Gratis voor flu flu’squote:Op zondag 19 april 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Die Pincsale, is dat gratis kleding of heeft Judith echt geld uitgegeven?
Zou me niet verbazen. Die heeft ze namelijk nu niet, en ik denk dat de buitenkant voor haar heel belangrijk is zo niet het belangrijkste.quote:Op zondag 19 april 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zegt Mw nu in de podcast overweegt om haar borsten te laten doen?
Heeft ze verwijderd weer ☠quote:Op zondag 19 april 2026 12:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
En Sanneke wilt weer tips voor all you can eat.
Echt een vreemde relatie heeft zij met eten hoor. Gisteren ook helemaal blij en tevreden omdat Dion en M voor haar een kaas stroopwafel hadden meegenomen.
Heeft Sanneke haar moeder trouwens zoveel huisjes van KLM bovenop haar keuken staan? Good for her als dat zo is.
Ja ze shoppen gratis voor reclame!quote:Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Echt? Dan snap ik die bergen bij Kyra wel.
Had gekund maar ze heeft zelf wat gekocht. Ze vraagt of ze vanavond een shoplog zal doen.quote:Op zondag 19 april 2026 15:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dat is niet gratis nee, maar misschien ging alleen schoonzusje ook echt dingen kopen 😅
Wist ik ook niet. Ik dacht dat het voordeel was dat ze geen entree hoeven te betalen en dat ze voor het andere publiek konden. Vind ik ergens ook wel genoeg. Weer iets waar ik dan niet naartoe hoef 🙈quote:Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Echt? Dan snap ik die bergen bij Kyra wel.
Blij dat ik niet de enige ben die hier raar van opkijktquote:Op zondag 19 april 2026 14:25 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik ook. Kijk niet vaak bij haar, maar draagt zij alleen maar van die enorm wijde broeken? Ik vind het zo tegenstrijdig met haar buik. Daar een operatie voor omdat ie platter moet, en dan wel broeken dragen waarin je enorme benen hebt?
Eens hoor en ik heb ook stukken overgeslagen.quote:Op zondag 19 april 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ondanks meerdere positieve reacties op de podcast ben ik toch weer afgehaakt. Iris die elk laatste woord van een zin omhoog haalt, MCW die nog steeds alles naar zichzelf trekt, zinnen die niet worden afgemaakt en wederom een sterk staaltje geweldig zijn van beiden.
Misschien heeft ze als kind wel het vertrouwen gekregen dat je zelf mag kiezen wat je aan wil doen in plaats van te reageren op wat anderen ervan vinden.quote:Op zondag 19 april 2026 16:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waar haalt dbm die outfits toch altijd vandaan 🫣
Volgens mij wordt er door Sofie en Jan weinig rekening gehouden met (de wensen van) de kinderen. Ze moeten meeliften op de plannen van die 2, tenzij ze met een restaurant of winkel komen waar ze graag heen willen. En ze zijn vaak zo met zichzelf en elkaar bezig, de kids behalve junior worden niet gezien. Emotionele verwaarlozing. Ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben met jut en Jul mee te gaan. Die kinderen worden alleen geprezen vanwege hun harde werken en dienstbaarheid richting Sofie. Denk dat ze ook niet mee kunnen omdat ze de boel draaiende moeten houden.quote:Op zondag 19 april 2026 10:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het enige dat Sofie gezegd heeft is dat ze niet mee willen. Maar een uitje naar de VS, naar de plek waar je zus vier jaar gewoond heeft, dat zou je toch niet willen missen?
Die dusquote:Op zondag 19 april 2026 15:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Maxine Rouwendal , stewardess KLM
En vooral klef en bef met dr man 🫢
Als je de hele dag niks doet kan het shirt ook niet echt vies worden lijkt me.quote:Op zondag 19 april 2026 11:35 schreef Jippiejappie het volgende:
Het valt me op dat Sanneke vaak 2 dagen achter elkaar de zelfde shirt aan heeft.
Sorry maar als je daar de hele dag mee aan het bankhangen bent, is dat toch vies en slonzig?
Ind het wordt extra vermeld als er iemand koffie haalt voor Sofie, of pas nog dat ze een ontbijtje kreeg van madelief.quote:Op zondag 19 april 2026 16:58 schreef Giddie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er door Sofie en Jan weinig rekening gehouden met (de wensen van) de kinderen. Ze moeten meeliften op de plannen van die 2, tenzij ze met een restaurant of winkel komen waar ze graag heen willen. En ze zijn vaak zo met zichzelf en elkaar bezig, de kids behalve junior worden niet gezien. Emotionele verwaarlozing. Ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben met jut en Jul mee te gaan. Die kinderen worden alleen geprezen vanwege hun harde werken en dienstbaarheid richting Sofie. Denk dat ze ook niet mee kunnen omdat ze de boel draaiende moeten houden.
Ik draag het ook wel twee dagen thuis als ik niet hoef te werken , en ik er geen vlek op krijgquote:Op zondag 19 april 2026 17:45 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks doet kan het shirt ook niet echt vies worden lijkt me.
Ik red dat wel hoor mijn shirt vier krijgen, vooral als het een wit shirt is.quote:Op zondag 19 april 2026 17:45 schreef Kaascroissantje het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks doet kan het shirt ook niet echt vies worden lijkt me.
Zo’n t shirt draag ik als pyjama 🙃 De hele combinatie is wederop weer vreselijk! En wat jij zegt, zou haar man überhaupt nooit iets zeggen over haar kledingstijl óf de meisjeskleding/kleuterkleding van Flip? Ik denk dat als ik mijn 8 jarige zoon een teddy jas van Hello Kitty aan zou doen, mijn vriend daar echt wel wat van had gezegd 🙈quote:Op zondag 19 april 2026 15:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Een stranger things shirt 😭 met een panterprint giletje en die ketting erop, sowieso al die sieraden bij elkaar, en die man zegt ook niet wat zie je eruit
Als je geen reet doet, zweet je dus ook niet. Waarom zou je dat shirt dan in de was mikken? Echt hoor, dat gezever over vies. Sommigen hier douchen dagelijks 2x en trekken elke dag schone kleren aan. Even luchten is ook een optie hoor.quote:Op zondag 19 april 2026 11:35 schreef Jippiejappie het volgende:
Het valt me op dat Sanneke vaak 2 dagen achter elkaar de zelfde shirt aan heeft.
Sorry maar als je daar de hele dag mee aan het bankhangen bent, is dat toch vies en slonzig?
Ik vind Maan en Maen vtij bespottelijk eigenlijk.quote:Op zondag 19 april 2026 13:49 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Terwijl het best een ‘trend’naam was toen. In ieder geval niet uniek ofzo. Weet haar naam niet meer, maar het kind van die influencer die een kind kreeg met haar vriend (man?), die recent weduwnaar was geworden van zijn (1e) vrouw, heette vrij kort erna ook Maen of Maan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |