Ja, de eerste is wel langer geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2026 21:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik dacht met reclame altijd richting half 10? Of is dat alleen de 1e aflevering?
Vorige week begon Cafe de Mol ook 15 minuten later. Maar het is wel vrij normaal dat er wat verschil in de lengte van de afleveringen zit.quote:
Het bracht me ook even aan het twijfelen, maar @Jane herinnerde me terecht eraan dat de mol elk seizoen wel wat geld hier en daar verdient. Zeker zo vroeg in het seizoen kan het een manier zijn om het vertrouwen te winnen.quote:Op zondag 12 april 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus de conclusie is dat hij niet de mol is?
Maar 1750 in een aflevering is wel veel.quote:Op zondag 12 april 2026 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het bracht me ook even aan het twijfelen, maar @:jane herinnerde me terecht eraan dat de mol elk seizoen wel wat geld hier en daar verdient. Zeker zo vroeg in het seizoen kan het een manier zijn om het vertrouwen te winnen.
Het is in elk geval duidelijk dat de groep hem niet vertrouwt, want hij bood zich aan om als laatste te racen ("het meest betrouwbare duo") en daar ging niemand op in.
Zeker waar.quote:Op zondag 12 april 2026 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar 1750 in een aflevering is wel veel.
Beter 2 kwalitatief goed uitgewerkte opdrachten met pakkend camerawerk en goede muzikale ondersteuning die het bekijken waard zijn, zoals die van vanavond, dan 3 opdrachten die vrij statisch en dus niet echt boeiend zijn…quote:Op zondag 12 april 2026 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel hadden de vorige seizoenen altijd 3 "hoofdstukjes" per aflevering en dit seizoen al een paar keer 2.
quote:Op zondag 12 april 2026 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
De OP is bijgewerkt. Er staan alleen geen namen van de kandidaten bij, want daar kon ik geen geschikt plaatje voor vinden.
Op de huidige foto in de OP staan die ook, dus dat lijkt me geen bezwaar.quote:Op zondag 12 april 2026 21:46 schreef Legoblokje het volgende:
Die zag ik inderdaad wel, maar daar staan wel meerdere afvallers op aangegeven. Weet niet in hoeverre dat gewenst is.
Ik dacht bijna waarom zou je de trompet gebruiken, je kan toch ook schreeuwen? Er staat nergens dat je verplicht de trompet moet gebruikenquote:Op maandag 13 april 2026 09:12 schreef Tijn het volgende:
Dat trompetteren is natuurlijk bij uitstek iets dat de mol van te voren kan oefenen. Leuk voor de buren
Dat is wat ze willen dat je denkt!!1quote:Op woensdag 15 april 2026 13:02 schreef Slobeend het volgende:
Na afgelopen aflevering begin ik toch ernstig aan Yannis als mol te twijfelen.
Zijn stem klinkt inderdaad geregeld zoals de makers van Het Molletje zijn stem imiteerde.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:24 schreef Guanabana het volgende:
En wat is er met Gilles, hij heeft zelfs een ander (dunner) stemmetje gekregen.![]()
Voor 2500 euroquote:Op zondag 19 april 2026 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Als dit met BN'ers gespeeld zou zijn, zou iedereen na 10 seconden de blinddoek afgedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |