Voor 2500 euroquote:Op zondag 19 april 2026 20:38 schreef Legoblokje het volgende:
Als dit met BN'ers gespeeld zou zijn, zou iedereen na 10 seconden de blinddoek afgedaan hebben.
Ik kon 'm niet uitstaan aan het beginquote:Op zondag 19 april 2026 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ah nee. De smaakmaker van dit seizoen ligt eruit.
Maar het slaat vooral nergens op als je het allemaal als competitief spel ziet.quote:Op zondag 19 april 2026 21:49 schreef The_Playmaker het volgende:
Isabel heeft wel gelijk, het is een spel. Dat sommige de groepssfeer belangrijker vinden begrijp ik dus echt niet. En dat nu ineens belangrijk vinden maar in voorgaande afleveringen wel zelf voor jezelf gaan is gewoon hypocriet.
Ja, ik zat me dit al af te vragen. Ik denk dat ze de instructie hadden om bij het toilet ook daadwerkelijk naar binnen te gaan ofzo, want anders roep je toch even? Of zet je de deur op een kier en roep je "nee niet binnenkomen!" als je in het toilet zit?quote:Op zondag 19 april 2026 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat ze er niet aan denken om iemand vanuit het deurgat van het toilet aan te spreken, dan is die niet binnengegaan.
Ja maar de buitenstaanders weten niet dat als je in het toilet bent, je er niet meer uit magquote:Op zondag 19 april 2026 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat ze er niet aan denken om iemand vanuit het deurgat van het toilet aan te spreken, dan is die niet binnengegaan.
Ja, dat zat ik me ook af te vragen. Het zag er ook niet echt heel natuurlijk uit van Julie, de manier waarop ze het aankondigde naar de groep toe enzo.quote:Op maandag 20 april 2026 22:29 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vroeg me dat ook af, zou ze specifiek de opdracht gekregen hebben om naar het toilet te gaan op het terras? Zou de mol iemand hebben mogen aanwijzen hiervoor?
Nou, in één geval…quote:Op zondag 26 april 2026 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, de reünies waarbij ze doen alsof ze elkaar 9 jaar niet hebben gezien ipv. 9 dagen.
Ik denk dezelfdequote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gok Isabel en Yannis. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |