Ik heb geen levenquote:Op maandag 20 april 2026 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Game is maand uit, dat is gemiddeld 7 uur per dag
Gisteren pas ergens rond 85 of 88 uur ergens daartussenin voor het eerst Hernand uitgeweest.
Maar bij lange niet alles gedaan en geweest
quote:Op maandag 20 april 2026 22:22 schreef 2dope het volgende:
@:Divje Gister trouwens ook voor het eerst een kudde krokodillen ontmoet. Tering wat hebben die lijers veel health, hadden net zo goed boss bars kunnen hebbenZe wisten me niet te grijpen maar ik neem aan dat die net zo'n grab/maul aanval hebben als beren
Classic. Als zo'n beer je grappled is het meestal ook wel afgelopen. Bij mij tenminste, maar ik heb ook nul punten in healthquote:Op maandag 20 april 2026 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer het effect wat zo'n hobbelend struikje heeft, niet te ontsnappen insta-death
Whyyyquote:Op maandag 20 april 2026 22:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Classic. Als zo'n beer je grappled is het meestal ook wel afgelopen. Bij mij tenminste, maar ik heb ook nul punten in health
Haha nou mijn skill verloop is sowieso wat raar gegaan want ik had in het begin niet door dat die drie logo's voor health/stamina/spirit warenquote:Op maandag 20 april 2026 22:30 schreef Divje het volgende:
[..]
WhyyyHeb health maxed en wil meer want die General smacked me hard
Ah zoquote:Op maandag 20 april 2026 22:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha nou mijn skill verloop is sowieso wat raar gegaan want ik had in het begin niet door dat die drie logo's voor health/stamina/spirit warenDus ik heb eerst als een gek allemaal skills unlocked tot ik erachter kwam dat ik een aantal niet eens kon gebruiken vanwege te weinig stamina. Toen ging er een lichtje branden
heb 8/14 in stamina, 4/12 in spirit en 0/18 in heatlh. De rest allemaal in skills
Edit: 67 artifacts spent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was wel episch
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik ben nu ook toevallig daar in de buurt.quote:Op maandag 20 april 2026 23:02 schreef Momo het volgende:
Ik zag een gatje in de grond bij Poporin forest, allemaal chests en een abyss gear![]()
Nog steeds dat kutpaard niet onder controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh geen zin in respeccen, gaat wel prima zo. Heb ook wel erg veel artifacts verbruikt aan wapens upgradenquote:Op maandag 20 april 2026 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah zomisschien een respec doen? Als je skills hebt geleerd door te observeren raak je die niet kwijt en heb je misschien wat artifacts over
Soms moet je een beetje bewegen of klooien voordat de lichtstraal 'goed' valt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:23 schreef Momo het volgende:
Waarom gaan die rood gloeiende vines niet weg bij mij als ik blinding flash doe?
Pas bij je laatste camp upgrade heb je 1000quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een ding wat mij net opviel: je Private Storage Chest die was toch in een van de eerste patches vergroot naar 1000?
Ben nu net in het kamp om wat spullen te dumpen, en ik zag dat ik maar 340 slots heb ipv 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |