Toch gewoon hier. Ook al hebben ze niet alles voor het Nederlandse landschap.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
Is er eigenlijk een Media Bias Chart voor Nederlandse media? Ik kan zo niet direct iets vinden.
Jammer dat er geen mooi schematje van is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch gewoon hier. Ook al hebben ze niet alles voor het Nederlandse landschap.
https://mediabiasfactcheck.com/de-telegraaf/
https://mediabiasfactchec(...)ias-and-credibility/
https://mediabiasfactcheck.com/nrc-bias/
Andere DPG productiequote:Op vrijdag 17 april 2026 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
DPG hitjob op D66, door hun meest gelezen columnist.
Onbeschaamd een goedprater en verdediger van Wilders.
Niet Geert Wilders, maar Rob Jetten laat ons allemaal zakken
Iedereen kijkt na het onnavolgbare asieldebat naar Geert Wilders, maar het zijn toch echt Rob Jetten en zijn D66 die heel Nederland weer eens in de kou laten staan, schrijft Angela de Jong
https://www.ad.nl/binnenl(...)aal-zakken~ac3d1c53/
Bedenk: veel mensen komen niet verder dan de titel en inleiding. Die lezen een schaamteloze veer in de kont voor uiterst rechts.
Angela de Jong kan ook niet heel veel meer dan hakken. Geen idee waarom mensen met haar weglopen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
DPG hitjob op D66, door hun meest gelezen columnist.
Onbeschaamd een goedprater en verdediger van Wilders.
Niet Geert Wilders, maar Rob Jetten laat ons allemaal zakken
Iedereen kijkt na het onnavolgbare asieldebat naar Geert Wilders, maar het zijn toch echt Rob Jetten en zijn D66 die heel Nederland weer eens in de kou laten staan, schrijft Angela de Jong
https://www.ad.nl/binnenl(...)aal-zakken~ac3d1c53/
Bedenk: veel mensen komen niet verder dan de titel en inleiding. Die lezen een schaamteloze veer in de kont voor uiterst rechts.
Simpel: er stond maar één eis in de wet, dat was een ledenaantal. Naast wat financiële regels. Minister Slob heeft dat na toetreding van ON en Zwart aangepast of in elk geval willen aanpassen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Er moet eens goed na geplozen worden hoe het toetreden van ON kon gebeuren.
Ja, en dat is met stappen versoepeld.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Simpel: er stond maar één eis in de wet, dat was een ledenaantal.
Hebben ze wel een beetje kijkers?quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
De (kwalitatieve) meerwaarde van ON heb ik nooit kunnen ontdekken.
Nauwelijks. Zo'n 100.000 per aflevering, met een piek naar 200.000. Aldus henzelf: https://ongehoordnederlan(...)omeet-omhoog-in-2025quote:
Overigens is Powned net zo erg. Powned is dankzij Ronald Plasterk het bestel in gekomen en - zoals hierboven gepost - de VVD zorgde later voor een soepeler ledencriterium. Dat is in Rutte-I geregeld.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nauwelijks. Zo'n 100.000 per aflevering, met een piek naar 200.000. Aldus henzelf: https://ongehoordnederlan(...)omeet-omhoog-in-2025
Bereik op social media is blijkbaar groter, maar daar heb je in principe geen omroepplekje voor nodig.
Niet als je de verkeerde mening hebt. Dan plakt iedereen aan je. Heb je de juiste mening, dan kan je rustig mee marcheren met terroristen en (andere) vertegenwoordigers van het Iraanse regime om hun strijdkreten mee te blėren. Dat plakt niet namelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je mag niet even een hapje eten met iemand die je misschien al langer kent?
Precies. Rob Jetten en PRO die constant tussen sponsors en aanhangers van het Hamas regime lopen worden ook niet veroordeeld. Die zijn net zo fout, maar daar hoor je links niet over.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet als je de verkeerde mening hebt. Dan plakt iedereen aan je. Heb je de juiste mening, dan kan je rustig mee marcheren met terroristen en (andere) vertegenwoordigers van het Iraanse regime om hun strijdkreten mee te blėren. Dat plakt niet namelijk.
Dan zul je wel woedend zijn dat PN en D66 met de door terreurbeweging hamas georganiseerde optochten meelopen.quote:
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:10 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.bnnvara.nl/pa(...)verbeet-jelle-postma
Weer een lekker gebalanceerd en neutraal tafeltje bij Pauw en de Wit op de dag van dodenherdenking. @:-XOR- @:Ambtenaar030 @:DeVerschoppeling
Die Jelle Postma (naar eigen zeggen vroeger een VVD-stemmer) is nog de meest linkse en progressieve. De rest lijkt wel uitgekozen door CIDI. Geerten Waling ging ooit met Baudet op bedevaart naar Jean Marie le Pen (de Holocaustontkenner).
Het zijn nog steeds vrienden in ieder geval (jaaaaren eerder was Waling bij de promotie van Baudet en Baudet was bij de promotie van Waling in 2016 - chauffeur was Arendo Joustra).quote:Op maandag 4 mei 2026 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen idee waarom Geerten Waling daar uberhaupt bij moet zitten. Overigens heeft hij niet de extreme afslag van Thierry genomen maar is hij iets minder extreem dan hij vroeger was, maar dat kunnen natuurlijk ook schaapskleren zijn.
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
Is je onthouden van aanslagen plegen als het beleid je niet aanstaat dan wel verwonderlijk? Is aanslagen plegen als je ontevreden bent dan het nieuwe normaal?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Kom, dacht de Telegraaf, na een aanslag op het kantoor van D66 kan het geen kwaad dat een lezer van ons nog wat olie op het vuur gooit. Dat publiceren we: “Dit kabinet heeft geen bestaansrecht. En daardoor komt de bevolking in opstand. Wie niet horen wilt, moet het uiteindelijk voelen.”
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/drmarina.bsky.social/post/3mle3z4vg6c2t
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Ja, dat was het waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was maar een rotje door de brievenbus, aldus de sterreporter van De Telegraaf
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit leest inderdaad wel een beetje als "het is niet goed te praten maar hé, ik doe toch een poging".
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Schimmelpenninck beweert dat deze briefschrijver K. Lahaye helemaal niet bestaat. Of een pseudoniem moet zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)eren-ervan~b151950e/
Soort Fok dus.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezerquote:Op maandag 11 mei 2026 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Pseudoniemen worden denk ik regelmatig gebruikt bij ingezonden stukjes. Mensen vertellen graag wat ze van dingen vinden, maar het wordt toch wat moeizamer als dat herleidbaar is naar de persoon zelf.
Zeventig? Goeiedag hé..quote:Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer
Twee maanden geleden gebruikten ze zelfs een AI mevrouw en een overduidelijke AI fotoquote:Op maandag 11 mei 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeventig! lezersbrieven van tot nu toe onbestaande? K. Laheye publiceren is wel van een andere orde dan een gemiddelde bezorgde lezer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |