Lijkt helaas niet erg up-to-date:quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zou je hier moeten kunnen zien:
https://www.hormuztracker.com/?utm_source=chatgpt.com
(ik zie het zelf niet, maar goed, detail)
Wel leuk bedacht overigens die sitequote:Updated 74h ago
Misschien is deze recenter.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lijkt helaas niet erg up-to-date:
[..]
Wel leuk bedacht overigens die site
voor mij welquote:
Ik kijk ook op https://www.vesselfinder.com/nlquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien is deze recenter.
https://hormuzstraitmonitor.com
Is dat een nieuw idee om de AOW-uitgaven te drukken?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik het goed zie vaart er alleen een cruiseschip nu echt actief door de straat
Het is een vermomde mijnenveger bemand met uitbehandelde bejaarden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:06 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Is dat een nieuw idee om de AOW-uitgaven te drukken?
quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:12 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Een call met 50 landen hierover zo te zien ook Iraq en Afrikaanse landen onder andere
Jij voorop. Ik kijk wel het FVP filmpje met een cool muziekje en je bange gezicht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:09 schreef RotatoR het volgende:
Hier heeft de Iraanse bevolking en de rest van de regio dus helemaal niets aan. Zij zijn nog steeds niet verlost van het kwaadaardige Iraanse regime. We hadden gewoon met z'n allen grondtroepen moeten sturen om het regime voor eens en voor altijd op te ruimen.
regime change kan sowieso pas na de luchtaanvallen Of denk je echt dat mensen het wagen om de regime af te zetten terwijl er letterlijk overal bommen vallen?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou mooi.
Geen regime change, geen kernwapen-deal maar wel lekker de zakken gevuld bij Trump en co.
Jij ziet ze vliegen. Europa moet nog steeds alle zeilen bijzetten om zonder Amerikaanse steun wat overblijft van de NAVO-landen zelf te kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef RotatoR het volgende:
Ja 'we'. Het westen zou gezamenlijk en eensgezind moeten optreden tegen de as van het kwaad Rusland, Iran, China en Noord-Korea.
Nee niet echt. Ja fijn dat het weer open is. En hopelijk voor lang. Maar prachtresultaat? Nee totaal niet.quote:
Trump en Poetin hebben nauwelijks problemen met elkaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja 'we'. Het westen zou gezamenlijk en eensgezind moeten optreden tegen de as van het kwaad Rusland, Iran, China en Noord-Korea.
Dat zie je toch echt verkeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ja fijn dat het weer open is. En hopelijk voor lang. Maar prachtresultaat? Nee totaal niet.
Natuurlijk de accijns en belastingen zijn enorm hoog op brandstoffen maar voor de rest kan Den Haag weining veranderen aan de olie/bezine prijzen. Dat is gewoon de markt die dat bepaald.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:44 schreef AFA2022 het volgende:
Toen de straat dicht ging, werden de prijzen binnen een paar dagen voor benzine en diesel sky high. De prijs naar beneden zal vast maanden duren en nooit meer naar het oude niveau gaan. Den Haag wilt natuurlijk blijven harken over de rug van de hard werkende burgers.
Iran heeft de straat geopend, maar voor hoelang als Trump zijn blokkade niet wilt opheffen. Nee we kunnen denk ik nog geen vakantie boeken...
Zo jammer dat ik geen student meer ben.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:14 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder toch wel dat Hezbollah.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |