Die op de rugleuning was haar ‘oude’, die met kersjes. De nieuwe heeft ze vast direct aangehouden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En gisteren die spijkerbroek die ze de dag ervoor had gepast en die goed zat. Hup op de rugleuning en laten liggen, net als de rest van het huis dat hier en daar willekeurig wordt achtergelaten.
Zweten misschien niet, broeien des te meer.quote:Op zondag 19 april 2026 11:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Zweten zal ze er niet in doen als ze er alleen maar in stil zit 🙈. En elke dag een schoon shirt, dan moet ze ook vaker een was draaien, wordt ze moe van hè.
Echt bizar. En wat doet Mijan dan, als ze zit te scrollen?quote:Op zondag 19 april 2026 10:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dan is dit 'alleen maar' haar telefoon gebruik, de tv komt daar ook nog bij.
Hoe kan ze nou beweren dat ze niks kan vanwege Mijan, maar wel 6uur (!!) op haar telefoon kan zitten.
Als je een newborn hebt die alleen op jou slaapt kan ik er inkomen, toen was mijn telefoongebruik ook echt heel veel.
🤢 hou op, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 19 april 2026 10:59 schreef Maremare het volgende:
[..]
Om die vette coupe te verbergen. Wil niet weten hoe die pet er van binnen en aan de randjes uitziet.
Really?!?quote:Op zondag 19 april 2026 11:22 schreef Weerikier het volgende:
Wat was dat nou bij Minibelle destijds en die naam van de jongste dochter? Er was een ander kindje van een influencer die ook Maen genoemd was en daar flipte die moeder toen helemaal over?
Ik kan me er iets van herinneren en dat ze er echt tientallen stories over vol maakte maar was dat nou over dat zij vond dat zij alleenrecht had op de naam Maen of zo?
Bizar. Maar dat gaat Peppie niet zeggen. Die praat alles goed en zegt je schermtijd is verbeterd ten opzichte van eerst! Goed bezig!quote:Op zondag 19 april 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar. En wat doet Mijan dan, als ze zit te scrollen?
Als ik Peppie was, zou ik zeggen ‘prima dat je thuis met Mijan blijft ipv werken, maar doe dan wel iets met hem, ipv de hele dag op je telefoon’
Sanneke vindt zelf ook dat ze goed bezig is. Ik noem het niet goed, maar minder slecht.quote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Bizar. Maar dat gaat Peppie niet zeggen. Die praat alles goed en zegt je schermtijd is verbeterd ten opzichte van eerst! Goed bezig!
Kleine stapjes ;-) letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 19 april 2026 12:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke vindt zelf ook dat ze goed bezig is. Ik noem het niet goed, maar minder slecht.
Michelle heeft eindelijk leren luisteren. Geen ofgefokte, overdreven Mies maar een luisterende Mies die Iris laat vertellen.....Ik moet er even bij bijkomenquote:
Dit zei ik net ook hardop 🤣😂 waarvoor moet ze opladen???quote:Op zondag 19 april 2026 12:47 schreef LALAA het volgende:
Wat een geklaag van Sanneke weer over de verf op de trap. Het ligt altijd aan een ander, want de medewerker van de Gamma heeft niet goed geadviseerd.
En nu is ze niet helemaal opgeladen, omdat ze niet in haar eigen bed heeft geslapen. Opgeladen voor wat? Weer een nieuwe dag op de bank?
Dit is de eerste podcast waarin ze een echt goed gesprek hebben en elkaar niet onderbreken.quote:
Alsof ze dan wel had geluisterd naar de medewerker van de Gamma.quote:Op zondag 19 april 2026 12:47 schreef LALAA het volgende:
Wat een geklaag van Sanneke weer over de verf op de trap. Het ligt altijd aan een ander, want de medewerker van de Gamma heeft niet goed geadviseerd.
En nu is ze niet helemaal opgeladen, omdat ze niet in haar eigen bed heeft geslapen. Opgeladen voor wat? Weer een nieuwe dag op de bank?
Goed dat ze naar de feedback luistert!quote:Op zondag 19 april 2026 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is de eerste podcast waarin ze een echt goed gesprek hebben en elkaar niet onderbreken.
Ja echt waar. Bizar tochquote:
Zou de hele trap geschuurd zijn en in de grondverf zijn gezet door Dion? Nog voor de verhuizing?quote:Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Alsof ze dan wel had geluisterd naar de medewerker van de Gamma.
Zij weet altijd alles beter, en met 8 uur schermtijd had ze best onderzoek kunnen doen.
Ben benieuwd kijken van de week kan beluisteren hoeveel min dat baby gepraat? Hahaquote:Op zondag 19 april 2026 13:16 schreef Fleur79 het volgende:
Over de podcast:
Iris hint naar Michelle dat zij niet surprised gaat zijn als daar(?) een baby zit.
Michelle slaat dan een beetje dicht.
Mompeld iets van 'euh' 'uhm..'
En gaat verder met wat ze wil zeggen.
Wat me ook opvalt:
Michelle praat zelden over de poly.
Ze praat vooral over dat haar huwelijk met Koen is stukgelopen. Dat zij en Koen een goed gesprek hebben gehad dat ze een gebroken gezin natuurlijk beide niet wilde.
Ik dacht dat Michelle al vanaf 2019 énorm verliefd was op Jacqueline en tóen al de relatie met Koen matig was.Al kregen ze nog 2 kinderen samen.
Die tijdlijn is niet helemaal duidelijk.
En ik vraag me af of het ooit bekend wordt wat daar is gebeurd.
Terwijl het best een ‘trend’naam was toen. In ieder geval niet uniek ofzo. Weet haar naam niet meer, maar het kind van die influencer die een kind kreeg met haar vriend (man?), die recent weduwnaar was geworden van zijn (1e) vrouw, heette vrij kort erna ook Maen of Maan.quote:Op zondag 19 april 2026 11:39 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het kindje van Eline Zwitser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |