Jaquote:Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Hetekip het volgende:
Jullie spelen een stuk trager dan ik dat doen, vraag me af of ik te snel erdoorheen gegaan ben.
Shift rechtermuis op de PCquote:Op zondag 12 april 2026 21:22 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kom je ook alweer achter een waterval waar die stenen voor liggen?
Ben je al door alle mainquests heen dan?quote:Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Hetekip het volgende:
Jullie spelen een stuk trager dan ik dat doen, vraag me af of ik te snel erdoorheen gegaan ben.
R1 plus driehoekjequote:Op zondag 12 april 2026 21:22 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kom je ook alweer achter een waterval waar die stenen voor liggen?
Ligt eraan welke moveset je prettiger vindt, je noemt daar 1H en 2H zwaarden. Uiteindelijk kun je bijna ieder wapen naar smaak customizen met abyss gears. Hwando is wel sterk early gamequote:Op zondag 12 april 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
Inmiddels op de boots na de hele armour set van de Darkraver Dark Ringleader.
En een zooi wapens: Hollow Visage, Hwando, Legionary Gladius en Survivor Solitude.
@:2dope welk van bovenstaande is de beste?
Die werd echt giftig op den duur jaquote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef Momo het volgende:
Me baby's gone and called me "pa" at last!
Als ik dat nog 1 keer hoor
Ben in begin chapter 8quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je al door alle mainquests heen dan?
Er valt gelukkig niet zo veel te spoileren. Mainquest verhaal is shit, daar speel je het spel ook niet voor. Misschien dat naam van een eindbaas her of der valt, maar het valt wel mee met spoilers hier denk ik.quote:Op maandag 13 april 2026 07:45 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb het spel nu een paar dagen, en wat een heerlijk spel! Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een open world spel.Ik snap de kritiek van sommige (professionele) reviewers gewoon echt niet.
ik zie wel in dit topic dat ik flink achter lig op iedereen omdat ik er pas net mee gestart ben. Spoilers? Ach, er zit zo veel in het spel dat ik ook nog een hoop zelf ontdekken kan.
Is dat de nieuwe "I used to be an adventurer like you" ?quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef Momo het volgende:
Me baby's gone and called me "pa" at last!
Als ik dat nog 1 keer hoor
Welke kritiek snap je niet? Ik begrijp veel kritiek juist wel. De game doet namelijk ontzettend veel dingen (heel) goed, maar er zijn nog steeds dingen die echt belachelijk slecht zijn. Ik vind wel dat sommige reviewers te streng zijn, game verdient echt wel beter dan een 7 voor wat er is neergezetquote:Op maandag 13 april 2026 07:45 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb het spel nu een paar dagen, en wat een heerlijk spel! Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een open world spel.Ik snap de kritiek van sommige (professionele) reviewers gewoon echt niet.
Ik vind de controls soms ook wel pauper. Probeerde via een raam naar binnen in te breken, dat was clunky want er stond press X, maar als ik dat deed gebeurde niks. Soms wil ik ergens op klimmen maar springt hij gewoon ertegenaan en laat weer los.quote:Op maandag 13 april 2026 08:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke kritiek snap je niet? Ik begrijp veel kritiek juist wel. De game doet namelijk ontzettend veel dingen (heel) goed, maar er zijn nog steeds dingen echt belachelijk slecht zijn. Ik vind wel dat sommige reviewers te streng zijn, game verdient echt wel beter dan een 7 voor wat er is neergezet
Beweging/klimmen/parkouren was even wennen maar werkt beter dan menig Assassin's Creed-game wat mij betreft. Kan soms nog steeds frustrerend zijn maar je hebt zoveel mogelijkheden (double jump, force palm, vliegen). Besturing vind ik uitmuntend.quote:Op maandag 13 april 2026 09:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind de controls soms ook wel pauper. Probeerde via een raam naar binnen in te breken, dat was clunky want er stond press X, maar als ik dat deed gebeurde niks. Soms wil ik ergens op klimmen maar springt hij gewoon ertegenaan en laat weer los.
Mijn paard in combat rijdt soms gewoon rondjes en krijg hem dan niet eruit.
Verhaallijn die van hot naar her springt zonder iets op te bouwen of zo.
Het zijn van die kleine dingetjes die wel plezier wegnemen uit het geheel.
Ook vind ik dat dingen soms heel slecht of niet worden uitgelegd.
Dus ik denk dat je het moet loskoppelen. Game als game reviewen en dan de ervaring van de wereld en de omgeving apart.
Ik vind de wereld en ervaring echt een 8+ of misschien 9 als game vind ik het meer een 7
Shield bash werkt heel goed tegen hem.quote:Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef Peejtur het volgende:
Wanneer durf ik de Crow weer aan? Haha stel het uit hele tijd.
Dank je wel!!!quote:Op maandag 13 april 2026 10:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Shield bash werkt heel goed tegen hem.
Fijn dat het gelukt is, hij kan wel irritant zijn. Hoop dat de shield bash wat geholpen heeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |