quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:57 schreef Divje het volgende:
Wisten jullie dat als je je lichtje op een bonfire schijnt je de optie krijgt om 3/6/12 uur te wachten?
Ik steeds teleporten naar m'n kamp om te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Crimson Nightmare?quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:08 schreef Momo het volgende:
Ik had de rode kubus boss, even geen idee hoe hij dood moet, even op internet lezen en dan morgen weer proberen als ik geen skill mis.
Schijn je nodig te hebben in de Abyss, maar hoe en wat geen idee.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:24 schreef Peejtur het volgende:
Heb nog steeds geen idee wat ik met die kuku pot kan doen. Ja er zitten grote dingen in maar waar en wat kun je ermee?
Met de Axiom Force kun je voorwerpen oppakken en opslaan in de Kuku pot. Op pc doe je dat met de “R” toets. Daarna kun je de opgeslagen voorwerpen er weer uithalen, bijvoorbeeld voor puzzels.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:24 schreef Peejtur het volgende:
Heb nog steeds geen idee wat ik met die kuku pot kan doen. Ja er zitten grote dingen in maar waar en wat kun je ermee?
Dan krijg je vanaf nu steeds toffere main missiesquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:30 schreef Momo het volgende:
Ik ben aan chapter 5 begonnen en heb op een beer gereden
Ja heb er al dingen in maar geen idee wat er mee moet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met de Axiom Force kun je voorwerpen oppakken en opslaan in de Kuku pot. Op pc doe je dat met de “R” toets. Daarna kun je de opgeslagen voorwerpen er weer uithalen, bijvoorbeeld voor puzzels.
Als je in je inventory op de Kuku pot klikt, kun je een van de opgeslagen voorwerpen selecteren en op "Discard" klikken om het eruit te halen.
Kan ik ook Yann erin doen zodat die niet meer gaat zuipen en kutmissies geeft?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met de Axiom Force kun je voorwerpen oppakken en opslaan in de Kuku pot. Op pc doe je dat met de “R” toets. Daarna kun je de opgeslagen voorwerpen er weer uithalen, bijvoorbeeld voor puzzels.
Als je in je inventory op de Kuku pot klikt, kun je een van de opgeslagen voorwerpen selecteren en op "Discard" klikken om het eruit te halen.
Dan ga ik straks ook maar verder met chapter 5.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan krijg je vanaf nu steeds toffere main missies
Dus nu de storage vol met krokodillenleren tassiesquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:37 schreef Divje het volgende:
Leuke fight met een boss gehad + tig soldiers dus loop triomfantelijk met haar wapen het erf af, door een idyllisch moerasje. Grijpt een krokodil me en ik sterf.
Na de respawn alle krokodillen afgemaakt
Wat Divje zegt idd. Je kunt via Grimmir bij de Kilnden Workshop Kuku item crafting & enhancement toepassen. Je moet wel overal recipes voor hebben. Ik kan daar o.a. de Kuku Lightning Spear craftenquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijn je nodig te hebben in de Abyss, maar hoe en wat geen idee.
Dat weten @:2dope en @:Divje je ongetwijfeld te vertellen
Heb je goed gekeken rondom Howling Hill? Daar zitten megaveel veins. Screenshotje van mijn HH met de erts omcirkeld:quote:Op zondag 19 april 2026 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Is er een snellere manier om aan iron en copper te komen?
Die erts in bergen lijkt traag te respawnen en merchants verkopen er maar een paar per 24 uur.
Thanksquote:Op zondag 19 april 2026 16:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken rondom Howling Hill? Daar zitten megaveel veins. Screenshotje van mijn HH met de erts omcirkeld:
[ afbeelding ]
Deed je het met schild + wapen? Ik las ergens dat een schild wel aan te raden is, maar ik vind vechten met de hando momenteel zo fijn lol.quote:Op zondag 19 april 2026 23:57 schreef StateOfMind het volgende:
Crow Caller verslagen
Met voldoende te eten tussendoor (je bent immers jezelf niet als je trek hebt) en je armour en wapen op minimaal Refinement level 4 en eventueel wat Abyss Gears is het prima te doen.
Merkte wel dat de gewone vijanden in Demeniss wel flink sterker zijn.
Morgen weer verder.
Soulspear gebruik ik nu altijd, 2 handed.quote:Op maandag 20 april 2026 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed je het met schild + wapen? Ik las ergens dat een schild wel aan te raden is, maar ik vind vechten met de hando momenteel zo fijn lol.
Op controller is het niet simpeler igg, godskolere wat een ellende.quote:
Ja dan zijn het witte stipjes op de minimap toch? Geven een hint/clue, terwijl oranje stipjes daadwerkelijke quest-givers zijnquote:Op maandag 20 april 2026 21:51 schreef Divje het volgende:
Oh, sommige NPC's hebben ook gewoon een talk optie soms.. Vertellen ze je een lokatie of een receptje..
Leuktook me only 210 hours to realize
Ja, als die witte stipjes ook pulseren of zo'n ringetje eromheen krijgen als ze praten kan het wel 'belangrijk' zijnquote:Op maandag 20 april 2026 21:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja dan zijn het witte stipjes op de minimap toch? Geven een hint/clue, terwijl oranje stipjes daadwerkelijke quest-givers zijn
210 uurquote:Op maandag 20 april 2026 21:51 schreef Divje het volgende:
Oh, sommige NPC's hebben ook gewoon een talk optie soms.. Vertellen ze je een lokatie of een receptje..
Leuktook me only 210 hours to realize
Hernand, Pailune en Demeniss nu volledig unfogged.. Tijd om de desert te verkennen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ook even m'n koekoeks fire-resistant armour gecraft voor de passive criten behalve de 4 Delysia sanctums alles gecleansed
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Hernand, Pailune en Demeniss nu volledig unfogged.. Tijd om de desert te verkennen denk ikGame is maand uit, dat is gemiddeld 7 uur per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren pas ergens rond 85 of 88 uur ergens daartussenin voor het eerst Hernand uitgeweest.
Maar bij lange niet alles gedaan en geweest.
En dat is dan de start regio
En geen enkele minuut saai geweest.
Vwb die spoiler, ik las dat er in een volgende patch ook difficulty settings komen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |