. Ze laat compleet over zich heen walsen.
Mocht het zo zijn dat zij de finale speelt tegen Salar dan hoop ik dat ze met die ton de deur uit gaat. Maar zal in dat geval wel Noah zijn helaas. ;(
Maar Salar gebruikt behoorlijk wat verbaal geweld en heeft schoothondje Noah achter zich. Ik vind het al best knap hoe vaak ze zich uit probeert te spreken. Maar in de aflevering van gisteren zie je gewoon dat Salar gaat dreigen met: Dan ga ik weg, en ik heb meer behoefte aan bezoek, ik , ik ik.......

Ik vind Salar echt eng worden
pi_220611355
Hij is gewoon bloedfanatiek maar wel sociaal. Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 19 april 2026 @ 12:24:10 #100
3542 Gia
User under construction
pi_220611446
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:20 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Maar Salar gebruikt behoorlijk wat verbaal geweld en heeft schoothondje Noah achter zich. Ik vind het al best knap hoe vaak ze zich uit probeert te spreken. Maar in de aflevering van gisteren zie je gewoon dat Salar gaat dreigen met: Dan ga ik weg, en ik heb meer behoefte aan bezoek, ik , ik ik.......

Dit! Hoezo heeft hij meer behoefte aan bezoek dan Anoek? En waarom bepaalt hij alles?

Ik hoop dat de Vossen de knockouts niet winnen. Mocht dat wel zo zijn, dan zal Salar wel worden gekozen vanuit het bondje, want die krijgt sowieso 5 van Nyssa en 5 van Noah. Maar ik hoop niet dat Noah dan gekozen wordt vanuit de loods, maar Anoek. Als het wel Noah wordt, dan hoop ik dat Salar wint en oprot. En dan wil ik weleens zien wat Noah de volgende cyclus gaat doen, als hij stuurloos is. Als het Anoek wordt, dan hoop ik dat Anoek wint, alleen maar om Salar pissed te zien.
  zondag 19 april 2026 @ 12:40:36 #101
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220611543
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:20 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Nasty ventje :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 19 april 2026 @ 12:53:59 #102
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220611625
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vond dat ook een te gemakkelijke uitdaging voor zo vreselijk veel punten, ongeloofwaardig eigenlijk. Nou zat de rest te slapen maar toch verdiende dat echt geen 1000 punten. :N
Ik zag bij minstens de helft van het volk verbijstering en verwarring helemaal bij de legale tegendrukkers, de paniek als een een niet legale drukker drukte en punten verloor bij de vleet.. kortom de meeste snapte geen zak van de opdracht en in die periode pakte Slalar effe snel door met een foefje

Herrinner maar de opmerking van Jan "Dit Spel had wel dagen kunnen duren"
pi_220612119
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:11 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een nare manipulatieve mannetjes zijn Salar en Noah :r
Lijkt wel steeds erger te worden naarmate de finale nadert. Natuurlijk brengt dit spanningen met zich mee maar je moet en zult het een ander ook moeten gunnen en niet alleen jezelf omdat je er al zo lang zit. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-04-2026 11:44:51 ]
  zondag 19 april 2026 @ 14:17:44 #104
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220612224
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220612610
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat verbaasd mij dan weer niet dat wanneer Salar slecht verdrag vertoond dit geen probleem voor jou is, maar wanneer Floris fanatiek is, is de wereld te klein.

Salar laat met zijn huidige gedrag zien, hoe hij daadwerkelijk in elkaar zit. Ik kijk BB niet, maar gezien je hem daarin de hemel in prijst, veronderstel ik dat alle beslissingen en uitkomsten precies in zijn voordeel waren waardoor hij zijn ware gezicht niet heeft (moeten) laten zien en voor je weer over good/bad edit begint, als je het niet doet of zegt kan het ook niet in de uitzending gebruikt worden.
pi_220612644
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Lijkt wel steeds erger te worden naarmate de finale nadert. Natuurlijk brengt dit spanningen met zich mee maar je moet en zult het een ander ook moeten gunnen en niet alleen jezelf omdat er al zo lang zit. 8)7
Gevoelsmatig, maar daar zou ik even bewust op moeten letten, heeft Salar het ook niet over de finale voor het bondje, maar is het voor hem al ZIJN finale.
pi_220613216
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het was sowieso een rare opdracht aangezien de slangen en haaien een groot nadeel hadden. Zij moesten nog extra de trap oplopen. Ik denk dat de febo dit echt over het hoofd heeft gezien. Het beste was om gewoon vier knoppen in de gym naast elkaar te zetten.
All those angels with their wings glued on.
pi_220613229
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik zag bij minstens de helft van het volk verbijstering en verwarring helemaal bij de legale tegendrukkers, de paniek als een een niet legale drukker drukte en punten verloor bij de vleet.. kortom de meeste snapte geen zak van de opdracht en in die periode pakte Slalar effe snel door met een foefje

Herrinner maar de opmerking van Jan "Dit Spel had wel dagen kunnen duren"
Salar was de uitvoerder van een goed plan van Anouk........
  zondag 19 april 2026 @ 16:51:34 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220613353
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 16:33 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Salar was de uitvoerder van een goed plan van Anouk........
Jup dat werkte prima, de rest was al af nog voordat ze doorhadden hoe het Spel werkte.. persoonlijk blijf ik het een giga blunder van Febo vinden om de boel zo met 1000pnt te ontwrichten
  zondag 19 april 2026 @ 17:00:33 #110
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220613433
Zie dat oud-bondgenoot en ridder Alexander het instagramaccount van Fiona Fianco beheert. Als dát al geregeld is, zal de kat vast ook gewoon te eten krijgen ;)

SPOILER: Hij plaatste een story op haar account over haat comments
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220615167
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Zie dat oud-bondgenoot en ridder Alexander het instagramaccount van Fiona Fianco beheert. Als dát al geregeld is, zal de kat vast ook gewoon te eten krijgen ;)

SPOILER: Hij plaatste een story op haar account over haat comments
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rare combinatie :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 19 april 2026 @ 20:20:23 #112
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220615486
quote:
99s.gif Op zondag 19 april 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat een rare combinatie :D
Ja! Die kende elkaar blijkbaar al voor de Bondgenoten. Ze hadden toen een filmpje gepost waarop het leek dat Alexander terug de loods in ging, maar het was dan niet zijn bondgenoten koffer, maar die van Fianca.
pi_220616470
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:51 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Dat verbaasd mij dan weer niet dat wanneer Salar slecht verdrag vertoond dit geen probleem voor jou is, maar wanneer Floris fanatiek is, is de wereld te klein.

Salar laat met zijn huidige gedrag zien, hoe hij daadwerkelijk in elkaar zit. Ik kijk BB niet, maar gezien je hem daarin de hemel in prijst, veronderstel ik dat alle beslissingen en uitkomsten precies in zijn voordeel waren waardoor hij zijn ware gezicht niet heeft (moeten) laten zien en voor je weer over good/bad edit begint, als je het niet doet of zegt kan het ook niet in de uitzending gebruikt worden.
Het is het fanatisme waarop. Bij Salar is het gewoon sportief en hij denkt in teamverband, bij Fleuris was het egoïstisch gedrag en onsportief en liet zich heel erg kennen door te gaan smijten met dingen etc.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220617044
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 23:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is het fanatisme waarop. Bij Salar is het gewoon sportief en hij denkt in teamverband, bij Fleuris was het egoïstisch gedrag en onsportief en liet zich heel erg kennen door te gaan smijten met dingen etc.
_O- Alles wat Salar zegt en doet is uit eigenbelang. Zie het voorbeeld dat hij mag bellen (tweemaal) en Anouk en de rest niet (in beginsel).

Als de rest ook gaat bellen is dat slecht voor de puntenstand en daarom slecht voor het team.

Als hijzelf niet een tweede keer belt is dat slecht voor zijn humeur en daardoor slecht voor zijn prestaties en daarmee slecht voor het team.

Ja zo kan ik het ook. 🤣🤣🤣
Hotapnyc
pi_220617496
Ik zie dat duidelijk anders.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 april 2026 @ 10:13:05 #116
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220617601
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:04 schreef freaky40 het volgende:
dat had ik nou met Floris en steeds minder met Salar
ieder zijn eigen favo denk ik dan
... en huiver mee
  maandag 20 april 2026 @ 10:15:22 #117
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220617614
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie dat duidelijk anders.
iedereen ziet het anders door zijn/haar eigen roze bril :Y
... en huiver mee
pi_220617759
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 08:22 schreef Cirilico het volgende:

[..]
_O- Alles wat Salar zegt en doet is uit eigenbelang. Zie het voorbeeld dat hij mag bellen (tweemaal) en Anouk en de rest niet (in beginsel).

Als de rest ook gaat bellen is dat slecht voor de puntenstand en daarom slecht voor het team.

Als hijzelf niet een tweede keer belt is dat slecht voor zijn humeur en daardoor slecht voor zijn prestaties en daarmee slecht voor het team.

Ja zo kan ik het ook. 🤣🤣🤣
Helemaal eens. Hij doet niets voor het bondje in zijn geheel maar voor zichzelf en daarom hoop ik dat hij met lege handen naar huis gaat. Zélfs Jan was verbaasd om zijn felle reactie dat hij dan naar huis zou gaan. Die reageerde gelukkig verder maar niet want die zag zijn agressie. Salar is een grote egoïst en dat wordt er niet gezelliger op. Anouk is ook veel te toegeeflijk naar hem toe en zou wat meer op haar strepen moeten staan. Noa heeft ook niet door dat hij gebruikt wordt door Salar. Nee, Salar is me steeds meer tegen gaan staan. En opeens is Mercedes hem veel waard en mist hij haar enorm. Dat was wel anders toen ze daar nog zat. Misschien dat haar vader tóch gelijk heeft en is hij Salar liever kwijt dan rijk. ;)
pi_220618178
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 4,0 Kijkcijfer: 671.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
pi_220618184
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Helemaal eens. Hij doet niets voor het bondje in zijn geheel maar voor zichzelf en daarom hoop ik dat hij met lege handen naar huis gaat. Zélfs Jan was verbaasd om zijn felle reactie dat hij dan naar huis zou gaan. Die reageerde gelukkig verder maar niet want die zag zijn agressie. Salar is een grote egoïst en dat wordt er niet gezelliger op. Anouk is ook veel te toegeeflijk naar hem toe en zou wat meer op haar strepen moeten staan. Noa heeft ook niet door dat hij gebruikt wordt door Salar. Nee, Salar is me steeds meer tegen gaan staan. En opeens is Mercedes hem veel waard en mist hij haar enorm. Dat was wel anders toen ze daar nog zat. Misschien dat haar vader tóch gelijk heeft en is hij Salar liever kwijt dan rijk. ;)
Hij wil blijven tot hij gewonnen heeft.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')