Ja, ik denk daar toch anders over sp3c.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor mij wel
die fixatie is niet gezond man, dat Epstein balletje gaat echt wel rollen, oorlog of geen oorlog, dat is echt niet weg, dat zijn hele verschillende afdelingen van de regering die daar mee bezig zijn
en je tweet was een leugen
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:37 schreef over_hedge het volgende:
Dus de straat is zo weer open. Wat die al was voor het begon. Het regime zit er nog, de mensen helemaal niks geholpen, allemaal burger slachtoffers voor niks.
So much winning?
He, jij zal vast balen dat er geen onnodige doden vallen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou mooi.
Geen regime change, geen kernwapen-deal maar wel lekker de zakken gevuld bij Trump en co.
Anders boek je een enkeltje Tehran en waag jij je eigen leven ipv die van duizenden anderen voor wat olie. Jij wilt Nederlandse en Amerikaanse levens de dood injagen? Geef maar het goede voorbeeld. Iran is geen Irak en daarnaast je verliest met oorlog alleen maar. Dat zien we ook in Oekraine en Rusland.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:09 schreef RotatoR het volgende:
Hier heeft de Iraanse bevolking en de rest van de regio dus helemaal niets aan. Zij zijn nog steeds niet verlost van het kwaadaardige Iraanse regime. We hadden gewoon met z'n allen grondtroepen moeten sturen om het regime voor eens en voor altijd op te ruimen.
Ik verdenk er een paar van dat ze gewoon zoveel mogelijk doden willen hebben vanuit hun luie rukbunker. Ze zijn tegen oorlogsvluchtelingen, tegen het stoppen van oorlogsgeweld en tegen constructieve oplossingen. Maar goed het leger zoekt nog mensen, dus ze kunnen zichzelf gewoon opgeven. Wat ze natuurlijk niet zullen doen.quote:
Mijn theorie: Iran wist dat dit statement eraan zat te komen, gooit snel een bericht eruit dat de straat van Hormuz weer geopend is, gaat dit n.a.v. het statement van UK, Duitsland, Frankrijk en Italië vanavond of morgen dreigen zsm de boel weer te sluiten waarna Trump kan zeggen: Weer die kut Europeanen...quote:
Wie hebben ze precies verraden?quote:
de coalitie van de willing kan beter een naval missie naar de VS sturen om de rest van de wereld hun freedom te beschermenquote:
Als je ergens heel boos over bent, doe je dan wel eens onderzoek naar of je onderbuikgevoel wel klopt?quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:44 schreef AFA2022 het volgende:
Toen de straat dicht ging, werden de prijzen binnen een paar dagen voor benzine en diesel sky high. De prijs naar beneden zal vast maanden duren en nooit meer naar het oude niveau gaan. Den Haag wilt natuurlijk blijven harken over de rug van de hard werkende burgers.
Iran heeft de straat geopend, maar voor hoelang als Trump zijn blokkade niet wilt opheffen. Nee we kunnen denk ik nog geen vakantie boeken...
Trump wilt natuurlijk de credits krijgen voor het openen van de straat. Iran had Libanon meegenomen in hun eis tijdens de onerhandelingen van die ceasefire. Daar wordt nu (voorlopig) aan voldaan, vandaar dat de straat voorlopig weer open is.quote:
Ik zou nog een taart gaan bakken om het te vieren, hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
En n u mag de benzine prijzen terug onder de 2 euro
Zeg maar de deal die obama al had?quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
is dat de VS wel degelijk successen behaald en Iran instemt te stoppen met het kernwapen programma,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |