quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja, volgens mij is ze zelf behoorlijk adhd meisje.quote:Op maandag 6 april 2026 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Wtf was dat, kleding opvouwen raar...Maar goed, het fijne avond allemaal
Ha ja en hoequote:Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is ze zelf behoorlijk adhd meisje.![]()
HBD GibbieFijne avond.
Is dat die zwart-wit haai? Ja word zo'n Dylan Mulvaney straks.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef RipCity het volgende:
Jurre heeft over 10 jaar niets mannelijke meer over
Ik wilde nét zeggen: ik denk 2 dingen. Verdomme ik herinner iedereen en dit is de vrouw voor Bugno.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 8 april 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is D&D een soort Age of Empires? Nee hè? Laat maar.
We vragen een kenner @Cocoquote:
D&D is toch een fysiek spel?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
We konden elkaar al 30 jaar!quote:Op woensdag 8 april 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Een man die humor hebft.
Zo praat ik ook als ik 2 dagen wakker ben
Wanneer was dat voor t laatst?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Een man die humor hebft.
Zo praat ik ook als ik 2 dagen wakker ben
Nietquote:
quote:
Mijn zusje speelt het en wat ik er van begrijp is het een soort gezelschapsspel waarbij je een scenario/avontuur role played en met dobbelstenen moet gooien.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee. Ik kom er op terug.quote:
Van dichtbij toch wel echt. Ik twijfelde.quote:
MOCOquote:Op woensdag 8 april 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Loek zou zo mee kunnen spelen in Moco Maffia of Penoza.
Ik ook!quote:Op woensdag 8 april 2026 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van dichtbij toch wel echt. Ik twijfelde.
Als je geen house kunt waarderen, zijn we geen vriendjes meâh.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker na zo’n wanstaltig hardstyle festival.
House is uiteraard superieur. Hoe kom ik er nou bij dat jij in de hartstijl zit?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je geen house kunt waarderen, zijn we geen vriendjes meâh.
Hardstyle
Houden van voetbal? Houden van de jurk van Iris?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
House is uiteraard superieur. Hoe kom ik er nou bij dat jij in de hartstijl zit?
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Houden van voetbal? Houden van de jurk van Iris?
Als je als vrouw van voetbal houdt (of van een geile zwarte jurk), ben je vast tokkie. En hartstijl liefhebber.quote:
Ken je haar?quote:
Dit stukje duiding helpt enorm.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je als vrouw van voetbal houdt (of van een geile zwarte jurk), ben je vast tokkie. En hartstijl liefhebber.
Handlanger van Berryquote:Op woensdag 8 april 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
Loek zou zo mee kunnen spelen in Mocro Maffia of Penoza.
Of van Luther.quote:
Nee dat een keer de vrouw betaaltquote:
De waren erg inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel 100x liever met die wegwerker en volksbuurt vrouw een biertje gaan drinken dan met die kakker studenten van gisteren.
Is het waard om terug te kijken?quote:
The Note Book starten lijkt me beterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |