quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat gevoel had je zelf ook al een beetje zekerquote:
Niet per se.quote:Op maandag 13 april 2026 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gevoel had je zelf ook al een beetje zeker
Die boerin vond hem imo helemaal niet zo leuk.quote:
Oh zo, ja oke, truequote:Op maandag 13 april 2026 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die boerin vond hem imo helemaal niet zo leuk.
Al was die afstand wel vreselijk.
Vind haar levensmotto wel puik. Ik ben ook graag vrij om te gaan en te staan waar ik wilquote:
Goede vraag, weet ik niet (meer)quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt die Johnny Bravo kuif vandaan?
@GGMM heb jij opgelet?quote:
Nee sorryquote:
Een soort Nicki Minaj Jrquote:
Fakking Chillquote:
Eens, dat verhaal is wel heel sneu voor hem. Zie je wel hoe belangrijk ouders eigenlijk zijn in het leven van een kind.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wel triest van die ouders
Word dan geen vader/moeder
Klopt, zei hij ook al. Model in Bangkok dit dat.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Dennis vind zichzelf heel wat volgens mij.
Waarom zou je die ander eerst laten gaan als je zelf nee zegtquote:
Vind ik ook vrij naarquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je die ander eerst laten gaan als je zelf nee zegt
Dat vind ik zielig gedrag
We zijn hier tegen age shamingquote:
Excuus, ik moet nog een beetje wennen aan dit topicquote:
Vooral veel verbazing jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem geeft haar intelligentie ook wel weg
Ja, als er nog 2 dates mislukken stapt hij overquote:
Nou eigenlijk had ie dan 13 of 12 moeten zijn, want een relatie van 6 jaar , dat is 1 relatie, maar hij zeht dat ie e rmaar 1 heeft gehad waarvan er in 1 verloofd is.... Verhaal klopt geen snars van.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vanaf 14 jaar iets een relatie noemen
Dan weet je ook hoe serieus je de verloving kan nemen
Bel jij of bellen wij jou?quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook bij de klantenservice gewerkt
Dat is pittig werk.
Ja lijkt me leukquote:
Dankjequote:
Ik ook. 2015 Apple Care Nederlandquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook bij de klantenservice gewerkt
Dat is pittig werk.
Ja idd die kan fungeren als een soort amateur psycholoog om het verdriet te laten verwerken,quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Hij is er niet over heen, Rode Oude haai gaat nee zeggen. Die vind het te rap gaan.
Zoekt ook iets jonger denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Hij is er niet over heen, Rode Oude haai gaat nee zeggen. Die vind het te rap gaan.
Ja dat. Maar eerst pochen als model en dan toch splittenquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kwal die Dennis, een attitude van heb ik jou daar
6 jaarquote:
Hier schrik ik vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |