4 geloof ik, maar mijn gratis upgrades zijn op, dus ik moet ores verzamelen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Refinement level is je gear?
Hier ook Refinement 4.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 geloof ik, maar mijn gratis upgrades zijn op, dus ik moet ores verzamelen.
Wat wil je weten? Ask and I will show you da wae. Da wae of da warriah monkquote:
Ga vooral door hoor met die filmpjesquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef 2dope het volgende:
Voorlopig ff de laatste anders krijg ik zelfpromotieverwijten:
Antumbra's Sword in elkander gebeukt door oude man met wandelstok. Hitless/HUDless met PlayStation DualSense input overlay, voor de liefhebbers![]()
Bekijk deze YouTube-video
Duimpje voor je filmpje. Niet duimpje voor Voorlopig ff de laatstequote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef 2dope het volgende:
Voorlopig ff de laatste anders krijg ik zelfpromotieverwijten:
Antumbra's Sword in elkander gebeukt door oude man met wandelstok. Hitless/HUDless met PlayStation DualSense input overlay, voor de liefhebbers![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Duimpje voor je filmpje. Niet duimpje voor Voorlopig ff de laatste
Op pc echt heel simpelquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Degene die dat horse taming bedacht heeft zou ik graag eigenhandig een volledige IS of Mexicaanse kartel behandeling geven![]()
![]()
Nee moet je echt bij je dragen. Sowieso in het begin iron ore, copper ore en bloodstone gewoon bij je houden voor de wapen upgrades.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Om te craften en refinen, moet je daarvoor je materials echt bij je hebben?
Of werkt dat ook al die in je storage chest zitten?
Nou. Dat spel maakt mijn pc al zo bizar warm dat die eerst zelf zichzelf ging afsluiten om schade te voorkomen. Nu met wat aanpassingen aan het voltage gaat het goed. Maar no way dat ik het ga stresstesten met ook nog een opnames makenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef 2dope het volgende:
[..]Als anderen nou ook ff een duit in het zakje doen. Waar blijven jouw bijdragen?
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee moet je echt bij je dragen. Sowieso in het begin iron ore, copper ore en bloodstone gewoon bij je houden voor de wapen upgrades.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een dikke exploit dus kans is dat 't gepatched gaat wordenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Damn, draait 'ie verder wel een beetje oké dan? Mijn rig werkt ook wel hard met deze game, de ventilatoren althansquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Dat spel maakt mijn pc al zo bizar warm dat die eerst zelf zichzelf ging afsluiten om schade te voorkomen. Nu met wat aanpassingen aan het voltage gaat het goed. Maar no way dat ik het ga stresstesten met ook nog een opnames maken
En heb een hele drukke week op werk. En ben in de avonden dan vrij moe waardoor ik geen zin in gamen heb. Van het weekend wel weer ff wat uren maken
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef 2dope het volgende:
Btw als iemand nog een goede abyss gear (en silver) farm zoekt:Zo heb ik m'n 60% en 40% chance to not consume arrow gears bij elkaar gefarmedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een dikke exploit dus kans is dat 't gepatched gaat wordenen uiteindelijk ook veel greater gears en lvl 3 gears
Die heks heeft me gokverslaafd gemaakt.
Maargoed, al m'n gear nu lvl 9, wachten tot ik die scales tegenkom voor de laatste upgrade. Einde chapter 8, 180 uuren moet de desert en Delysia nog in. Hopelijk zit daar ergens die stamina research...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 14-04-2026 21:41:31 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja draait van de rest prima! Haal veel frames.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Damn, draait 'ie verder wel een beetje oké dan? Mijn rig werkt ook wel hard met deze game, de ventilatoren althans
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo heb ik m'n 60% en 40% chance to not consume arrow gears bij elkaar gefarmed
Die heks heeft me gokverslaafd gemaakt.
Maargoed, al m'n gear nu lvl 9, wachten tot ik die scales tegenkom voor de laatste upgrade. Einde chapter 8, 180 uuren moet de desert en Delysia nog in.
Dat extracten is wel hinderlijk jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef 2dope het volgende:
[..]Exact hetzelfde hier, het is fucking verslavend maar ook wel geestdodend. Farmen gaat megasnel maar dat extracten wordt snel tedious. Ik had trouwens al vrij vlot Greater Infinite Arrow voor 100% chance not to consume arrow
Ik gebruik m'n bow alleen nooit dus heb die weer versmolten tot een betere
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |