ze vliegen ook weer wegquote:Op zondag 19 april 2026 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daarmee blij moet zijn.
Hij bleef wel keurig rechtop staan.quote:
Volgende keer wel 'Slap 'ya mama' erin doenquote:Op zondag 19 april 2026 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als we dat weer doen.
kun je dat eten?quote:Op zondag 19 april 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer wel 'Slap 'ya mama' erin doen
klinkt zonde van het gerechtquote:Op zondag 19 april 2026 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet waarschijnlijk
De gemiddelde mens wel
Ik lees: zout, rode peper, zwarte peper, knoflook. Dat kun je zelf ook mengen.quote:Op zondag 19 april 2026 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij niet waarschijnlijk
De gemiddelde mens wel
Maar dat heet niet zo mooiquote:Op zondag 19 april 2026 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik lees: zout, rode peper, zwarte peper, knoflook. Dat kun je zelf ook mengen.
Dat gaat nog een uitdaging wordenquote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal het onthouden. Maar voorlopig koop ik, als het even kan, geen Amerikaanse producten.
Proficiatquote:Op zondag 19 april 2026 22:35 schreef pullup het volgende:
Zo, dat was weer een druk weekeinde afgesloten toch met een Nederlandse kampioen
Veel dingen zijn amerikaans zonder dat je het door hebt,quote:Op zondag 19 april 2026 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vaak zijn er genoeg alternatieven.
Dat is waar. Maar als ik het wel door heb, zoek ik een alternatief.quote:Op zondag 19 april 2026 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel dingen zijn amerikaans zonder dat je het door hebt,
of chinees
Dan is er weinig meer overquote:Op zondag 19 april 2026 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal het onthouden. Maar voorlopig koop ik, als het even kan, geen Amerikaanse producten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)droid-meer~af0918c0/quote:Op zondag 19 april 2026 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vaak zijn er genoeg alternatieven.
We hoeven jou dus binnenkort niet te verwachten in je levi's scheurend op je harley met shotjes, jack, jim en johnny?quote:Op zondag 19 april 2026 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als ik het wel door heb, zoek ik een alternatief.
Weer iemand minder op de maandelijkse 'Murica Meetquote:Op zondag 19 april 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hoeven jou dus binnenkort niet te verwachten in je levi's scheurend op je harley met shotjes, jack, jim en johnny?
quote:Op zondag 19 april 2026 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer iemand minder op de maandelijkse 'Murica Meet
Ik heb dit weekend weer door jouw achtertuin gescheurd met een Belgisch gebouwd scheurijzer aangedreven door uit de Nederlandse klei getrokken konijnenkrachtenquote:
quote:Op zondag 19 april 2026 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend weer door jouw achtertuin gescheurd met een Belgisch gebouwd scheurijzer aangedreven door uit de Nederlandse klei getrokken konijnenkrachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |