abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220689194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
GeenStijl = FvD
[ afbeelding ]
Dan zul je wel woedend zijn dat PN en D66 met de door terreurbeweging hamas georganiseerde optochten meelopen.

Of werkt dit maar een kant op?
pi_220714836
https://www.trouw.nl/redactie/Trouwlezers/

Mooi verhaal over Trouw lezers die er vanaf de oorlog bij zijn geweest.

Het einde heeft een wat hoog 'touwtje uit de brievenbus' gehalte @Perrin @Hanca (uit de tijd toen overspeligen op de mestkar door het dorp kaalgeschoren rond werden gereden)

https://www.jaapvanzessen(...)bonnees-bleven-over/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2026 18:18:38 ]
pi_220715207
https://www.bnnvara.nl/pa(...)verbeet-jelle-postma

Weer een lekker gebalanceerd en neutraal tafeltje bij Pauw en de Wit op de dag van dodenherdenking. @-XOR- @Ambtenaar030 @De_Verschoppeling

Die Jelle Postma (naar eigen zeggen vroeger een VVD-stemmer) is nog de meest linkse en progressieve. De rest lijkt wel uitgekozen door CIDI.

Geerten Waling ging ooit met Baudet op bedevaart naar Jean Marie le Pen (de Holocaustontkenner). Potsierlijk.

Wie politiseert dodenherdenking nou werkelijk?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2026 19:22:40 ]
  maandag 4 mei 2026 @ 19:16:47 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220715265
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.bnnvara.nl/pa(...)verbeet-jelle-postma

Weer een lekker gebalanceerd en neutraal tafeltje bij Pauw en de Wit op de dag van dodenherdenking. @:-XOR- @:Ambtenaar030 @:DeVerschoppeling

Die Jelle Postma (naar eigen zeggen vroeger een VVD-stemmer) is nog de meest linkse en progressieve. De rest lijkt wel uitgekozen door CIDI. Geerten Waling ging ooit met Baudet op bedevaart naar Jean Marie le Pen (de Holocaustontkenner).
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220715326
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.
Het zijn nog steeds vrienden in ieder geval (jaaaaren eerder was Waling bij de promotie van Baudet en Baudet was bij de promotie van Waling in 2016 - chauffeur was Arendo Joustra).

Geerten Waling was in mei 2024 bij de Roeterseiland protesten geen journalist maar aanjager bij het uit de hand lopen daarvan (Joodse jongeren met bivakmutsen gingen rellen en toen sloeg de vlam in de pan).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2026 19:27:13 ]
pi_220715452



"The South was right" :')
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:54:11 #32
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220733233
Een goede keuze van de makers van de NTR tv-serie "Het verhaal van Nederland" om in de laatste aflevering (gisteren) paralellen te trekken tussen de jaren 30 van de vorige eeuw en de huidige tijd. We kunnen immers niet genoeg gewaarschuwd worden.
pi_220745533
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”


https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2026 18:10:17 ]
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 19:00:17 #34
375570 crew  Cyan9
pi_220745826
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:03:15 #35
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_220745843
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”

[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
Is je onthouden van aanslagen plegen als het beleid je niet aanstaat dan wel verwonderlijk? Is aanslagen plegen als je ontevreden bent dan het nieuwe normaal?
pi_220753301
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".


Het was maar een rotje door de brievenbus, aldus de sterreporter van De Telegraaf
pi_220753574
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het was maar een rotje door de brievenbus, aldus de sterreporter van De Telegraaf
Ja, dat was het waarschijnlijk ook.
pi_220756023
Voormalig VVD spindoctor ziet het juist:

https://nl.linkedin.com/p(...)136217863909377--MAj
pi_220759883
twitter


Compleet gestoord waar De Telegraaf mee bezig is.
pi_220761535
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.

https://www.volkskrant.nl(...)eren-ervan~b151950e/
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 09:54:55 #41
375570 crew  Cyan9
pi_220762088
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.

https://www.volkskrant.nl(...)eren-ervan~b151950e/
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 10:04:43 #42
236264 crew  capricia
pi_220762183
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Soort Fok dus. :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 11 mei 2026 @ 10:08:58 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220762232
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer :D
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 11:55:53 #44
375570 crew  Cyan9
pi_220762899
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer :D
Zeventig? Goeiedag hé.. |:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220764168
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer :D
Twee maanden geleden gebruikten ze zelfs een AI mevrouw en een overduidelijke AI foto ;)

https://www.bellingcat.co(...)rom-the-middle-east/

https://babelmagazine.nl/(...)actie-van-nederland/
https://nl.linkedin.com/p(...)144763253399552-qZ4Q
pi_220790071
VON-er Jona van Loenen valt door de mand:

https://www.geenstijl.nl/(...)gen-als-columnist-ew

Tsja, je bent VVDer of je bent het niet.
pi_220791470
Is GeenStijl gehackt vandaag? Opeens wat zinvolle kritiek op de niet-linkse media

twitter


Kun je denken: lekker belangrijk, maar naar dat programma kijken dus een half miljoen mensen.
pi_220800674
Markuszower mocht vandaag bij Kockelmann op Radio 1 (WNL) zijn uitspraken en mening over Palestijnen toelichten...
pi_220801423
twitter


WNL en Kees Berghuis snappen dat heel goed. Berghuis, de man achter "asielzoekers komen voor borstvergrotingen naar Nederland".

Dit trucje werd eerder uitgehaald met JA21 (destijds één zetel).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2026 13:48:19 ]
pi_220841273
https://www.nu.nl/binnenl(...)een-alternatief.html

Hoezo is Mona Keijzer (één zetel) het enige met naam en toenaam genoemde Kamerlid in dit artikel? Ze schrijven zelf dat een grote meerderheid van de Kamer grote bedenkingen heeft, maar alleen Keijzer mag haar zegje doen.

'Ze' willen gewoon een groot uiterst rechts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')