abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220610724
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit dus. Ik zie een volwassen onafhankelijke jongeman maar zeker geen principiële, want ook hij krijgt nu de voordelen, dat verdiend wordt over de rug van zijn 4 jongste minderjarige zusjes.
Maar het feit dat er geld verdiend wordt aan z'n minderjarige broertjes en zusjes kan hij echt niks doen. Hij kan zich uitspreken, maar daar maakt Am echt wel haar eigen beslissing in.

Dat hij wel bijv voor een winterjas kiest, is zijn eigen keuze. Of hij niet principieel is weten wij niet, want we weten niet hoe hij erover denkt.

Ik denk dat iedereen hier wel weet en heeft meegemaakt dat je ouders soms keuzes maken waar je het nuet mee eens bent en dat je ook soms voor de lieve vrede maar eens je mond houdt of iets doet waar je niet zoveel zin in hebt.
pi_220610731
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:05 schreef Lynnyl het volgende:
Bij Sofie is het plaatsen van foto's en een verhaaltje maken een 'moetje' geworden. Toen ze nog in Oudenbosch woonde, kon ze langs de bakkerij 'om te kijken', maar leverde dat nog wat content op. Maar nu ze niet meer zo dichtbij woont, moet ze wachten tot Jan thuis is, of dat hij haar oppiept dat ze ergens komt lunchen. Nietszeggende foto's en stukjes tekst. En het bizarre is, daar verdient ze nog geld mee ook. Nog een paar dagen en dan hebben we weer de oranje tering koffie, de temperatuurborden, de Rosas-foto's en een eenzaam jongetje dat op het strand speelt.
Ze gaan niet naar Spanje maar naar Amerika. Dag na Koningsdag vertrekken ze. Eline en Noud blijven thuis. Ze gaan weer op de bonnefooi, oftewel in New York neemt een Nederlander die daar woont hen op sleeptouw. Ik wacht op de zeer genante foto's van de vele daklozen in New York en de uitleg van Jan hierover.
pi_220610788
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft 6 uur schermtijd per dag, en in de keet was dat 8-9 uur per dag?! Wow, dat ze veel op de bank hing wisten we al, maar dit is wel heel veel
En dan is dit 'alleen maar' haar telefoon gebruik, de tv komt daar ook nog bij.

Hoe kan ze nou beweren dat ze niks kan vanwege Mijan, maar wel 6uur (!!) op haar telefoon kan zitten.
Als je een newborn hebt die alleen op jou slaapt kan ik er inkomen, toen was mijn telefoongebruik ook echt heel veel.
pi_220610796
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:35 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze gaan niet naar Spanje maar naar Amerika. Dag na Koningsdag vertrekken ze. Eline en Noud blijven thuis. Ze gaan weer op de bonnefooi, oftewel in New York neemt een Nederlander die daar woont hen op sleeptouw. Ik wacht op de zeer genante foto's van de vele daklozen in New York en de uitleg van Jan hierover.
Weet je wellicht ook waarom Eline en Noud thuisblijven?
pi_220610802
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:35 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
O, ja, geen Spanje deze meivakantie. Met de metro door NY zal het wel niet worden. Alleen een highlightroute langs de bekende toeristenspots, met vooral veel foto's van restaurants en de M&M's store. En Jan gaat natuurlijk langs bij allerlei bakkerijen 'to talk about his famous Dutch Sausage Bread' en bij terugkomst zijn ze weer helemaal gehypt op de donuts die ze in NY hebben gezien.
pi_220610804
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het enige dat Sofie gezegd heeft is dat ze niet mee willen. Maar een uitje naar de VS, naar de plek waar je zus vier jaar gewoond heeft, dat zou je toch niet willen missen?
pi_220610834
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat petje van Judith 🫣 staat niet echt charmant.
En Bob vandaag weer een wedstrijd, tennis dit keer
Om die vette coupe te verbergen. Wil niet weten hoe die pet er van binnen en aan de randjes uitziet.
pi_220610858
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Anders geen personeel genoeg in de zaken?
pi_220610898
Ik vind het eigenlijk steeds sneuer worden met Sanneke, die vrouw is gewoon doodongelukkig.
pi_220610904
Dat haar van mean… bij mij was dan knippen we het helemaal kort klaar.
pi_220610914
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het enige dat Sofie gezegd heeft is dat ze niet mee willen. Maar een uitje naar de VS, naar de plek waar je zus vier jaar gewoond heeft, dat zou je toch niet willen missen?
Dat zou ik ook denken, maar ik kan me ook voorstellen dat het een hele volksverhuizing is met het hele gezin waar je de hele dag achter je ouders aan moet zeulen en op je broertje en zusjes moet letten. Volgens mij gingen de oudsten ook niet meer mee naar het nieuwste huis in Spanje, in tegenstelling tot dat huis bij de lagoon.
pi_220610940
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Over wie heeft thezoufamily het? Over AM?
Zou kunnen maar AM gebruikt geen statief 🙈
pi_220610953
Wat was dat nou bij Minibelle destijds en die naam van de jongste dochter? Er was een ander kindje van een influencer die ook Maen genoemd was en daar flipte die moeder toen helemaal over?
Ik kan me er iets van herinneren en dat ze er echt tientallen stories over vol maakte maar was dat nou over dat zij vond dat zij alleenrecht had op de naam Maen of zo?
pi_220610954
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door FluVo67 op 19-04-2026 11:28:14 ]
pi_220611012
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:22 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Zelfs Madelief wilde de laatste keer al niet meer mee naar Spanje. Maar dat liep anders ivm de zonnepanelenrel. Wat hebben die kinderen daar ook? Churrostent, Chinees, ananasbar en slenteren langs winkels en dure auto's kijken. De oudsten zijn personeel: zowel in de zaken als thuis als kok een oppas. Zou het ook lekker rustig vinden als pa en moe met deel van de kroost op vakantie gaan en dan lekker thuis blijven.
pi_220611137
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:22 schreef Weerikier het volgende:
Wat was dat nou bij Minibelle destijds en die naam van de jongste dochter? Er was een ander kindje van een influencer die ook Maen genoemd was en daar flipte die moeder toen helemaal over?
Ik kan me er iets van herinneren en dat ze er echt tientallen stories over vol maakte maar was dat nou over dat zij vond dat zij alleenrecht had op de naam Maen of zo?
Ja klopt, ze was danig op haar teentjes getrapt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220611163
Het valt me op dat Sanneke vaak 2 dagen achter elkaar de zelfde shirt aan heeft.
Sorry maar als je daar de hele dag mee aan het bankhangen bent, is dat toch vies en slonzig?
pi_220611197
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:22 schreef Weerikier het volgende:
Volgens mij was dat het kindje van Eline Zwitser?
pi_220611243
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:35 schreef Jippiejappie het volgende:
Het valt me op dat Sanneke vaak 2 dagen achter elkaar de zelfde shirt aan heeft.
Sorry maar als je daar de hele dag mee aan het bankhangen bent, is dat toch vies en slonzig?
En gisteren die spijkerbroek die ze de dag ervoor had gepast en die goed zat. Hup op de rugleuning en laten liggen, net als de rest van het huis dat hier en daar willekeurig wordt achtergelaten.
pi_220611270
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:20 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke had in de keet een schermtijd van 9 a 10 uur per dag! Die zat dus echt hele dagen op de bank op haar mobiel te scrollen ipv iets te doen. Bi-zar!
Ze denkt ook dat andere mensen dan 3 uur telefoontijd hebben en 5 uur tvtijd.
Zou ze dan niet doorhebben dat veel mensen gewoon 8 uur werken op een dag, huishouden doen en dan misschien nog 1-2 uurtjes op de bank zitten.

Ze zegt ook geen hobby te hebben. Zoek er dan eentje. Ga lekker boeken lezen buiten, leer haken of breien, ga knutselen, schrijf een boek, of -wild plan- probeer iets te maken van je insta-account.

8 uur doelloos scrollen, dag in dag uit, is wel heel treurig ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220611287
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:25 schreef FluVo67 het volgende:

[..]

Ik kan me vaag een voorval herinneren in dat lagoon huis, die ze hadden verhuurd en dat de huurder er niet uit wilde, toen hun vakantie zou beginnen. Ze zijn er gewoon naartoe gegaan, met het hele gezin, en dat is een hele toestand geworden met achteraf nog een rechtszaak. Kort daarop hebben ze het verkocht. Dan blijf ik ook liever thuis, want wie weet wat een gedoe die vakanties zijn.
pi_220611298
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik denk dat dit een wederzijdse beslissing was. Sanneke "was op dat moment 9 of 10 jaar alleenstaand (en eenzaam zoals meerdere malen huilend aangegeven) en Dion heeft ooit 1 vriendin gehad en dat was ook al jaren daarvoor". Ze hebben vanaf dag 1 gezegd helemaal niets met elkaar overeen te hebben; qua hobby's en *gezien zijn constante gemompel* over bijna niets anders in het leven. Dion is vast niet zonder fouten maar wel een goedzak en daar wordt driftig gebruik van gemaakt.
Ik denk dat hij best een idealistische insteek heeft, zichzelf wil uitdagen en verbeteren (met klussen, ouderschap, nu ook over zijn schermtijd).
Maar dat is wel lastig als je precies het tegenovergestelde thuis hebt.

Vriend en ik liggen qua hobby’s ook niet in elkaars straatje, maar wel qua motivatie, wat voor doelen we hebben in het leven, en soms overlappen hobby’s elkaar wél ergens. Lijkt me heel pittig als je dat totaal niet hebt.
pi_220611313
quote:
Zweten zal ze er niet in doen als ze er alleen maar in stil zit 🙈. En elke dag een schoon shirt, dan moet ze ook vaker een was draaien, wordt ze moe van hè.
pi_220611322
quote:
Persoonlijk vind ik dat je shirts dagelijks moet wisselen, net als een beha. Je wisselt sokken en onderbroeken/slips/strings ook dagelijks. Een broek draag ik nog weleens 2 dagen.

Sanneke vraagt Dion naar zijn schermtijd. Die man heeft sowieso al veel minder tijd om met z’n telefoon bezig te zijn want hij moet werken, z’n volledig van hem afhankelijke vriendin entertainen, schoonmaken, klussen én de rommel opruimen die zij maakt. Nu ze weet dat hij alsnog rond de 2 uur zit gaat ze vast nog meer opdrachten geven.
pi_220611333
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:45 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En gisteren die spijkerbroek die ze de dag ervoor had gepast en die goed zat. Hup op de rugleuning en laten liggen, net als de rest van het huis dat hier en daar willekeurig wordt achtergelaten.
Het was hier vanmorgen eerlijk gezegd ook wel zo’n huis. Overal lag iets.
Dus heb ik net met de kinderen samen alles opgeruimd, stofzuiger/dweil er doorheen en is het huis weer ‘normaal’.
Ik snap best dat het er op een bepaald punt zo bij ligt, je huis, maar niet dat het dan nooit opgepakt wordt om even op te ruimen.
Een reset hoeft echt amper een uur te duren en het is weer lekker fris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')