Hai Chanelquote:
Hey Chufiquote:
Ik heb meer zin in sukiyakiquote:Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Temperatuurgroep kokusho-bi, iemand zin in?
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Ik ga uit protest een bushokje slopenquote:Op zondag 19 april 2026 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat het zondag is houdt niet in dat het dan hier ook maar rustig moet zijn.
Moet dat nou weer? Wat heeft dat bushokje jouw nou misdaan?quote:Op zondag 19 april 2026 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga uit protest een bushokje slopen
Nog een mysterybox gehad?quote:Op zondag 19 april 2026 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga uit protest een bushokje slopen
Die heeft hij ook door het bushokje getyft.quote:
Ook goed.quote:
Ik weet niet of je daarmee blij moet zijn.quote:Op zondag 19 april 2026 21:30 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rtuin/146543950.html
visite
ze vliegen ook weer wegquote:Op zondag 19 april 2026 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daarmee blij moet zijn.
Hij bleef wel keurig rechtop staan.quote:
Volgende keer wel 'Slap 'ya mama' erin doenquote:Op zondag 19 april 2026 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als we dat weer doen.
kun je dat eten?quote:Op zondag 19 april 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer wel 'Slap 'ya mama' erin doen
klinkt zonde van het gerechtquote:Op zondag 19 april 2026 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet waarschijnlijk
De gemiddelde mens wel
Ik lees: zout, rode peper, zwarte peper, knoflook. Dat kun je zelf ook mengen.quote:Op zondag 19 april 2026 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet waarschijnlijk
De gemiddelde mens wel
Maar dat heet niet zo mooiquote:Op zondag 19 april 2026 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik lees: zout, rode peper, zwarte peper, knoflook. Dat kun je zelf ook mengen.
Dat gaat nog een uitdaging wordenquote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal het onthouden. Maar voorlopig koop ik, als het even kan, geen Amerikaanse producten.
Proficiatquote:Op zondag 19 april 2026 22:35 schreef pullup het volgende:
Zo, dat was weer een druk weekeinde afgesloten toch met een Nederlandse kampioen
Veel dingen zijn amerikaans zonder dat je het door hebt,quote:Op zondag 19 april 2026 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vaak zijn er genoeg alternatieven.
Dat is waar. Maar als ik het wel door heb, zoek ik een alternatief.quote:Op zondag 19 april 2026 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel dingen zijn amerikaans zonder dat je het door hebt,
of chinees
Dan is er weinig meer overquote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal het onthouden. Maar voorlopig koop ik, als het even kan, geen Amerikaanse producten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)droid-meer~af0918c0/quote:Op zondag 19 april 2026 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vaak zijn er genoeg alternatieven.
We hoeven jou dus binnenkort niet te verwachten in je levi's scheurend op je harley met shotjes, jack, jim en johnny?quote:Op zondag 19 april 2026 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als ik het wel door heb, zoek ik een alternatief.
Weer iemand minder op de maandelijkse 'Murica Meetquote:Op zondag 19 april 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hoeven jou dus binnenkort niet te verwachten in je levi's scheurend op je harley met shotjes, jack, jim en johnny?
quote:Op zondag 19 april 2026 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer iemand minder op de maandelijkse 'Murica Meet
Ik heb dit weekend weer door jouw achtertuin gescheurd met een Belgisch gebouwd scheurijzer aangedreven door uit de Nederlandse klei getrokken konijnenkrachtenquote:
quote:Op zondag 19 april 2026 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend weer door jouw achtertuin gescheurd met een Belgisch gebouwd scheurijzer aangedreven door uit de Nederlandse klei getrokken konijnenkrachten
I know, een grote ellende bende dat ene weekendje in het jaarquote:
Volgend jaar doen we het op 31 aprilquote:Op zondag 19 april 2026 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, een grote ellende bende dat ene weekendje in het jaar
Weet je zeker dat je het tegelijk met jouw verjaardag wil vieren?quote:Op zondag 19 april 2026 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgend jaar doen we het op 31 april
Uhuh, ik ben in april jarigquote:Op zondag 19 april 2026 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het tegelijk met jouw verjaardag wil vieren?![]()
Dus jij leest ook niet goedquote:
Maar de vraag is natuurlijk wanneer is ze jarigquote:Op zondag 19 april 2026 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit een serie te kijken en de hoofdrolspeelster lijkt wel heel erg op een vorige fysio van me. Eng dit gewoon
je vorige fysio?quote:Op zondag 19 april 2026 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit een serie te kijken en de hoofdrolspeelster lijkt wel heel erg op een vorige fysio van me. Eng dit gewoon
T is best verrassend dat ze niet met je meeverhuizen iddquote:Op zondag 19 april 2026 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
je vorige fysio?
klinkt alsof je er meerdere hebt
Zo fanatiek ben ik zeker niet, maar ik geef hem gelijk.quote:Op zondag 19 april 2026 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)droid-meer~af0918c0/
Fuze is coca colaquote:Op zondag 19 april 2026 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik zeker niet, maar ik geef hem gelijk.
Druk bezigquote:Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
En de TT klopt wel mensen, wtf hebben jullie dan gedaan afgelopen dagen?
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Nu 2e bakkie koffie pakken.
Nee, mijn zoon besteld te veel en ruimt de dozen nooit op dus ik heb eindelijk de moed gevonden afgelopen week om grondig al die klote dozen op te ruimen, hij heeft ze wel zelf in de papierbak moeten proppen.quote:Op maandag 20 april 2026 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Druk bezig![]()
Ben je recent verhuisd of zo?
Oh dat klinkt leuk, dat je dat doet, hier in de buurt gebeurt dat ook wel eens en ik wilde al 2 keer gaan omdat de onderwerpen mij interesseerde maar op het moment zelf toch weer niet gegaan.quote:Op maandag 20 april 2026 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende heeft een lezing gehouden over schildpadden, dus daar heeft hij zich even op geconcentreerd.
Aoibhin was erbij.
Wat wordt er dan georganiseerd bij jou in de buurt?quote:Op maandag 20 april 2026 10:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk, dat je dat doet, hier in de buurt gebeurt dat ook wel eens en ik wilde al 2 keer gaan omdat de onderwerpen mij interesseerde maar op het moment zelf toch weer niet gegaan.![]()
Was er wel een redelijke groep mensen waarvoor je stond? En krijg je dan ook feedback of gewoon gesprekjes daarna over het onderwerp schildpadden? Lief dat je chickie erbij was, beetje mentale ondersteuning dan is wel fijn. Of hoe je dat noemt.![]()
Goed bezig hoor.Leuk.
Hier in de bieb, pas kwam er een man die veel weet over de vogels hier in de omgeving, leek mij zeer boeiend.quote:Op maandag 20 april 2026 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat wordt er dan georganiseerd bij jou in de buurt?
De groep was niet zo heel groot. Allemaal schildpaddengekken, dus je kunt wel raden waar we het over hebben
Ik heb gewerkt en heb nu spierpijnquote:Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Ik ga denk ik even sportenquote:Op maandag 20 april 2026 10:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed bezig geweest, nu dan wat rustiger doen voor je spierpijn.
Leuk dat ze dat organiserenquote:Op maandag 20 april 2026 10:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de bieb, pas kwam er een man die veel weet over de vogels hier in de omgeving, leek mij zeer boeiend.
En pas een oud agent wat mij ook boeiend leek, die had ook een boek geschreven. Dus niet een te grote omgeving want bieb en verschillende onderwerpen, dus ik hou het in de gaten nu en eens ga ik een keer er heen om bij een onderwerp wat ik ook boeiend vind aan te schuiven.
Ik denk dus wel zoiets als wat jij gedaan heb en dat is dan juist leuk met allemaal mensen die ook geintereseerd zijn in hetzelfde onderwerp, voor schildpadden zou ik ook willen gaan om te luisteren.
Dat was makkelijk te voorspellen ja. Ik zat een paar daagjes langs de roeibaanquote:Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig was/is het momenteel goed weer daarvoor.quote:Op maandag 20 april 2026 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was makkelijk te voorspellen ja. Ik zat een paar daagjes langs de roeibaan
Geluktquote:
Goed gedaan en spierpijn verdwijnt meestal pas na een paar dagen. Je moet alleen dan proberen het niet nog verder over te belasten. Maar dat wist je vast al.quote:
Morgen maak ik nieuwe spierpijn, kan niet andersquote:Op maandag 20 april 2026 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed gedaan en spierpijn verdwijnt meestal pas na een paar dagen. Je moet alleen dan proberen het niet nog verder over te belasten. Maar dat wist je vast al.
Tot je spieren het gewend zijn en dan moet dat minder worden.quote:Op maandag 20 april 2026 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen maak ik nieuwe spierpijn, kan niet anders
Steeds iets anders doen helpt dan ook niet echtquote:Op maandag 20 april 2026 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot je spieren het gewend zijn en dan moet dat minder worden.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op maandag 20 april 2026 15:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Steeds iets anders doen helpt dan ook niet echt
Beste manier om steeds spierpijn te krijgenquote:Op maandag 20 april 2026 15:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Steeds iets anders doen helpt dan ook niet echt
Ondertussen weer als een kievit ?quote:
Bols ook?quote:Op maandag 20 april 2026 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende heeft een lezing gehouden over schildpadden, dus daar heeft hij zich even op geconcentreerd.
Aoibhin was erbij.
Dat was ik gisteravondquote:
Weet Flesch dat al?quote:Op maandag 20 april 2026 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
De fles is mijn beste vriend.
Is goed voor me, stilzitten is pas slechtquote:
Als nou 1 van de holletjes leeg was sloeg het nog ergens opquote:
Daar vooraan zie ik gewoon de plek waar Carl lag hoorquote:Op maandag 20 april 2026 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Als nou 1 van de holletjes leeg was sloeg het nog ergens op
Dat is het merkje, de balletjes zitten duidelijk in holletjes zoals een poffertjespanquote:Op maandag 20 april 2026 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar vooraan zie ik gewoon de plek waar Carl lag hoor
Dat was het favoriete plekje van Carl natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2026 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is het merkje, de balletjes zitten duidelijk in holletjes zoals een poffertjespan
Er was geen Carlquote:Op maandag 20 april 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was het favoriete plekje van Carl natuurlijk
Precies, als er een Carl was had ik hem zelf willen proevenquote:
En zo is dat.quote:
Deze baas is mijn maatquote:
Ik ben een partij dood danquote:Op dinsdag 21 april 2026 10:47 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een dag niet bij de Action geshopt is een dag niet geleefd.
Deze bezoek ik ook af en toequote:Op dinsdag 21 april 2026 10:47 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een dag niet bij de Action geshopt is een dag niet geleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |