abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220609008
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK gaat haar kind(eren) laten healen…

Nou, ben benieuwd.
Moest zo lachen,
Daar valt geen healing aan te halen.
pi_220609038
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Moest zo lachen,
Daar valt geen healing aan te halen.
Ach alle beetjes helpen daar al snel.
Is zeker weten gesponsord anders doet ze zoiets echt niet.
pi_220609173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:36 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja en ook alsof er niks zit tussen Sanneke en Sylvie Meis 😂

Je kan echt prima het echte leven laten zien. Het gaat er niet om dat je altijd vol in de make up zit maar altijd maar dat gefilm vanuit je kruis in je neusgaten is inderdaad niet iets waar de meeste merken enthousiast van worden.
Nou echt he? En dat ze zichzelf met dat meisje dat ze tagt wilt vergelijken... die vind ik naast Sanneke absoluut niet slonzig? 🥲 Ziet Sanneke werkelijk niet hoe ze er zelf uit ziet en hoe ze zelf dingen filmt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. En ze heeft gewoon totaal geen interessante content. Als je ziet hoe weinig reacties/hartjes ze krijgt op haar berichten, dan moet moet er toch een lichtje gaan branden?

Want waarom krijgt bijvoorbeeld Kaylaavami wél samenwerkingen terwijl ze plus-size is en vaak in een joggingpak loopt? Omdat ze leukere (je moet er wel van houden) content maakt.
Niet vele klaagzangen over van alles per dag. Geen kruis- of neusgatfilmjes vanaf de bank.
Nou dat is ook gewoon een punt he? Sanneke zeikt en zeurt de hele dag door. Dat helpt ook niet mee.
pi_220609219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:58 schreef Lodelie het volgende:
Een kind wat 1 dag kan lopen, loopt 2 uur achter elkaar en legt 1,5 km af?

Dit is het sterkste verhaal wat ik tot nu toe heb gehoord. Het is gewoon lachwekkend.
Ook lekker voor die ontwikkelende beentjes... als het wel waar is is het ook echt achterlijk... maar geen mens gelooft dit toch?
pi_220609842
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 23:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ook lekker voor die ontwikkelende beentjes... als het wel waar is is het ook echt achterlijk... maar geen mens gelooft dit toch?
Zij zelf wel en Bob wint ook alles met tennis, of bijna alles maar ja daar kan ze niet een heel verhaaltje bij neerzetten dus schrijft ze daar niks over. Dat word nog iets met Bob, want Bob doet letterlijk waar die zin in heeft!
pi_220609848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK gaat haar kind(eren) laten healen…

Nou, ben benieuwd.
Daarmee zegt ze dus dat er iets aan de hand is met de kinderen, nee er is iets binnen het gezin wat een rol speelt,heeft een healing dan zin NEE omdat je ook de situatie in huis moet gaan veranderen, wanneer je niks verandert zal een kind ook veranderen of weer terug vallen in oude situatie.
pi_220609890
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 07:13 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daarmee zegt ze dus dat er iets aan de hand is met de kinderen, nee er is iets binnen het gezin wat een rol speelt,heeft een healing dan zin NEE omdat je ook de situatie in huis moet gaan veranderen, wanneer je niks verandert zal een kind ook veranderen of weer terug vallen in oude situatie.
Het zal vast door de schimmel in huis komen😉
pi_220609905
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 07:13 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld een betaalde deal, maar dit keer (*kuch*) per ongeluk vergeten te vermelden.
pi_220609931
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:07 schreef Keesie123 het volgende:
Minibelle die even filmt hoe haar kinderen stoeien/vechten. De frustratie spat eraf bij Lotus. Ik luister niet dus wie weet spreekt moeder ze wel aan maar Komop, dit stop je toch en film je niet (en zet het niet online). Ook nog die tekst erbij dat er zeker 1 gaat huilen. Ze stoeien hier thuis de hele dag en ik probeer me in te houden er steeds wat van te zeggen maar zodra er frustratie komt en het gemeen wordt grijp ik in.
Ik vind dat zo een vreselijk gezin. Wat ben je nou voor moeder dat je zo een situatie gaat staan filmen en dan ook nog eens online gooit. Dan spoor je toch niet?
Maar ze zijn allemaal hoogbegaafd hè, heeft die moeder bedacht.
Ze zoekt gewoon een excuus omdat ze zelf niet kan opvoeden. De kinderen zijn allemaal hoogbegaafd dus luisteren niet/gedragen zich niet/presteren niet op school zoals mama wil maar dat heeft absoluut niet te maken met de ouders. Nee, dat is allemaal de schuld van anderen, zoals de school en de samenleving die geen rekening houdt met deze hoog intelligente kinderen en blablabla.
Deze vrouw moet eens naar zichzelf gaan kijken en zich met zichzelf gaan bezig houden en haar dochters lekker met rust laten ipv ze maar rond te slepen naar topsport bullshit en kunst academie onzin.
pi_220609934
Sanneke had in de keet een schermtijd van 9 a 10 uur per dag! Die zat dus echt hele dagen op de bank op haar mobiel te scrollen ipv iets te doen. Bi-zar!
pi_220609971
Sanneke heeft 6 uur schermtijd per dag, en in de keet was dat 8-9 uur per dag?! Wow, dat ze veel op de bank hing wisten we al, maar dit is wel heel veel
pi_220609976
Sanneke over echt en nep. Zij is wie ze laat zien. Wat voor toneelstukje heeft zij dan opgevoerd toen ze Dion voor zich moest winnen? Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat Dion verliefd zou zijn geworden op een op de bankhangende-zeurende-onverzorgde vrouw.

Of hij was de wanhoop nabij en dacht ‘beter iets dan niets.’
pi_220609978
Sofie kan de kleurknop van de foto's niet vinden. Misshien lukt het beter als ze nuchter is. Sind ze een bak met kritiek heeft gekregen over het vele drinken en uit eten noemt ze dat nog nauwelijk in haar verhaaltjes en nu vooral koffie foto's. Niet dat het haar wat doet wat de mensen met klein verstandjes zeggen maar het valt wel op dat ze heel anders post dan paar maanden geleden. Wat niet wil zeggen dat er niet meer gedronken en buiten de deur gegeten wordt natuurlijk. Dat begrijpen sommige volgers met keine verstandjes heus wel.
pi_220609981
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft 6 uur schermtijd per dag, en in de keet was dat 8-9 uur per dag?! Wow, dat ze veel op de bank hing wisten we al, maar dit is wel heel veel
En nu verwacht ze complimentjes daar over? 🙄
pi_220609986
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
En die andere 2 à 3 uur is ze aan het winkelen kopen.
pi_220609996
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 07:53 schreef Post-its het volgende:

[..]
Het zal vast door de schimmel in huis komen😉
Ze kunnen daar idd wel healings gaan geven maar zij doet niets met advies. Dat Louay bijv veel te weinig rust krijgt ziet iedereen met een beetje verstand.
Al zo vaak benoemd dat dat een vicieuze cirkel is.
Dan die puinhoop en onrust in haar huis, de hele dagen prikkels van die tablet of drukke evenementen.
Zij heeft haar kinderen nooit geleerd om gewoon rustig thuis te spelen , de onrust straalt eraf.
pi_220610000
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb altijd wat medelijden met Lotus, die valt echt een beetje buiten de boot soms heb ik het idee
Minibelle is de grootste aanstichter van het gedoe bij de kinderen. Laatst filmde ze de jongste en die wilde dat niet, ze bleef doorfilmen en zei dat ze niet aan het filmen was en dat kind raakte ook gefrustreerd. Zo zielig en ook pa bleef doen alsof er niets was. Voor het feit dat ze zoveel van hun kinderen verwachten, zouden ze er goed aan doen om niet te gaan stoken tussen de drie meisjes.
pi_220610015
Die healing moet toch wel een samenwerking zijn, of komen mensen er echt voor uit dat ze dat soort dingen doen?
pi_220610018
Bij KellyC zie ik in disney alleen dat ze disney tagt geen uitgenodigd?
pi_220610036
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:42 schreef Harper het volgende:

[..]
En stopt er ook nog even een foto van een andere dag bij. Waarom?
Wat denk je? Er was geen kip!

En Sam is ook weer uit de kast getrokken.
Hij was opeens thuis, hij ging opeens mee naar de boekwinkel, de tweeling wil opeens bij hem logeren " maar moet dit zelf regelen". Ehm...ja, wie anders? Of is in het "wij Geertsen" gezin iets aan je broer vragen heel eng?
Enfin, AM wilde Sam duidelijk weer graag in beeld. Hoeveel zou ze ervoor betaald hebben?

Wat een treurigheid!
pi_220610041
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:46 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En die andere 2 à 3 uur is ze aan het winkelen kopen.
Maar even serieus, een hele werkdag op je telefoon zitten?
Geen wonder dat ze geen tijd had om in te pakken toen ze gingen verhuizen. En wat sneu voor Mijan, dat hij zoveel uur per dag dus geen aandacht krijgt?
pi_220610043
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:56 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij KellyC zie ik in disney alleen dat ze disney tagt geen uitgenodigd?
Ze heeft op de eerste dag gezegd dat ze tiktoks maakt voor Disney, en daarmee zegt ze indirect dat ze uitgenodigd zijn denk ik?
pi_220610046
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke over echt en nep. Zij is wie ze laat zien. Wat voor toneelstukje heeft zij dan opgevoerd toen ze Dion voor zich moest winnen? Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat Dion verliefd zou zijn geworden op een op de bankhangende-zeurende-onverzorgde vrouw.

Of hij was de wanhoop nabij en dacht ‘beter iets dan niets.’
Ik denk dat dit een wederzijdse beslissing was. Sanneke "was op dat moment 9 of 10 jaar alleenstaand (en eenzaam zoals meerdere malen huilend aangegeven) en Dion heeft ooit 1 vriendin gehad en dat was ook al jaren daarvoor". Ze hebben vanaf dag 1 gezegd helemaal niets met elkaar overeen te hebben; qua hobby's en *gezien zijn constante gemompel* over bijna niets anders in het leven. Dion is vast niet zonder fouten maar wel een goedzak en daar wordt driftig gebruik van gemaakt.
pi_220610049
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen wonder dat ze geen tijd had om in te pakken toen ze gingen verhuizen. En wat sneu voor Mijan, dat hij zoveel uur per dag dus geen aandacht krijgt?
Voor zover haar argument dat ze een huismoeder is en dat dan niet gezien wordt als “werk”.

En wat ik me afvraag: ze kan dus geen huishoudelijke taken doen vanwege M. maar wel op haar telefoon zitten? Hou toch op 🥲
pi_220610078
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En op te ruimen, schoon te maken, te dweilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')