abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 09:35:51 #226
370431 drakin
vurig typje
pi_220617379
:W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220617402
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Moin :W :O
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  maandag 20 april 2026 @ 09:55:03 #228
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617482
Ik heb weer eens een keer radio aanstaan, wel online op mijn pc en nu dit nummer, wat ik top vind, alleen kom ik erachter dat ik de tekst gewoon helemaal niet goed heb in mijn hoofd. _O-
Duran Duran - The Reflex
Bekijk deze YouTube-video
  maandag 20 april 2026 @ 10:00:29 #229
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617515
En de TT klopt wel mensen, wtf hebben jullie dan gedaan afgelopen dagen?
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Nu 2e bakkie koffie pakken. c_/
  maandag 20 april 2026 @ 10:05:26 #230
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220617540
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
En de TT klopt wel mensen, wtf hebben jullie dan gedaan afgelopen dagen?
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Nu 2e bakkie koffie pakken. c_/
Druk bezig ^O^
Ben je recent verhuisd of zo?
  maandag 20 april 2026 @ 10:06:08 #231
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220617548
Ondergetekende heeft een lezing gehouden over schildpadden, dus daar heeft hij zich even op geconcentreerd.
Aoibhin was erbij.
  maandag 20 april 2026 @ 10:06:56 #232
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617554
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:05 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Druk bezig ^O^
Ben je recent verhuisd of zo?
Nee, mijn zoon besteld te veel en ruimt de dozen nooit op dus ik heb eindelijk de moed gevonden afgelopen week om grondig al die klote dozen op te ruimen, hij heeft ze wel zelf in de papierbak moeten proppen.
  maandag 20 april 2026 @ 10:12:05 #233
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617592
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ondergetekende heeft een lezing gehouden over schildpadden, dus daar heeft hij zich even op geconcentreerd.
Aoibhin was erbij.
Oh dat klinkt leuk, dat je dat doet, hier in de buurt gebeurt dat ook wel eens en ik wilde al 2 keer gaan omdat de onderwerpen mij interesseerde maar op het moment zelf toch weer niet gegaan. :@
Was er wel een redelijke groep mensen waarvoor je stond? En krijg je dan ook feedback of gewoon gesprekjes daarna over het onderwerp schildpadden? Lief dat je chickie erbij was, beetje mentale ondersteuning dan is wel fijn. Of hoe je dat noemt. *;
Goed bezig hoor. *O* Leuk. :Y
  maandag 20 april 2026 @ 10:16:33 #234
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220617626
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 10:12 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh dat klinkt leuk, dat je dat doet, hier in de buurt gebeurt dat ook wel eens en ik wilde al 2 keer gaan omdat de onderwerpen mij interesseerde maar op het moment zelf toch weer niet gegaan. :@
Was er wel een redelijke groep mensen waarvoor je stond? En krijg je dan ook feedback of gewoon gesprekjes daarna over het onderwerp schildpadden? Lief dat je chickie erbij was, beetje mentale ondersteuning dan is wel fijn. Of hoe je dat noemt. *;
Goed bezig hoor. *O* Leuk. :Y
Wat wordt er dan georganiseerd bij jou in de buurt?

De groep was niet zo heel groot. Allemaal schildpaddengekken, dus je kunt wel raden waar we het over hebben :D
  maandag 20 april 2026 @ 10:23:08 #235
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617672
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Wat wordt er dan georganiseerd bij jou in de buurt?

De groep was niet zo heel groot. Allemaal schildpaddengekken, dus je kunt wel raden waar we het over hebben :D
Hier in de bieb, pas kwam er een man die veel weet over de vogels hier in de omgeving, leek mij zeer boeiend.
En pas een oud agent wat mij ook boeiend leek, die had ook een boek geschreven. Dus niet een te grote omgeving want bieb en verschillende onderwerpen, dus ik hou het in de gaten nu en eens ga ik een keer er heen om bij een onderwerp wat ik ook boeiend vind aan te schuiven.

Ik denk dus wel zoiets als wat jij gedaan heb en dat is dan juist leuk met allemaal mensen die ook geintereseerd zijn in hetzelfde onderwerp, voor schildpadden zou ik ook willen gaan om te luisteren. :Y
  maandag 20 april 2026 @ 10:31:04 #236
370431 drakin
vurig typje
pi_220617738
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
En de TT klopt wel mensen, wtf hebben jullie dan gedaan afgelopen dagen?
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Nu 2e bakkie koffie pakken. c_/
Ik heb gewerkt en heb nu spierpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 10:37:33 #237
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617788
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 10:31 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik heb gewerkt en heb nu spierpijn
Goed bezig geweest, nu dan wat rustiger doen voor je spierpijn. :Y
  maandag 20 april 2026 @ 10:37:58 #238
370431 drakin
vurig typje
pi_220617789
quote:
11s.gif Op maandag 20 april 2026 10:37 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Goed bezig geweest, nu dan wat rustiger doen voor je spierpijn. :Y
Ik ga denk ik even sporten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 10:39:57 #239
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220617801
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 10:37 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik ga denk ik even sporten
Dat kan prima met spierpijn.
  maandag 20 april 2026 @ 11:27:04 #240
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220618504
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 10:23 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Hier in de bieb, pas kwam er een man die veel weet over de vogels hier in de omgeving, leek mij zeer boeiend.
En pas een oud agent wat mij ook boeiend leek, die had ook een boek geschreven. Dus niet een te grote omgeving want bieb en verschillende onderwerpen, dus ik hou het in de gaten nu en eens ga ik een keer er heen om bij een onderwerp wat ik ook boeiend vind aan te schuiven.

Ik denk dus wel zoiets als wat jij gedaan heb en dat is dan juist leuk met allemaal mensen die ook geintereseerd zijn in hetzelfde onderwerp, voor schildpadden zou ik ook willen gaan om te luisteren. :Y
Leuk dat ze dat organiseren :)
pi_220618685
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
En de TT klopt wel mensen, wtf hebben jullie dan gedaan afgelopen dagen?
Ik zelf ben bezig geweest met zeer veel dozen klein maken waardoor ik een paar flinke sneden had opgelopen in mijn handen en ik had een verjaardag van mijn schoonzoon die iets eerder werd gevierd ivm koningsdag. En ik ben bezig met Marvel series op Disney, moest er nog een paar kijken en doe dat nu in chronologische volgorde met de films erbij alleen liep ik dus een paar series achter.
Nu 2e bakkie koffie pakken. c_/
Dat was makkelijk te voorspellen ja. Ik zat een paar daagjes langs de roeibaan
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  maandag 20 april 2026 @ 11:56:45 #242
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220618936
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:27 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Leuk dat ze dat organiseren :)
Zeker. Ik hou het nu ook een beetje in de gaten en ooit ga ik er dan heen. :P
  maandag 20 april 2026 @ 11:57:39 #243
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220618939
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Dat was makkelijk te voorspellen ja. Ik zat een paar daagjes langs de roeibaan
Gelukkig was/is het momenteel goed weer daarvoor.
  maandag 20 april 2026 @ 12:08:35 #244
370431 drakin
vurig typje
pi_220619033
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2026 10:39 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat kan prima met spierpijn.
Gelukt ^O^

Nog steeds spierpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 12:15:55 #245
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220619075
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 12:08 schreef drakin het volgende:

[..]
Gelukt ^O^

Nog steeds spierpijn
Goed gedaan en spierpijn verdwijnt meestal pas na een paar dagen. Je moet alleen dan proberen het niet nog verder over te belasten. Maar dat wist je vast al. :P
  maandag 20 april 2026 @ 12:16:58 #246
370431 drakin
vurig typje
pi_220619081
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 12:15 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Goed gedaan en spierpijn verdwijnt meestal pas na een paar dagen. Je moet alleen dan proberen het niet nog verder over te belasten. Maar dat wist je vast al. :P
Morgen maak ik nieuwe spierpijn, kan niet anders -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 12:38:58 #247
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220619212
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 12:16 schreef drakin het volgende:

[..]
Morgen maak ik nieuwe spierpijn, kan niet anders -O-
Tot je spieren het gewend zijn en dan moet dat minder worden.
  maandag 20 april 2026 @ 15:38:10 #248
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220620501
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 20 april 2026 @ 15:43:06 #249
370431 drakin
vurig typje
pi_220620519
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 12:38 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Tot je spieren het gewend zijn en dan moet dat minder worden.
Steeds iets anders doen helpt dan ook niet echt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 16:54:45 #250
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220620873
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 15:43 schreef drakin het volgende:

[..]
Steeds iets anders doen helpt dan ook niet echt
Waarschijnlijk niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')