Jaquote:Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Hetekip het volgende:
Jullie spelen een stuk trager dan ik dat doen, vraag me af of ik te snel erdoorheen gegaan ben.
Shift rechtermuis op de PCquote:Op zondag 12 april 2026 21:22 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kom je ook alweer achter een waterval waar die stenen voor liggen?
Ben je al door alle mainquests heen dan?quote:Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Hetekip het volgende:
Jullie spelen een stuk trager dan ik dat doen, vraag me af of ik te snel erdoorheen gegaan ben.
R1 plus driehoekjequote:Op zondag 12 april 2026 21:22 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kom je ook alweer achter een waterval waar die stenen voor liggen?
Ligt eraan welke moveset je prettiger vindt, je noemt daar 1H en 2H zwaarden. Uiteindelijk kun je bijna ieder wapen naar smaak customizen met abyss gears. Hwando is wel sterk early gamequote:Op zondag 12 april 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
Inmiddels op de boots na de hele armour set van de Darkraver Dark Ringleader.
En een zooi wapens: Hollow Visage, Hwando, Legionary Gladius en Survivor Solitude.
@:2dope welk van bovenstaande is de beste?
Die werd echt giftig op den duur jaquote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef Momo het volgende:
Me baby's gone and called me "pa" at last!
Als ik dat nog 1 keer hoor
Ben in begin chapter 8quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je al door alle mainquests heen dan?
Er valt gelukkig niet zo veel te spoileren. Mainquest verhaal is shit, daar speel je het spel ook niet voor. Misschien dat naam van een eindbaas her of der valt, maar het valt wel mee met spoilers hier denk ik.quote:Op maandag 13 april 2026 07:45 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb het spel nu een paar dagen, en wat een heerlijk spel! Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een open world spel.Ik snap de kritiek van sommige (professionele) reviewers gewoon echt niet.
ik zie wel in dit topic dat ik flink achter lig op iedereen omdat ik er pas net mee gestart ben. Spoilers? Ach, er zit zo veel in het spel dat ik ook nog een hoop zelf ontdekken kan.
Is dat de nieuwe "I used to be an adventurer like you" ?quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef Momo het volgende:
Me baby's gone and called me "pa" at last!
Als ik dat nog 1 keer hoor
Welke kritiek snap je niet? Ik begrijp veel kritiek juist wel. De game doet namelijk ontzettend veel dingen (heel) goed, maar er zijn nog steeds dingen die echt belachelijk slecht zijn. Ik vind wel dat sommige reviewers te streng zijn, game verdient echt wel beter dan een 7 voor wat er is neergezetquote:Op maandag 13 april 2026 07:45 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb het spel nu een paar dagen, en wat een heerlijk spel! Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een open world spel.Ik snap de kritiek van sommige (professionele) reviewers gewoon echt niet.
Ik vind de controls soms ook wel pauper. Probeerde via een raam naar binnen in te breken, dat was clunky want er stond press X, maar als ik dat deed gebeurde niks. Soms wil ik ergens op klimmen maar springt hij gewoon ertegenaan en laat weer los.quote:Op maandag 13 april 2026 08:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke kritiek snap je niet? Ik begrijp veel kritiek juist wel. De game doet namelijk ontzettend veel dingen (heel) goed, maar er zijn nog steeds dingen echt belachelijk slecht zijn. Ik vind wel dat sommige reviewers te streng zijn, game verdient echt wel beter dan een 7 voor wat er is neergezet
Beweging/klimmen/parkouren was even wennen maar werkt beter dan menig Assassin's Creed-game wat mij betreft. Kan soms nog steeds frustrerend zijn maar je hebt zoveel mogelijkheden (double jump, force palm, vliegen). Besturing vind ik uitmuntend.quote:Op maandag 13 april 2026 09:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind de controls soms ook wel pauper. Probeerde via een raam naar binnen in te breken, dat was clunky want er stond press X, maar als ik dat deed gebeurde niks. Soms wil ik ergens op klimmen maar springt hij gewoon ertegenaan en laat weer los.
Mijn paard in combat rijdt soms gewoon rondjes en krijg hem dan niet eruit.
Verhaallijn die van hot naar her springt zonder iets op te bouwen of zo.
Het zijn van die kleine dingetjes die wel plezier wegnemen uit het geheel.
Ook vind ik dat dingen soms heel slecht of niet worden uitgelegd.
Dus ik denk dat je het moet loskoppelen. Game als game reviewen en dan de ervaring van de wereld en de omgeving apart.
Ik vind de wereld en ervaring echt een 8+ of misschien 9 als game vind ik het meer een 7
Shield bash werkt heel goed tegen hem.quote:Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef Peejtur het volgende:
Wanneer durf ik de Crow weer aan? Haha stel het uit hele tijd.
Dank je wel!!!quote:Op maandag 13 april 2026 10:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Shield bash werkt heel goed tegen hem.
Fijn dat het gelukt is, hij kan wel irritant zijn. Hoop dat de shield bash wat geholpen heeft.quote:
LG C seriequote:Op maandag 13 april 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
Mensen, ik ga voor dit spel een nieuwe televisie kopen (met mijn normale ps5, geen pro).
Iemand suggesties? 2025 model is prima
https://tweakers.net/pricewatch/1606278/sony-kd-55a85-zwart.htmlquote:Op maandag 13 april 2026 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
L
[..]
LG C serie
Wat heb je nu en hoe oud?
Die hele aanval heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 13 april 2026 20:29 schreef 2dope het volgende:
Die action cam als je Turning Slash doet op een posture-broken enemy blijft wel pure cinema hoor
[ afbeelding ]
Ik heb destijds speciaal voor de PS5 een geschikte televisie gekocht en kwam al snel uit op de onder gamers geliefde LG Oled C serie uit.quote:Op maandag 13 april 2026 21:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/1606278/sony-kd-55a85-zwart.html
5 jaar , en t eerste wat dat ding zei toen ik hem aansluit..
Ik ondersteun geen 120hz.
On topic: dit spel lijkt me zo tof, heb hem ook, maar behalve dat blurrige gedoe rond mn personage en gras..(ik vind het echt niet te spelen op deze manier) lijkt het me echt fantastisch.. vissen heb ik al gedaan, ik kan een miljoen miljard dingen verzamelen (net als bij RDR2, vind ik dat soort dingen autistisch geweldig 😅)
Maar dan wel met dezelfde ervaring wat ik op internet lees, dat het ZO mooi is..
Bedankt.quote:Op maandag 13 april 2026 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb destijds speciaal voor de PS5 een geschikte televisie gekocht en kwam al snel uit op de onder gamers geliefde LG Oled C serie uit.
Schitterend beeld, goede HDR en lage imput lag.
Was een énorm verschil met de tv die ik daarvoor had.
Nu wil ik dit ook.quote:Op maandag 13 april 2026 20:29 schreef 2dope het volgende:
Die action cam als je Turning Slash doet op een posture-broken enemy blijft wel pure cinema hoor
[ afbeelding ]
Welke Refinement level is je gear?quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Maar jeetje. Die crow gast (tweede aanvaring) vond ik wat lastig, dus ik dacht, even een stapje terug en weer naar mijn gear kijken. Maar omdat ik daar dus totaal niet mee bezig was de afgelopen dagen ben ik nu een beetje aan het zwemmenIk weet niet meer zo goed wat ik moet doen, ga ik gear upgraden? Wapens zoeken? Exploreren en hopen op betere gear? Zoeken naar bandit camps voor wat loot? Of gewoon refinen wat ik al heb (de preorder set, lol).
Als je even vooral quests doet van je kamp of random dingen, dan verlies je een beetje het overzicht weer. Logisch, vooral als je maar een paar uur per week speelt in principe en vaak max 1 of 2 uur sessies.
4 geloof ik, maar mijn gratis upgrades zijn op, dus ik moet ores verzamelen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Refinement level is je gear?
Hier ook Refinement 4.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 geloof ik, maar mijn gratis upgrades zijn op, dus ik moet ores verzamelen.
Wat wil je weten? Ask and I will show you da wae. Da wae of da warriah monkquote:
Ga vooral door hoor met die filmpjesquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef 2dope het volgende:
Voorlopig ff de laatste anders krijg ik zelfpromotieverwijten:
Antumbra's Sword in elkander gebeukt door oude man met wandelstok. Hitless/HUDless met PlayStation DualSense input overlay, voor de liefhebbers![]()
Bekijk deze YouTube-video
Duimpje voor je filmpje. Niet duimpje voor Voorlopig ff de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef 2dope het volgende:
Voorlopig ff de laatste anders krijg ik zelfpromotieverwijten:
Antumbra's Sword in elkander gebeukt door oude man met wandelstok. Hitless/HUDless met PlayStation DualSense input overlay, voor de liefhebbers![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Duimpje voor je filmpje. Niet duimpje voor Voorlopig ff de laatste
Op pc echt heel simpelquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Degene die dat horse taming bedacht heeft zou ik graag eigenhandig een volledige IS of Mexicaanse kartel behandeling geven![]()
![]()
Nee moet je echt bij je dragen. Sowieso in het begin iron ore, copper ore en bloodstone gewoon bij je houden voor de wapen upgrades.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Om te craften en refinen, moet je daarvoor je materials echt bij je hebben?
Of werkt dat ook al die in je storage chest zitten?
Nou. Dat spel maakt mijn pc al zo bizar warm dat die eerst zelf zichzelf ging afsluiten om schade te voorkomen. Nu met wat aanpassingen aan het voltage gaat het goed. Maar no way dat ik het ga stresstesten met ook nog een opnames makenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef 2dope het volgende:
[..]Als anderen nou ook ff een duit in het zakje doen. Waar blijven jouw bijdragen?
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee moet je echt bij je dragen. Sowieso in het begin iron ore, copper ore en bloodstone gewoon bij je houden voor de wapen upgrades.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een dikke exploit dus kans is dat 't gepatched gaat wordenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Damn, draait 'ie verder wel een beetje oké dan? Mijn rig werkt ook wel hard met deze game, de ventilatoren althansquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Dat spel maakt mijn pc al zo bizar warm dat die eerst zelf zichzelf ging afsluiten om schade te voorkomen. Nu met wat aanpassingen aan het voltage gaat het goed. Maar no way dat ik het ga stresstesten met ook nog een opnames maken
En heb een hele drukke week op werk. En ben in de avonden dan vrij moe waardoor ik geen zin in gamen heb. Van het weekend wel weer ff wat uren maken
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef 2dope het volgende:
Btw als iemand nog een goede abyss gear (en silver) farm zoekt:Zo heb ik m'n 60% en 40% chance to not consume arrow gears bij elkaar gefarmedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een dikke exploit dus kans is dat 't gepatched gaat wordenen uiteindelijk ook veel greater gears en lvl 3 gears
Die heks heeft me gokverslaafd gemaakt.
Maargoed, al m'n gear nu lvl 9, wachten tot ik die scales tegenkom voor de laatste upgrade. Einde chapter 8, 180 uuren moet de desert en Delysia nog in. Hopelijk zit daar ergens die stamina research...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 14-04-2026 21:41:31 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja draait van de rest prima! Haal veel frames.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Damn, draait 'ie verder wel een beetje oké dan? Mijn rig werkt ook wel hard met deze game, de ventilatoren althans
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo heb ik m'n 60% en 40% chance to not consume arrow gears bij elkaar gefarmed
Maargoed, al m'n gear nu lvl 9, wachten tot ik die scales tegenkom voor de laatste upgrade. Einde chapter 8, 180 uuren moet de desert en Delysia nog in.
Dat extracten is wel hinderlijk jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef 2dope het volgende:
[..]Exact hetzelfde hier, het is fucking verslavend maar ook wel geestdodend. Farmen gaat megasnel maar dat extracten wordt snel tedious. Ik had trouwens al vrij vlot Greater Infinite Arrow voor 100% chance not to consume arrow
Ik gebruik m'n bow alleen nooit dus heb die weer versmolten tot een betere
Ik heb ook één keer gehad dat de pc uitging tijdens CD, toen draaide hij op de achtergrond maar was ik ook een miljoen andere dingen aan het doen dus dat zal niet geholpen hebben. Hoe vaak is 'ie bij jou echt uitgegaan dan? Ik schrik me dan wel de pleuris als dat gebeurtquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja draait van de rest prima! Haal veel frames.
Dat overhitte hebben wel veel mensen last van las ik. Ik heb ook echt een goede kast met goede ventilatie en een 5080 met AMD Ryzen 7 9800X3D. Dus aan mijn pc ligt het niet.
Hopelijk patches ze het nog. Nu wel kunnen oplossen. Maar echt fijn is het niet dat je voltages moet gaan aanpassen om je pc levend te houden
Die bow skills zien er op zich wel leuk uit, heb daar nog niks van unlocked. En misschien ook handig tegen die zwevende hufters?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat extracten is wel hinderlijk ja
En gebruik m'n bow ook bijna niet.. Mogen ze wel iets aan verbeteren
Misschien is Damiane wat met haar guns. Al zag ik dat ik ook een kanon voor Kliff kan craften
Helpt niks tegen die zwevende huftersquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die bow skills zien er op zich wel leuk uit, heb daar nog niks van unlocked. En misschien ook handig tegen die zwevende hufters?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef 2dope het volgende:
Btw als iemand nog een goede abyss gear (en silver) farm zoekt:Helemaal links in Hernand, tussen Snowy Plateau Cabin (met een Abyss Cresset) en dat riviertje daar een stuk boven, spawnen Ice Walkers, en die droppen ook Abyss Gears.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een dikke exploit dus kans is dat 't gepatched gaat wordenPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo heb ik m'n 60% en 40% chance to not consume arrow gears bij elkaar gefarmeden uiteindelijk ook veel greater gears en lvl 3 gears
Maargoed, al m'n gear nu lvl 9, wachten tot ik die scales tegenkom voor de laatste upgrade. Einde chapter 8, 180 uuren moet de desert en Delysia nog in. Hopelijk zit daar ergens die stamina research...
Tering, 180 uur, en dan nog 2 regios voor de boegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
3x. Toen ging ik met Claude ai praten en die kwam met die oplossing van de voltage aanpassen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ook één keer gehad dat de pc uitging tijdens CD, toen draaide hij op de achtergrond maar was ik ook een miljoen andere dingen aan het doen dus dat zal niet geholpen hebben. Hoe vaak is 'ie bij jou echt uitgegaan dan? Ik schrik me dan wel de pleuris als dat gebeurt
Ik doe veel dingen wel op m'n dooie gemakjequote:Op dinsdag 14 april 2026 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering, 180 uur, en dan nog 2 regios voor de boeg
Idemquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen wel op m'n dooie gemakjevind het heerlijk om in een nieuw gebied over de paden te wandelen en om me heen te kijken
En wil écht alles ontdekken in dit spel
Zoek je ook wel eens de hoogte op om even rond te schijnen met je lantaarn en zo een route te plannen?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idem
Zonde om dit soort games te rushen.
Nu zo'n 60 uur erin zitten, en nog lang niet alles gedaan of gezien in Hernand.
Hell, zelfs het noordelijke deel van Hernand nog niets geweest
Echt het ouderwetse Skyrim gevoelquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoek je ook wel eens de hoogte op om even rond te schijnen met je lantaarn en zo een route te plannen?
Doe vervolgens wel 4 uur over die route want kom van alles tegen onderweg
Thuisbezorgd zou een goede sponsor zijnquote:Op dinsdag 14 april 2026 23:02 schreef Momo het volgende:
Karin Quarry eindelijk schoongeveegd en boss verslagen daar. Eerder bleven de vijanden maar komen, terwijl het bijna 1 op 1 gevechten waren en ik niet veel voedsel bij mij had, nu kon ik ze veel beter aan.
Ik heb zelf vandaag rice cakes bij het avondeten gehad in de echte wereld.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thuisbezorgd zou een goede sponsor zijn
Ik eet eigenlijk alleen maar massa's vlees in deze gamequote:Op dinsdag 14 april 2026 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb zelf vandaag rice cakes bij het avondeten gehad in de echte wereld.
Je kan hier wel een account maken om het bij te houden, maar dan zit je wel buiten het spelt te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2026 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Net wat blauwe printen gekocht bij de heks.
Hoop ingrediënten nodig die ik nog niet ben tegengekomen.
Kun je ingrediënten die je nodig hebt hebt ergens 'tracken' via een instelling of iets dergelijks?
Of echt puur onthouden (en dus vergeten).
Holy fuck wat een hoop icoontjes 😱quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan hier wel een account maken om het bij te houden, maar dan zit je wel buiten het spelt te werken
https://mapgenie.io/crimson-desert/maps/pywel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |