Vooral veel verbazing jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem geeft haar intelligentie ook wel weg
Ja, als er nog 2 dates mislukken stapt hij overquote:
Nou eigenlijk had ie dan 13 of 12 moeten zijn, want een relatie van 6 jaar , dat is 1 relatie, maar hij zeht dat ie e rmaar 1 heeft gehad waarvan er in 1 verloofd is.... Verhaal klopt geen snars van.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vanaf 14 jaar iets een relatie noemen
Dan weet je ook hoe serieus je de verloving kan nemen
Bel jij of bellen wij jou?quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook bij de klantenservice gewerkt
Dat is pittig werk.
Ja lijkt me leukquote:
Dankjequote:
Ik ook. 2015 Apple Care Nederlandquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook bij de klantenservice gewerkt
Dat is pittig werk.
Ja idd die kan fungeren als een soort amateur psycholoog om het verdriet te laten verwerken,quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Hij is er niet over heen, Rode Oude haai gaat nee zeggen. Die vind het te rap gaan.
Zoekt ook iets jonger denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Hij is er niet over heen, Rode Oude haai gaat nee zeggen. Die vind het te rap gaan.
Ja dat. Maar eerst pochen als model en dan toch splittenquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kwal die Dennis, een attitude van heb ik jou daar
6 jaarquote:
Hier schrik ik vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |