abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220572259
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 06:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als het zo belangrijk voor haar is, zet hem dan ergens anders neer. Kan jou het bommen waar je auto staat.
Ja, ik ben ook geneigd om er zo over te denken, inderdaad.
greetings and salutations
  Moderator maandag 13 april 2026 @ 12:18:54 #27
236264 crew  capricia
pi_220572270
Wat een vreemd verhaal van die vrouw. Jij parkeert daar al 5 jaar en zij klaagt dat haar camera nu niets kan zien?

Hoe lang is die camera er al. En hoezo staat ie op de openbare weg gericht?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 13 april 2026 @ 12:20:00 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220572277
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, ik ben ook geneigd om er zo over te denken, inderdaad.
Dus het is gewoon een openbare parkeerplaats die jij je hebt toegeeigend?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220572297
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 12:20 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Dus het is gewoon een openbare parkeerplaats die jij je hebt toegeeigend?
Waar zie jij TS precies klagen dat er iemand op zijn "vaste" plek staat?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_220572309
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:18 schreef capricia het volgende:
Wat een vreemd verhaal van die vrouw. Jij parkeert daar al 5 jaar en zij klaagt dat haar camera nu niets kan zien?

Hoe lang is die camera er al. En hoezo staat ie op de openbare weg gericht?

Het gaat om deze woning, ja, mevrouw wordt boos als ik hem parkeer op de plek waar de blauwe auto staat, want dan sta ik recht voor camera, daar irriteert ze zich aan vermoed ik.
  maandag 13 april 2026 @ 12:28:10 #31
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220572320
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Waar zie jij TS precies klagen dat er iemand op zijn "vaste" plek staat?
Nergens, want TS weigert ergens anders te parkeren. Wat hij ook niet hoeft, want het is openbaar.
Maar zeg niet dat iets je vaste plek is als je er niet voor betaald.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220572338
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Het gaat om deze woning, ja, mevrouw wordt boos als ik hem parkeer op de plek waar de blauwe auto staat, want dan sta ik recht voor camera, daar irriteert ze zich aan vermoed ik.
Gewoon een openbare weg dus jij mag daar gewoon parkeren. Tevens is zij juridisch fout omdat de camera de openbare weg filmt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220572351
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:41 schreef Hanca het volgende:
k heb een buurman die erg graag voor zijn en onze deur staat, zo één die ook dagelijks zijn auto wast. Als hij een keer niet op de plek voor onze deuren kan staan omdat er een ander staat, zet hij zijn auto daar neer zodra die ander weg is (echt, altijd binnen 2 minuten). Om de lieve vrede te bewaren zetten wij onze auto daar dus nooit neer, maar aan de overkant van de straat. Nou zijn er in onze straat genoeg plekken, ook als iedereen er is en er is veel bezoek blijven er plekken leeg, dus voor ons niet zo veel moeite en het is me de ruzie niet waard.

Dat zou ik me hier dus ook afvragen: ben je echt zo gehecht aan die ene plek dat het je een ruzie waard is? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. En dan zou ik dus gewoon denken: prima, ik zet hem wel op het plekje er naast.
Ja, ik denk dat ik hem maar ergens anders ga neerzetten. In het begin was ik gewoon wat koppig, door de dwingende manier waarop ze het zei. Maar ik begin inmiddels wel een beetje bij te draaien. Ik heb ook geen zin om het te laten escaleren , dan krijg je van die kinderachtige ruzies en daar zit ik niet echt op te wachten,
  maandag 13 april 2026 @ 12:55:37 #34
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_220572498
quote:

[..]
[ link | afbeelding ]

Even bij de politie melden. De camera mag enkel het privédeel van haar tuin filmen, niet de openbare ruimte, dat is verboden. Misschien moet de buurtagent eens een kopje thee met haar gaan drinken.

Verder begrijp ik dat de parkeerplaatsen aan de openbare weg gesitueerd zijn en niet op naam van iemand staan. Dat maakt dat iedereen daar kan en mag parkeren.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  Forum Admin maandag 13 april 2026 @ 13:17:21 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220572636
Je hebt nog keuze aan de linker en rechterkant toch?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_220572681
Hier in de wijk heb je ook dergelijke figuren. Camera op de weg richten en dan exact daar hun auto’s willen parkeren. Echt, sodemieter op met je camera en ga ergens wonen waar je een oprit hebt als je zo graag je auto’s in de gaten wilt houden. Eentje heeft nu 3 auto’s, de nieuwste is kennelijk de duurste en/of belangrijkste, want die staat nu meestal in het zicht van z’n camera. Of misschien heeft hij inmiddels wel meer camera’s naar meerdere kanten gericht, dat heb ik nog niet gecontroleerd.
Ik heb altijd de neiging om rare bekken te gaan trekken als ik zo’n camera zie hangen.
  maandag 13 april 2026 @ 13:26:56 #37
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220572688
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier in de wijk heb je ook dergelijke figuren. Camera op de weg richten en dan exact daar hun auto’s willen parkeren. Echt, sodemieter op met je camera en ga ergens wonen waar je een oprit hebt als je zo graag je auto’s in de gaten wilt houden. Eentje heeft nu 3 auto’s, de nieuwste is kennelijk de duurste en/of belangrijkste, want die staat nu meestal in het zicht van z’n camera. Of misschien heeft hij inmiddels wel meer camera’s naar meerdere kanten gericht, dat heb ik nog niet gecontroleerd.
Ik heb altijd de neiging om rare bekken te gaan trekken als ik zo’n camera zie hangen.
Hier iemand die een hele rits parkeerplekken claimt met zijn vloot aan bedrijfswagens :') ook met camera erop gericht en hij moet meerdere auto's verplaatsen als hij er eentje weghaalt, want hij wil altijd die plekken voor zichzelf bezet houden _O- kansloos stuk vreten.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220572692
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Sindsdien heeft ze echter een paar keer haar auto expres op een paar millimeter naast de mijne gezet.
Dat gaat dan mis als ik in moet stappen.
pi_220572698
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:35 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat ik hem maar ergens anders ga neerzetten. In het begin was ik gewoon wat koppig, door de dwingende manier waarop ze het zei. Maar ik begin inmiddels wel een beetje bij te draaien. Ik heb ook geen zin om het te laten escaleren , dan krijg je van die kinderachtige ruzies en daar zit ik niet echt op te wachten,
Ho wacht ff, da’s de omgekeerde wereld. Gewoon parkeren waar het jou op dat moment het beste uitkomt en dit soort lui gewoon negeren.
pi_220572700
quote:

[..]
[ link | afbeelding ]

Melding maken dat ze de openbare weg filmt.

Ja met zo'n zeikerd weet ik me wel te vermaken.
pi_220572717
Toen er werkzaamheden in onze straat waren stond onze auto in een andere straat, want we konden de straat niet in. Meteen een briefje onder de ruitenwisser dat we daar niet mochten parkeren, want ‘deze plaatsen horen bij deze huizen’. Ik heb nog regelmatig de neiging om gewoon voor de lol daar weer eens te gaan parkeren.
pi_220572851
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ho wacht ff, da’s de omgekeerde wereld. Gewoon parkeren waar het jou op dat moment het beste uitkomt en dit soort lui gewoon negeren.
'Dit soort lui negeren' is meestal gelijk aan 'jezelf in een energievretend conflict om niks helpen'. Als iemand graag plekje A wil hebben en B en C zijn ook vrij, waarom zou je dan dat conflict opzoeken?

Die camera is wel bijzonder. De enige in mijn straat die dat zo op de straat heeft is iemand met een rijschool en 3 lesauto's, die ook conflicten heeft gehad met een concurrerende rijschool (er zijn wat leerlingen overgestapt van de concurrent naar hen). Dan gaat het om je bedrijfskapitaal en is er een serieus risico, dan kan ik het me voorstellen. Ik zou deze camera idd waarschijnlijk wel melden aan de gemeente.
pi_220573456
Als ze graag een eigen parkeerplaats heeft dan gaat ze dat maar regelen, maar dit zijn gewoon algemene plekken en echt dit soort mensen moet je gewoon negeren. Dat is niet een conflict opzoeken, echt niet. Volgende keer staat er namelijk ook gewoon iemand anders. Ik had ooit van die overburen die steeds aasden op hun favoriete plekje en als dan de geparkeerde auto van iemand vertrok dan stapte de overbuurman direct naar buiten om z’n auto op dat plekje neer te gaan zetten. Een ander kwam doodleuk aanbellen als hij dacht dat jij of je bezoek op ‘zijn’ plekje stond. Echt, wegwezen met dat gedrag.
  maandag 13 april 2026 @ 15:13:45 #44
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220573538
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:41 schreef Hanca het volgende:
Ik heb een buurman die erg graag voor zijn en onze deur staat, zo één die ook dagelijks zijn auto wast. Als hij een keer niet op de plek voor onze deuren kan staan omdat er een ander staat, zet hij zijn auto daar neer zodra die ander weg is (echt, altijd binnen 2 minuten). Om de lieve vrede te bewaren zetten wij onze auto daar dus nooit neer, maar aan de overkant van de straat. Nou zijn er in onze straat genoeg plekken, ook als iedereen er is en er is veel bezoek blijven er plekken leeg, dus voor ons niet zo veel moeite en het is me de ruzie niet waard.

Dat zou ik me hier dus ook afvragen: ben je echt zo gehecht aan die ene plek dat het je een ruzie waard is? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. En dan zou ik dus gewoon denken: prima, ik zet hem wel op het plekje er naast.
lol cuck
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220573822
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2026 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
lol cuck
Of gewoon niet oerdom, kiezen waar je je energie in steekt en of iets een slechte verhouding met je buren waard is. Iemand die ruzie gaat maken om een parkeerplaats kan ik niet anders dan dom noemen. Ik hoef zo'n strijd ook niet te 'winnen', alleen de strijd voor zoiets onzinnigs aan gaan is namelijk al verliezen.
pi_220573874
quote:

[..]
[ link | afbeelding ]

Is het een grote verhoogde bus die je daar altijd parkeert? Want dan snap ik wel een beetje dat ze het vervelend kan vinden, zo vlak voor haar raam. Als het een gewone auto is, dan snap ik niet zo goed waar ze zich druk over maakt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 13 april 2026 @ 16:08:18 #47
459912 FlippingCoin
pi_220573880
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Of gewoon niet oerdom, kiezen waar je je energie in steekt en of iets een slechte verhouding met je buren waard is. Iemand die ruzie gaat maken om een parkeerplaats kan ik niet anders dan dom noemen. Ik hoef zo'n strijd ook niet te 'winnen', alleen de strijd voor zoiets onzinnigs aan gaan is namelijk al verliezen.
Och Heere, je moet voor jezelf, je belangen en je dierbaren opkomen anders doet niemand dit. Nu loop je naar de overkant, maar met die mindset zijn er vast vele vergelijkbare kwesties.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_220573917
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Och Heere, je moet voor jezelf, je belangen en je dierbaren opkomen anders doet niemand dit. Nu loop je naar de overkant, maar met die mindset zijn er vast vele vergelijkbare kwesties.
Vast, allemaal kwesties waar ik win door niet te beginnen met verliezen. Je moet voor jezelf en je dierbaren opkomen in gevallen dat het van belang is.

Echt, die mensen met die 'je moet niet over je heen laten lopen' mentaliteit verliezen zo veel doordat ze denken te winnen.

Mijn mentaliteit is trouwens meer die van mijn onderschrift: niets dat me gelukkiger maakt dan een ander helpen. Als ik mijn buurman kan helpen door de auto aan de overkant te parkeren, dan ben ik daardoor gelukkiger dan als ik aan mijn kant parkeer. Waarom zou je jezelf en je 'eigen belangen' zo belangrijk maken, zeker als er niks te winnen is? Is je ego dan echt zo groot?
  maandag 13 april 2026 @ 16:21:55 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220573945
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dit lijkt me nou een goed voorbeeld van ‘pick your battles’. Waarom is die parkeerplaats ineens zo vreselijk belangrijk?

Is het niet gewoon een denkfout om te redeneren dat als je soms een strijd niet aangaat je dan altijd gaat liggen als een deurmat?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2026 @ 17:05:42 #50
459912 FlippingCoin
pi_220574385
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit lijkt me nou een goed voorbeeld van ‘pick your battles’. Waarom is die parkeerplaats ineens zo vreselijk belangrijk?

Is het niet gewoon een denkfout om te redeneren dat als je soms een strijd niet aangaat je dan altijd gaat liggen als een deurmat?
Mogelijk, mogelijk is het juist kaders stellen, tot hier en niet verder; Als je die niet stelt kom je misschien snel tot een dispuut wat wel belangrijk is, terwijl als je gewoon duidelijk maak voor jezelf op te komen dit niet zou gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')