Dan zul je wel woedend zijn dat PN en D66 met de door terreurbeweging hamas georganiseerde optochten meelopen.quote:
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.bnnvara.nl/pa(...)verbeet-jelle-postma
Weer een lekker gebalanceerd en neutraal tafeltje bij Pauw en de Wit op de dag van dodenherdenking. @:-XOR- @:Ambtenaar030 @:DeVerschoppeling
Die Jelle Postma (naar eigen zeggen vroeger een VVD-stemmer) is nog de meest linkse en progressieve. De rest lijkt wel uitgekozen door CIDI. Geerten Waling ging ooit met Baudet op bedevaart naar Jean Marie le Pen (de Holocaustontkenner).
Het zijn nog steeds vrienden in ieder geval (jaaaaren eerder was Waling bij de promotie van Baudet en Baudet was bij de promotie van Waling in 2016 - chauffeur was Arendo Joustra).quote:Op maandag 4 mei 2026 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
Is je onthouden van aanslagen plegen als het beleid je niet aanstaat dan wel verwonderlijk? Is aanslagen plegen als je ontevreden bent dan het nieuwe normaal?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Ja, dat was het waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was maar een rotje door de brievenbus, aldus de sterreporter van De Telegraaf
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)eren-ervan~b151950e/
Soort Fok dus.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezerquote:Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Zeventig? Goeiedag hé..quote:Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer
Twee maanden geleden gebruikten ze zelfs een AI mevrouw en een overduidelijke AI fotoquote:Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |