abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220610085
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:56 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij KellyC zie ik in disney alleen dat ze disney tagt geen uitgenodigd?
Ze hadden ook van die speciale keycords met toegangspassen, het lijkt me sterk dat je die voor een gezin van 5 (of 6?) zelf aftikt.
pi_220610114
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:09 schreef Utopica het volgende:

[..]
Voor zover haar argument dat ze een huismoeder is en dat dan niet gezien wordt als “werk”.

En wat ik me afvraag: ze kan dus geen huishoudelijke taken doen vanwege M. maar wel op haar telefoon zitten? Hou toch op 🥲
Als ik Peppie was, zou ik hier echt boos om zijn
pi_220610132
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Alsof ze vanaf dag 1 na de geboorte niets anders kon doen dan zorgen voor M.
pi_220610182
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nou zo te horen word hij niet boos hoor

En dan kijkt ze ook nog veel tv als ze het over die series heeft zoals mafs en bondgenoten.
Terwijl ze zelf zegt dat anderen naast de schermtijd nog tv kijken dus dat moet erbij geteld.
Dan komt ze dus nog veel hoger uit
pi_220610214
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:19 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik vind dat zo een vreselijk gezin. Wat ben je nou voor moeder dat je zo een situatie gaat staan filmen en dan ook nog eens online gooit. Dan spoor je toch niet?
Maar ze zijn allemaal hoogbegaafd hè, heeft die moeder bedacht.
Ze zoekt gewoon een excuus omdat ze zelf niet kan opvoeden. De kinderen zijn allemaal hoogbegaafd dus luisteren niet/gedragen zich niet/presteren niet op school zoals mama wil maar dat heeft absoluut niet te maken met de ouders. Nee, dat is allemaal de schuld van anderen, zoals de school en de samenleving die geen rekening houdt met deze hoog intelligente kinderen en blablabla.
Deze vrouw moet eens naar zichzelf gaan kijken en zich met zichzelf gaan bezig houden en haar dochters lekker met rust laten ipv ze maar rond te slepen naar topsport bullshit en kunst academie onzin.
Zo mee eens!
Al die zelfdiagnoses om de aandacht van haar eigen onvermogen tot opvoeden af te leiden.
Als een kind niet helemaal aan de wensen van ouders voldoen wordt al snel een diagnose gezocht. Accepteer kinderen zoals ze zijn en probeer hen te begeleiden naar gelukkige zelfstandige volwassenen.
pi_220610343
DBM 1,5 dag geleden:
Dochter 2 kilo afgevallen, ze eet niets meer!

DBM 16 uur geleden: Wij hebben vandaag zo'n heerlijke 'niks hoeft' dag. Hele benedenverdieping VOL met speelgoed maar we hebben ze beide gewoon niet gehoord.

Fijn dat flip/flap niet zo ziek en slap is dat ze de hele dag kan spelen!
pi_220610371
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wat denk je? Er was geen kip!

En Sam is ook weer uit de kast getrokken.
Hij was opeens thuis, hij ging opeens mee naar de boekwinkel, de tweeling wil opeens bij hem logeren " maar moet dit zelf regelen". Ehm...ja, wie anders? Of is in het "wij Geertsen" gezin iets aan je broer vragen heel eng?
Enfin, AM wilde Sam duidelijk weer graag in beeld. Hoeveel zou ze ervoor betaald hebben?

Wat een treurigheid!
Dat valt me ook op.
Misschien wil ze de banden weer (betaald) strakker aantrekken om Hetgrotegezin goed in beeld te houden.
Of wil ze aantonen dat hij ook nog in Kamp Annemarie zit, nu hij blijkbaar wel goed is met haar verstoten ouders.
Ongetwijfeld krijgt hij hier iets voor. Ik vond hem altijd wel principieel omdat hij niet in beeld wilde etc. Maar blijkbaar toch niet zo.
pi_220610390
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft 6 uur schermtijd per dag, en in de keet was dat 8-9 uur per dag?! Wow, dat ze veel op de bank hing wisten we al, maar dit is wel heel veel
Voor haarzelf moet ze het lekker zelf weten maar voor haar kind is dit heel slecht om te zien. Ze zou eens het ‘still face experiment’ op youtube moeten zien. Al die momfluencers en influencers met kinderen trouwens.
pi_220610409
Haha in die story van AM over de signeersessies zie je bijna alleen maar beelden van de "komt goed" tijd. Daar kwamen inderdaad soms nog veel moekes op af. Beetje suf om die beelden nu te delen alsof het van de afgelopen tijd was 😂 En bedelen om foto's van volgers zodat ze nog íets heeft om te delen 😆
pi_220610421
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:48 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat valt me ook op.
Misschien wil ze de banden weer (betaald) strakker aantrekken om Hetgrotegezin goed in beeld te houden.
Of wil ze aantonen dat hij ook nog in Kamp Annemarie zit, nu hij blijkbaar wel goed is met haar verstoten ouders.
Ongetwijfeld krijgt hij hier iets voor. Ik vond hem altijd wel principieel omdat hij niet in beeld wilde etc. Maar blijkbaar toch niet zo.
Toen er een dure winterjas uitgezocht mocht bij The Stone was hij niet zo principieel meer
pi_220610476
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 09:49 schreef Jenn1806 het volgende:
Haha in die story van AM over de signeersessies zie je bijna alleen maar beelden van de "komt goed" tijd. Daar kwamen inderdaad soms nog veel moekes op af. Beetje suf om die beelden nu te delen alsof het van de afgelopen tijd was 😂 En bedelen om foto's van volgers zodat ze nog íets heeft om te delen 😆
Maar dat hebben de meeste volgmoekes niet eens in de gaten. Die zien lange rijen AM-groupies en willen daar ook bij horen. Alsof ze een FOMO-sfeertje wil creëren, terwijl het oude beelden zijn. Zou dat de boekverkoop stimuleren?
pi_220610487
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 09:50 schreef Earring het volgende:

[..]
Toen er een dure winterjas uitgezocht mocht bij The Stone was hij niet zo principieel meer
Hij heeft de lelijke auto mogen lenen hè, en is daar zelfs mee naar het huisje in Frankrijk mogen rijden... dat moet wel terugbetaald worden in content!
pi_220610489
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 09:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou zo te horen word hij niet boos hoor

En dan kijkt ze ook nog veel tv als ze het over die series heeft zoals mafs en bondgenoten.
Terwijl ze zelf zegt dat anderen naast de schermtijd nog tv kijken dus dat moet erbij geteld.
Dan komt ze dus nog veel hoger uit
Tv staat daar, net als bij Debbie, volgens mij constant aan
pi_220610497
Dat petje van Judith 🫣 staat niet echt charmant.
En Bob vandaag weer een wedstrijd, tennis dit keer
pi_220610513
Bij Sofie is het plaatsen van foto's en een verhaaltje maken een 'moetje' geworden. Toen ze nog in Oudenbosch woonde, kon ze langs de bakkerij 'om te kijken', maar leverde dat nog wat content op. Maar nu ze niet meer zo dichtbij woont, moet ze wachten tot Jan thuis is, of dat hij haar oppiept dat ze ergens komt lunchen. Nietszeggende foto's en stukjes tekst. En het bizarre is, daar verdient ze nog geld mee ook. Nog een paar dagen en dan hebben we weer de oranje tering koffie, de temperatuurborden, de Rosas-foto's en een eenzaam jongetje dat op het strand speelt.
pi_220610519
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 09:50 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit dus. Ik zie een volwassen onafhankelijke jongeman maar zeker geen principiële, want ook hij krijgt nu de voordelen, dat verdiend wordt over de rug van zijn 4 jongste minderjarige zusjes.
pi_220610521
Dubbel 🙈
pi_220610525
Dubbel ✌️
pi_220610530
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Minibelle is de grootste aanstichter van het gedoe bij de kinderen. Laatst filmde ze de jongste en die wilde dat niet, ze bleef doorfilmen en zei dat ze niet aan het filmen was en dat kind raakte ook gefrustreerd. Zo zielig en ook pa bleef doen alsof er niets was. Voor het feit dat ze zoveel van hun kinderen verwachten, zouden ze er goed aan doen om niet te gaan stoken tussen de drie meisjes.
Ze denken echt niet na, ook met die bolderkar. Waarom moet een groot kind in die bolderkar, dat vind ik vreemd.
De kinderen leren niet om elkaar te respecteren, zie niks van zussen liefde en dat komt door de ouders. Het is daar continu een strijd die draait om wie het beste is, in school , sport enz.
Altijd dat dwepen met die hb, ik zag ook sovchoice weer voorbij komen, ook zo,n opschepper, bah.
Die kinderen worden er echt niet leuker van als ze zo opgehemeld worden.
pi_220610553
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat petje van Judith 🫣 staat niet echt charmant.
En Bob vandaag weer een wedstrijd, tennis dit keer
Nou ben benieuwd naar zijn pr , zijn techniek enz. Vond het gisteren echt zo irritant die Posts over zijn prestaties.
Alsof het daar allemaal
Om draait.
pi_220610675
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:05 schreef Lynnyl het volgende:
Bij Sofie is het plaatsen van foto's en een verhaaltje maken een 'moetje' geworden. Toen ze nog in Oudenbosch woonde, kon ze langs de bakkerij 'om te kijken', maar leverde dat nog wat content op. Maar nu ze niet meer zo dichtbij woont, moet ze wachten tot Jan thuis is, of dat hij haar oppiept dat ze ergens komt lunchen. Nietszeggende foto's en stukjes tekst. En het bizarre is, daar verdient ze nog geld mee ook. Nog een paar dagen en dan hebben we weer de oranje tering koffie, de temperatuurborden, de Rosas-foto's en een eenzaam jongetje dat op het strand speelt.
Zouden ze weer afspreken met lieve vrienden?
pi_220610686
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze denken echt niet na, ook met die bolderkar. Waarom moet een groot kind in die bolderkar, dat vind ik vreemd.
De kinderen leren niet om elkaar te respecteren, zie niks van zussen liefde en dat komt door de ouders. Het is daar continu een strijd die draait om wie het beste is, in school , sport enz.
Altijd dat dwepen met die hb, ik zag ook sovchoice weer voorbij komen, ook zo,n opschepper, bah.
Wat is de insta van sovchoice? Kan het niet vinden. Dank alvast.
pi_220610703
Ik kom ook echt wel aan 6 uur schermtijd dat terwijl ik een baan heb, mantelzorg, voor mijn kinderen zorg, de hond uitlaat, huishouden draaiend hou, af en toe op stap ga, etc etc.
Dus zelfs die schermtijd is geen excuus om niks te kunnen doen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220610713
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 10:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is ook nog eens ronduit aso om 3 bolderkarren te pakken (want dat was volgens mij de uitkomst uiteindelijk).
Lotus wint het nooit van Belle want die is groter, sneller en behendiger en Maen die krijst gewoon erop los.
En moeder laat het ze heel hoogbegaafd allemaal zelf oplossen.
pi_220610719
Over wie heeft thezoufamily het? Over AM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')