Herkenbaar, dat zijn leuke momentjes altijd. First-person view is ook altijd goed voor de immersion bij dat soort dingenquote:Op donderdag 16 april 2026 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Gister tijdens exploreren zag ik wat goud in stenen her en der, maar het leek alsof het ergens naar toe ging, dus het helemaal gevolgd, kom ik in een cave terecht waar wat goud ore te vinden was. Genot hoor, het zal vast vaak voorkomen in de hele wereld en voor weinig wat nieuws zijn, maar het idee dat iets opvalt in de wereld en je vervolgens zelf mag besluiten het spoor te volgen en dan in zo'n grot uit komt vind ik echt fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Aan het modden geslagen?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:08 schreef 2dope het volgende:
Classy ladies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds dag 1, al was het alleen al om dat schild te verbergen (wat inmiddels officieel gepatched is). Maar ik volg de modding community vrij nauwlettend en er komen steeds interessantere mods bij - character swaps, custom textures/meshes zijn inmiddels ook mogelijk, iets waar men aanvankelijk sceptisch over was omdat Pearl Abyss hun engine compleet dichtgetimmerd zou hebben en geen SDK's ofzo beschikbaar stellenquote:
Er lopen bij mij een stuk of 15 honden en 4 katten rondquote:Op donderdag 16 april 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Kom er net achter dat je de hond ook in het kamp kan laten
Is wel handig met vlees grillen met je wapen, dat ie niet in de buurt is om het op te eten.
Dat is idd ook een groot nadeel ja, al die zooi.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Er lopen bij mij een stuk of 15 honden en 4 katten rondmaar laat m'n fav steeds vaker daar gezien ik geen zin heb om steeds m'n inventory te moeten legen
(al die torches
wat moet je er mee)
Die indruk werd kort daarna wel gewekt jaquote:Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je mag er niet langs op een gegeven moment
Je moet dat drie keer doen. Daarna krijg je een quest van een kind, en als je die voltooit, kun je weer gewoon door dat bos lopen zonder dat je wordt beschoten met slaappijlen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkbaar ben ik ergens waar ik nog niet mag komen of zo?
Was ergens ten oosten van de Sanctum of Temperance en werd door een bandit in 1 klap gedood 😱
En meteen daarna zag ik zo'n kind met groene hoed, en die maakte mij buiten westen en daarna werd ik wakker een stuk naar het westen
Thanks.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je moet dat drie keer doen. Daarna krijg je een quest van een kind, en als je die voltooit, kun je weer gewoon door dat bos lopen zonder dat je wordt beschoten met slaappijlen.
En als je die quest doet, kun je het bos daarna het beste zoveel mogelijk vermijden.
Dat kan ook!?quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goedkoop, je gooit een zooi op de grond, en grillt ze met je wapen (blinding flash)
En hoe ging dat?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ben intussen de andere kant op gegaan, richting Sanctum of Benedictum.
Dat systeem zat in Zelda games.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat kan ook!?![]()
Ik probeer dit soort dingen niet eens, omdat zoiets nooit werkte in andere games. Dan leer je dat wel af om bijzondere dingen te proberen.
Deze game...
Die kun je heel makkelijk killen met blinding flash.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En hoe ging dat?
Ik kwam bij een andere sanctum, maar godkolere. Die vliegende Dumbledores waren zo irritant dat ik snel weer weg was daar.
Ah nice, goede tipquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die kun je heel makkelijk killen met blinding flash.
Als je eenmaal de boel gecleansed zit er bij elke sanctum nadat je die puzzle hebt opgelost nog een mini game, waar je blinding flash moet gebruiken op een soort klok. Dat vergeten veel mensen.
Die vliegende fakirs zijn erg lastig, maar ik lees net dat je Blinding Flash kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En hoe ging dat?
Ik kwam bij een andere sanctum, maar godkolere. Die vliegende Dumbledores waren zo irritant dat ik snel weer weg was daar.
Oh.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als je eenmaal de boel gecleansed zit er bij elke sanctum nadat je die puzzle hebt opgelost nog een mini game, waar je blinding flash moet gebruiken op een soort klok. Dat vergeten veel mensen.
Ik vind dat het na een tijdje wel vrij saai wordt, steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
Eerste Sanctum gecleansed
Meteen wat blauwe printen gekregen.
Veruit de meeste puzzels tot nu toe vind ik wel tof.
Ik heb normaliter bij grote open wereld games dat ik rond het 60 uur punt, dat ik de game even moet pauzeren voor een korte game tussendoor, om daarna weer verder gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind dat het na een tijdje wel vrij saai wordt, steeds hetzelfde.
Ik wissel ook af door af en toe 2 uur lang gewoon resources te zoeken zoals staal-hout of dingen te stelen, terug gaan naar een puzzel die ik nog niet heb opgelost.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb normaliter bij grote open wereld games dat ik rond het 60 uur punt, dat ik de game even moet pauzeren voor een korte game tussendoor, om daarna weer verder gaan.
Hoe tof ik een game ook vind.
Hier heb ik dat totaal niet, integendeel.
Een van de eerste dingen waar ik 's ochtends vroeg aan denk als ik op sta, is' ah, straks/vanavond weer lekker verder met Crimson Desert'.
Belangrijk is een goede mix van activiteiten, niet te lang met een ding bezig zijn.
Ik wissel in dit soort games de main quest altijd af met side quests, faction quests en dat soort dingen, dan weer tijdje exploren, weer wat side dingen, exploren, dan weer even de main quest, en zo verder.
Dan wordt het niet saai.
En door een game rushen is helemaal no-go.
Afwisseling is key, net als in het echte levenquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wissel ook af door af en toe 2 uur lang gewoon resources te zoeken zoals staal-hout of dingen te stelen, terug gaan naar een puzzel die ik nog niet heb opgelost.
Ik kan die Gold Bar niet stelen, het lukt mij nietquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Stelen heb ik sinds die Gold Bar in die open haard in het begin niet meer gedaan eigenlijk, op wat Strongbox puzzels hier en daar na dan.
Heb sindsdien altijd rond de 600-650 silver op zak, en dat is meer dan voldoende tot nu toe.
Resources doe ik eigenlijk alleen als ik iets specifieks nodig heb en tot nu toe nog niks extra nodig gehad.
Het lukte mij de eerste paar pogingen ook niet, omdat ik telkens betrapt werd, maar als je het goed timet als die guard op de begane grond even weg is, dan wel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan die Gold Bar niet stelen, het lukt mij nietAndere dingen stelen gaat prima, maar op PC kan hij die niet pakken.
Heeft niks te maken met de guards, ik kan het object niet selecteren. Op de PC blijft de E grijs, dat is normaal als je nog niet dichtbij genoeg bij een object bent. Alle hoeken geprobeerd, staand of zittend. Masker gewoon op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lukte mij de eerste paar pogingen ook niet, omdat ik telkens betrapt werd, maar als je het goed timet als die guard op de begane grond even weg is, dan wel.
Wel eerst saven vantevoren
ik heb er 100 uur in nu ongeveer. En nee dit wist ik niet. Gvdquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:57 schreef Divje het volgende:
Wisten jullie dat als je je lichtje op een bonfire schijnt je de optie krijgt om 3/6/12 uur te wachten?
Ik steeds teleporten naar m'n kamp om te slapen
Het begint een gewoonte te worden bij dit spelquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb er 100 uur in nu ongeveer. En nee dit wist ik niet. Gvd
Dat wist ik wel, daar kwam ik vrij vroeg achter gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:57 schreef Divje het volgende:
Wisten jullie dat als je je lichtje op een bonfire schijnt je de optie krijgt om 3/6/12 uur te wachten?
Ik steeds teleporten naar m'n kamp om te slapen
En ik elke keer maar terug naar het kamp om te slapenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Het begint een gewoonte te worden bij dit spelnet een meme
Er zit ook zó ontzettend veel in de game verstopt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Het begint een gewoonte te worden bij dit spelnet een meme
Zojuist een klok puzzel gedaan, was, op naar de 2e.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Large bones geeft soms +30.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn Beagle kwijt
Die wou ik hebben, maar kwam niet verder dan 95 thrust (alsof een hond extra vlees laat liggen![]()
).
Had marker geplaatst.
Maar per ongeluk weggehaald blijkbaar
En ik kan hem niet meer vinden
Ff onthoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |