Ik gok zomaar dat ze (Dion) er zo over heen hebben geverfd.quote:Op zondag 19 april 2026 13:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou de hele trap geschuurd zijn en in de grondverf zijn gezet door Dion? Nog voor de verhuizing?
Viel het toen niet op dat er een onderkant van de trap was?
Of gaat ze nu klagen dat de veeg lelijk is/niet goed pakt?
Vragen.. vragen..
Ik zie haar nog steeds.quote:Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef Ikbenjebuurvrouw het volgende:
Is het account van LotteB offline? Of ben ik geblokt
Ik ook. Kijk niet vaak bij haar, maar draagt zij alleen maar van die enorm wijde broeken? Ik vind het zo tegenstrijdig met haar buik. Daar een operatie voor omdat ie platter moet, en dan wel broeken dragen waarin je enorme benen hebt?quote:
Ze had het gister alleen over 'schuren'. Ze zijn ook best snel 'klaar', denk alleen een paar treden bovenop gedaan, werk voor niks dus. Maar het blijf echt lachen met Sanneke, die wel even vanaf de bank zal vertellen hoe alles moet en dat alles weer aan anderen ligt. Weer een weekend van Dion afgepakt, omdat zij te beroerd is om doordeweeks haar handen te laten wapperen. En dat wil dan een dag extra met zijn drie, ik begrijp precies waarom.quote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ze (Dion) er zo over heen hebben geverfd.
Klagen gaat ze sowieso ☠
Of dat de MOEDER van M. alleen maar op de bank zou blijven zitten in het huisje.quote:Op zondag 19 april 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ga er van dat zo’n park niet zelf op zoek gaat naar fluflus. Ze zetten het uit naar een agency en die regelen dan de fluflus. En als Minibelle daarbij is aangesloten en niet Sanneke, dan wordt die laatste dus niet uitgenodigd.
En misschien hebben ze ook bepaalde criteria. Dat M te jong is voor de promotie van de nieuwe wildwaterbaan, of dat fluflu X niet voldoende volgers heeft.
En de neusgaten filmt ipv de wildwaterbaanquote:Op zondag 19 april 2026 14:39 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Of dat de MOEDER van M. alleen maar op de bank zou blijven zitten in het huisje.
Sanneke levert zeker niet meer boekingen op... die ligt in het huisje op de bank te klagen over dingen...quote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap ook echt de keuzes van bedrijven niet. Minibelle gaat naar dat Woezel en Pip park terwijl ze maar 12.000 volgers heeft en zelf 2 kinderen (of 3 want Marn haar onteikkelingsleeftijd is natuurlijk veel hoger) heeft die er veeeeel te oud voor zijn. Een zwembad van 1m diepte, welke tiener vindt dat nou leuk??
Geef zo’n weekend dan aan een SarahRebecca met bijna 50.000 volgers en 2 jonge kindjes die vast veel volgers heeft met kinderen van dezelfde leeftijden. Of desnoods een Sanneke met 17.000 volgers en een jong kind. Dat levert toch veel meer boekingen op.
Want Mijan houdt niet van water, niet van spelen, niet van buiten.quote:Op zondag 19 april 2026 14:39 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Of dat de MOEDER van M. alleen maar op de bank zou blijven zitten in het huisje.
Als bedrijfzijnde zou ik ook zeker niet geassocieerd willen worden met Sanneke.quote:Op zondag 19 april 2026 14:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sanneke levert zeker niet meer boekingen op... die ligt in het huisje op de bank te klagen over dingen...
Ongelooflijk hč? En altijd over mannen en narcisten en niet te vergeten hoe zij nu in het leven staat. Wil je dat ook: dan heeft ze een cursusje voor heel veel geld.quote:Op zondag 19 april 2026 14:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen zwetst we ook weer op los van jewelste, hoeveel onzin die elke keer weer verzint 🙈
Wie is Maxine?quote:Op zondag 19 april 2026 14:37 schreef Ikbenjebuurvrouw het volgende:
MichelleW ik geloof echt niet dat zij happy is. Streeft continu een soort dopamine rush na en gelooft in haar eigen sprookje. Benieuwd wanneer de volgende meltdown is.
Bij Maxine heb ik altijd het idee dat haar man doodongelukkig is en wordt meegesleept in het ‘mooie’ plaatje en dat ze eigenlijk altijd gezeik hebben samen.
Ik mag toch hopen dat ze dit niet nu zou laten doen. Het is duidelijken dat zij mentaal niet sterk is, om over haar gewicht nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 19 april 2026 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zegt Mw nu in de podcast overweegt om haar borsten te laten doen?
Het was zeker het weekend van de influencers , tatiana en jenn darby zaten ook al op een parkquote:Op zondag 19 april 2026 14:13 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap ook echt de keuzes van bedrijven niet. Minibelle gaat naar dat Woezel en Pip park terwijl ze maar 12.000 volgers heeft en zelf 2 kinderen (of 3 want Marn haar onteikkelingsleeftijd is natuurlijk veel hoger) heeft die er veeeeel te oud voor zijn. Een zwembad van 1m diepte, welke tiener vindt dat nou leuk??
Geef zo’n weekend dan aan een SarahRebecca met bijna 50.000 volgers en 2 jonge kindjes die vast veel volgers heeft met kinderen van dezelfde leeftijden. Of desnoods een Sanneke met 17.000 volgers en een jong kind. Dat levert toch veel meer boekingen op.
Ja deze is wel heel erg van 'ik heb de kledingkast geplunderd met mijn ogen dicht'quote:Op zondag 19 april 2026 15:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Omg de blije moeder, is niet alleen een kleuter deze vrouw kleed zich ook als een kleuter! Wat een combinaties draagt deze vrouw echt
Een stranger things shirt 😭 met een panterprint giletje en die ketting erop, sowieso al die sieraden bij elkaar, en die man zegt ook niet wat zie je eruitquote:Op zondag 19 april 2026 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja deze is wel heel erg van 'ik heb de kledingkast geplunderd met mijn ogen dicht'
Zij zou eens wat tops kunnen proberen met een wat lagere halslijn, niet eens perse decolleté maar gewoon wat vrouwelijker en gevormder.
Dat is niet gratis nee, maar misschien ging alleen schoonzusje ook echt dingen kopen 😅quote:Op zondag 19 april 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Die Pincsale, is dat gratis kleding of heeft Judith echt geld uitgegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |