abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220857822
twitter


Wat leuk toch dat Antoinette Hertzberger naast de malloot gaat zitten.

Dat is dan dalijk het enig overgebleven consumentenprogramma (want Kassa verdwijnt).
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:12:56 #52
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220860310
oops

[ Bericht 100% gewijzigd door xpompompomx op 22-05-2026 12:41:05 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:16:21 #53
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220860335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

Wat leuk toch dat Antoinette Hertzberger naast de malloot gaat zitten.

Dat is dan dalijk het enig overgebleven consumentenprogramma (want Kassa verdwijnt).
Dadelijk*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:30:05 #54
375570 crew  Cyan9
pi_220860401
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topic collega. |:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:08:56 #55
375570 crew  Cyan9
pi_220885668
Dit is inmiddels wel een terugkerend dingetje..

quote:
Brabantse PVV gebruikte AI om rechtbanktekening te bewerken

Op de Instagram-pagina van de PVV Noord-Brabant heeft zeker anderhalve dag een video gestaan met daarin een bewerkte rechtbanktekening van tekenaar Petra Urban. In het filmpje was een rechtbanktekening van Urban te zien van de twee Syrische broers uit de zaak rond het meisje Ryan, waarbij de gezichten vervormd waren. Ook de achtergrondkleur was aangepast.

Volgens Urban tast dat de betrouwbaarheid van rechtbanktekeningen aan. "Aangezien er in de rechtszaal alleen getekend mag worden, weet je vrij zeker: wat daarvandaan komt, dat klopt. Als mensen daar een draai aan geven, wordt die betrouwbaarheid aangetast."

De bewerkte afbeelding werd gebruikt bij een post over een asielzoekercentrum in Bergen op Zoom.

Binnen een kwartier nadat de NOS de fractievoorzitter van PVV Noord-Brabant om een reactie had gevraagd, was de video niet meer zichtbaar op Instagram.

De PVV laat weten dat het bericht was gemaakt "op basis van berichten in de media om aandacht te vragen voor de problematiek rondom de gehele asielketen". De partij zegt de video "na nadere bestudering" te hebben verwijderd en wil over mogelijke auteursrechtelijke kwesties "via de media geen uitspraken" doen.

Urban noemt het gebruik en de bewerking van haar werk "kwalijk". "Mensen denken echt dat ik het getekend heb", zegt ze. "Ik wil mijn werk niet lenen voor opiniërende zaken: het is de bedoeling dat dit sec bij het verslag hoort. Ik wil niet dat het voor politieke doeleinden wordt gebruikt, dan wordt je werk geïnfecteerd."

De rechtbanktekenaar zegt dat zij via haar overbuurman ontdekte dat haar tekening in het filmpje was verwerkt. "Wat niet mag: je hebt citaatrecht, dan moet duidelijk zijn dat de tekening uit De Telegraaf is en van mij afkomstig is", zegt Urban. "Hij wordt uit de context gehaald. Mij is niet gevraagd of het mag, er is niets betaald. Maar erger en kwalijker: ze zijn het gaan bewerken."

Het is raar en gevaarlijk en bezoedelt mijn naam.

In dezelfde video was ook een onbewerkte tekening van Urban en een afbeelding van een zwarte man in een Amsterdamse rechtszaal te zien. Volgens Urban ging het daarbij vermoedelijk om een AI-gegenereerd beeld van de verdachte in de zaak van de moord op Lisa uit Abcoude. "Er hebben drie tekenaars gezeten die hem hebben getekend. Ik denk dat ze met AI een soort combinatie van die tekeningen hebben gemaakt."

Ze overweegt stappen te ondernemen en zoekt contact met de Nederlandse Vereniging van Journalisten en auteursrechtenorganisatie Pictoright. "Dit is de eerste keer dat ik dit zo zie, dat vervormen van rechtbanktekeningen", zegt ze. "Het is kwalijk dat mensen denken: doet die Urban dat? Dat is raar en gevaarlijk. Dat bezoedelt mijn naam."
https://nos.nl/artikel/26(...)tekening-te-bewerken

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 25-05-2026 16:36:13 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:02:35 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220886010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

Wat leuk toch dat Antoinette Hertzberger naast de malloot gaat zitten.

Dat is dan dalijk het enig overgebleven consumentenprogramma (want Kassa verdwijnt).
Snap sowieso niet dat je bij dat NvdD gaat zitten,dat is geen normaal programma. Het is niet hetzelfde als Goedemorgen Nederland of WNL op zondag ofzo, maar puur radicaal-rechtse propaganda.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:41:33 #57
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220886258
Bekijk deze YouTube-video

Erkens :')

Dat is ook zo'n ontzettend tjappie die wederom projecteert (net als bij de defensie-verantwoordelijkheidsvakantie van de VVD tijdens Schoof.)
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220886409
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:41 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Erkens :')

Dat is ook zo'n ontzettend tjappie die wederom projecteert (net als bij de defensie-verantwoordelijkheidsvakantie van de VVD tijdens Schoof.)
Eerdmans doet even een poging om FvD en Gidi te normaliseren, in een bijzin. Ging zelfs Nieman te ver.

Trieste omroep dat WNL.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2026 17:11:18 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 17:14:23 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220886430
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Eerdmans doet even een poging om FvD en Gidi te normaliseren, in een bijzin. Ging zelfs Nieman te ver.

Trieste omroep dat WNL.
Ik moest inderdaad ook lachen toen zelfs Nieman FvD/DNA niet onder dezelfde gematigde noemer als JA21 en VVD wilde scharen.

Debieler vind ik eigenlijk Erkens van het clownspartijtje die eerst Pro wegzetten als links-radicaal/extremistisch en nu gaat zitten janken als er dan iemand het omgekeerd zelfde over de VVD stelt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220887524
twitter


"Wierd Duk heeft meestal gelijk"
pi_220890231
Alle ogen gericht op minister Vijlbrief, die een onorthodoxe stap overweegt om de impasse met vakbonden en werkgevers te doorbreken

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-doorbreken-a4928551

Ligt het aan mij of is dit hele artikel rechtse propaganda? Met veel rechtse framing door NRC?

Ach ja, de auteur zat/zit bij de VeerStichting. Komt nogal rechtsig en corporaal op mij over.
https://www.veerstichting.nl/nl/veerstichting/bestuur
https://www.veerstichting.nl/nl/programma/

Shell is de belangrijkste en grootste sponsor
https://www.veerstichting.nl/nl/sponsoring/

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2026 10:53:30 ]
pi_220895049

|:(
pi_220898917
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Klopkoek het volgende:
Alle ogen gericht op minister Vijlbrief, die een onorthodoxe stap overweegt om de impasse met vakbonden en werkgevers te doorbreken

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-doorbreken-a4928551

Ligt het aan mij of is dit hele artikel rechtse propaganda? Met veel rechtse framing door NRC?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-zekerheid-a4928688
https://www.nrc.nl/nieuws(...)te-verhogen-a4928658

Wat valt op aan deze artikelen? De argumenten van de regering (en zelfs werkgevers) worden genoemd. Over de vakbonden wordt enkel gezegd dat ze tegen zijn en het geld ergens anders vandaan willen halen. Hun argumenten worden nergens genoemd.

Ligt dat nou aan mij? @-XOR- ? Het redeneert nogal toe naar het standpunt van de regering.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:20:16 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220899286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-zekerheid-a4928688
https://www.nrc.nl/nieuws(...)te-verhogen-a4928658

Wat valt op aan deze artikelen? De argumenten van de regering (en zelfs werkgevers) worden genoemd. Over de vakbonden wordt enkel gezegd dat ze tegen zijn en het geld ergens anders vandaan willen halen. Hun argumenten worden nergens genoemd.

Ligt dat nou aan mij? @:-XOR- ? Het redeneert nogal toe naar het standpunt van de regering.
tevens:
quote:
Wel hoopt het kabinet dat over een zekere bezuiniging op de WW en WIA nog wel te praten is met de bonden. Het verkorten van de WW en het aanpassen van de WIA gaan „voorlopig niet in de voorgestelde vorm door”, staat in de brief.
Wat denkt het Kabinet nou zelf? Bovendien is dit een leuke truc van Vijlbrief om via de polder de Kamer voor een voldongen feit te stellen, maar uiteindelijk moet dat gewoon langs PRO en die gaan echt niet mee in een uitkleding van de WW en WIA dus ik snap verder ook niet zo waarom ze dit blijven proberen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220905993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
tevens:
[..]
Wat denkt het Kabinet nou zelf? Bovendien is dit een leuke truc van Vijlbrief om via de polder de Kamer voor een voldongen feit te stellen, maar uiteindelijk moet dat gewoon langs PRO en die gaan echt niet mee in een uitkleding van de WW en WIA dus ik snap verder ook niet zo waarom ze dit blijven proberen.
Artikel vandaag:
https://www.ad.nl/politie(...)en-gestopt~ad9609da/

VVDer Elodie Verweij spint erop los en laat zaken weg.
pi_220906010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

Wat leuk toch dat Antoinette Hertzberger naast de malloot gaat zitten.

Dat is dan dalijk het enig overgebleven consumentenprogramma (want Kassa verdwijnt).
Arme Antoinette met haar 4 ton voor Kassa.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906326
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Arme Antoinette met haar 4 ton voor Kassa.
Die is niet van Kassa maar van het onschadelijker en 'zielige ondernemers' Radar. De AVRO. Van oorsprong de VVD-omroep bij uitstek.

Mag Markuszower en Baudet-vriendje Jort Kelder ook zijn boterham bij verdienen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 15:19:39 ]
pi_220906337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
Die is niet van Kassa maar van het onschadelijker en 'zielige ondernemers' Radar.
Ah ja, dat is waar. Beide waardeloze televisie dat alleen met plaatsvervangende schaamte is te aanschouwen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220908322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
tevens:
[..]
Wat denkt het Kabinet nou zelf? Bovendien is dit een leuke truc van Vijlbrief om via de polder de Kamer voor een voldongen feit te stellen, maar uiteindelijk moet dat gewoon langs PRO en die gaan echt niet mee in een uitkleding van de WW en WIA dus ik snap verder ook niet zo waarom ze dit blijven proberen.
Bij Jinek vanavond gingen Fresen, De Winther en Kelder met zijn drieën los op de CNV man. Dat is echt geen radikalinski.

Treurige taferelen op onze Hongaarse publieke omroep.
pi_220908355
Moeilijke taal wel, Hongaars.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220908504
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef nostra het volgende:
Moeilijke taal wel, Hongaars.
Wil je Pools dan? Alfabet met 32 letters.

Werd tien jaar geleden voor gewaarschuwd. Poolse toestanden bij ons.
https://www.volkskrant.nl(...)bij-de-npo~ba33cefb/
https://www.trouw.nl/nieu(...)onze-media~b295b07b/

Rechtse Leugenaarstelevisie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:33:24 ]
pi_220916146
Bulgarije en Hongarije luisteren weer braaf naar de EU, met dank aan truc van Mark Rutte

https://www.ad.nl/buitenl(...)mark-rutte~a2971bd7/

De Rutte propaganda bij DPG gaat maar door.

Elke maand minimaal één juichartikel:
https://www.ad.nl/buitenl(...)hulp-eiste~a0bda9a9/

(Welke Hormuz deal?)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 20:59:42 ]
pi_220946224
Esmah Lahlah brengt haar partij in verlegenheid, en dat schaadt ook de geloofwaardigheid van Jesse Klaver

https://www.ad.nl/politie(...)sse-klaver~a3b830e3/

Schrijft het AD dit soort artikelen ook over de VVD-draaideur? Nee natuurlijk niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2026 21:55:32 ]
pi_220954028
Toch extra geld voor ontwikkelingssamenwerking, kabinet sluit deal met partij van Klaver
https://nos.nl/artikel/26(...)et-partij-van-klaver

Slecht en misleidend artikel van de NOS dit. Typisch Marleen de Rooy.

Het woordgebruik past meer bij De Telegraaf ("partij van Klaver"). Is het anglicisme 'deal' nu echt nodig?

Ze laten weg dat er alleen geld naar voren wordt gehaald. Geld uit latere begrotingsjaren wordt eerder uitgegeven.

Dit keer is NU vollediger

Het geld was al gereserveerd voor de komende jaren, maar wordt nu eerder uitgegeven.

Het gaat om een kasschuif. Dat betekent dat Sjoerdsma geld dat is bestemd voor latere jaren, eerder uitgeeft. Volgens bronnen komt 178 miljoen euro uit de begroting van de jaren 2028-2029 en 202 miljoen euro uit de begroting voor 2031.

https://www.nu.nl/politie(...)twikkelingshulp.html

Heel slecht en suggestief van de NOS. De partij is niet 'van' Klaver.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 21:44:41 ]
pi_220968551


Opgevoed als SGPer... Televisie mocht niet
https://cvandaag.nl/69075(...)ekendste-tv-criticus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')