Het is echt zorgwekkend hoe mensen op tilt kunnen slaan vanwege een ander meninkje op het internet.quote:Op zondag 12 april 2026 17:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen.
Zijn ze nou daadwerkelijk allemaal ziedend dat niet iedereen volledig achter MAX MAX MAX staat?
Alle instituten in dat land zijn de afgelopen jaren zo gesloopt dat je al een supermajority nodig hebt om ook maar iets voor elkaar te krijgen.quote:
Hij moet z'n (hopelijk) enorme machtspositie gaan gebruiken om allerlei democratische hervormingen door te voeren. Dat is sowieso een hele fragiele situatie.quote:Op zondag 12 april 2026 20:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alle instituten in dat land zijn de afgelopen jaren zo gesloopt dat je al een supermajority nodig hebt om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
En grote vriend Magyar is weliswaar geen Orban, maar daar is ook alles mee gezegd. Of we daar nou heel vrolijk van moeten worden..
Hij is in ieder geval pro-EU, dat scheelt al een boel. Het is geen links-progressieve WLR kandidaat.quote:Op zondag 12 april 2026 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar die Magyar is, zo heb ik gelezen, gewoon net iets minder autocratisch dan Orban toch? Veel uitgangspunten zijn hetzelfde..?
De klassieke truc. Je sloopt alle instituties en zet overal vrienden neer, je opvolger krijgt daardoor geen reet voor elkaar en dan kun je als verlosser weer terugkeren.quote:Op zondag 12 april 2026 20:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alle instituten in dat land zijn de afgelopen jaren zo gesloopt dat je al een supermajority nodig hebt om ook maar iets voor elkaar te krijgen.
En grote vriend Magyar is weliswaar geen Orban, maar daar is ook alles mee gezegd. Of we daar nou heel vrolijk van moeten worden..
We hebben het over iemand die 22 jaar lang braaf lid was van de partij van Orban.quote:Op zondag 12 april 2026 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar die Magyar is, zo heb ik gelezen, gewoon net iets minder autocratisch dan Orban toch? Veel uitgangspunten zijn hetzelfde..?
Straks gaat de 90 miljard naar Oekraïne en is de pijpleiding opeens zo gerepareerd. Strateeg Zelensky met 4d chessquote:Op zondag 12 april 2026 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval pro-EU, dat scheelt al een boel. Het is geen links-progressieve WLR kandidaat.
Het zal meer kortetermijneffecten hebben voor geopolitiek/EU-beslissingen, dan dat autocratisch oligarchenstaatje Hongarije de ziekte uit haar lichaam weet te verdrijven.quote:Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben het over iemand die 22 jaar lang braaf lid was van de partij van Orban.
Gewoon een gehaaide opportunist die slim genoeg was om door te hebben dat de populariteit van Orban dalende was en op het perfect moment van het zinkende schip is gestapt.
Meevaller dat hij de verkiezingsuitslag meteen erkent.quote:Op zondag 12 april 2026 21:38 schreef Szura het volgende:
De Poetin- en Trump-pijper erkent z’n nederlaag, we danken JD Vance voor het beslissende zetje.
Zouden er al vluchten naar Moskou klaarstaan?
De omgekeerde hand van Midas van Trump en consorten blijft maar leveren.quote:Op zondag 12 april 2026 21:38 schreef Szura het volgende:
De Poetin- en Trump-pijper erkent z’n nederlaag, we danken JD Vance voor het beslissende zetje.
Zouden er al vluchten naar Moskou klaarstaan?
Hollande had je in Frankrijkquote:Op zondag 12 april 2026 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Moet ook nog steeds een beetje gniffelen om de naam Peter Magyar. Alsof we in Nederland opeens Henk Hollander als premier hebben.
We leven echt in een simulatie.
Fans van Orban/Wilders (het gewone volk) noemen we met een reden Domrechts.quote:Lake Balaton was beloved as a vacation spot. Now, luxury real estate projects serve many friends of Prime Minister Viktor Orban, and the locals are fed up.
“Mr. Orban,” he said, “is a very smart person, but he has used his talents for the dark side.”
For Mr. Toth, the mayor, Hungary is not a “cruel dictatorship like Putin’s Russia” in which critics are jailed or killed in mysterious falls from high windows, but a “spin dictatorship” that destroys opponents with smears.
In the case of businesspeople, it means being excluded from lucrative contracts in favor of Fidesz-friendly rivals.
Geertje is boos want Orban had tenminste ballen. Dat die ballen, zoals bij alle andere smerige extreemrechtse clubjes, worden aangedraaid door Poetin zegt die landverrader er maar niet bij.quote:Op zondag 12 april 2026 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fans van Orban/Wilders (het gewone volk) noemen we met een reden Domrechts.
Over 8 jaar stem ik op Finn van Vlaanderen.quote:Op zondag 12 april 2026 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Moet ook nog steeds een beetje gniffelen om de naam Peter Magyar. Alsof we in Nederland opeens Henk Hollander als premier hebben.
We leven echt in een simulatie.
Wel fijn dat de Roomsen weer eens aan de goede kant van de geschiedenis staan, dat is al wel een tijdje geleden.quote:
Tijd dat de beste man even een nieuwe kruistocht aankondigt. Lekker goede oude tijden herleven en met zijn allen Jeruzalem Washington DC bevrijden van de barbaren.quote:
We hebben Willy en Max als vooruitgeschoven posten gestuurd, het is natuurlijk geen toeval dat Maxima net in het leger is geweest!quote:Op maandag 13 april 2026 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd dat de beste man even een nieuwe kruistocht aankondigt. Lekker goede oude tijden herleven en met zijn allen Jeruzalem Washington DC bevrijden van de barbaren.
Is dit geen afgoderij? Je zou denken dat die christenen dit niet kunnen waarderen, maar de huidige tijdlijn biedt weinig houvast.quote:Op maandag 13 april 2026 11:37 schreef Momo het volgende:
Het kan niet veel erger zou je zeggen
[ afbeelding ]
Als Trump kon lezen zou hij nu heel boos zijn.quote:"Wanneer politieke macht zich tegen een morele stem keert, komt dat vaak omdat zij die niet kan bevatten. Trump gaat niet in debat met Leo; hij smeekt hem om terug te keren naar een taal die hij kan beheersen. Maar de paus spreekt een andere taal, een die niet te reduceren is tot de grammatica van macht, veiligheid of nationaal belang", zegt Spadaro.
Gezelligquote:Donald J. Trump
@realDonaldTrump
Iran’s Navy is laying at the bottom of the sea, completely obliterated - 158 ships. What we have not hit are their small number of, what they call, “fast attack ships,” because we did not consider them much of a threat. Warning: If any of these ships come anywhere close to our BLOCKADE, they will be immediately ELIMINATED, using the same system of kill that we use against the drug dealers on boats at Sea. It is quick and brutal. P.S. 98.2% of Drugs coming into the U.S. by Ocean or Sea have STOPPED! Thank you for your attention to this matter. President DJT
Bedankt dat je gezellig mee leest hoe ik een leger/land ga kapot bombarderen!quote:
Meer het verloop ervan in de rechtszaalquote:Op maandag 13 april 2026 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch gewoon onder druk gezet door Taghi?
Het zou natuurlijk perfect in deze tijdlijn passen als die oplichtersclub die niet meer had mogen bestaan zich een weg naar de Eredivisie weet te glibberen.quote:Op maandag 13 april 2026 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zit alvast klaar voor Vitesse in het play-offs Genot.
De Eredivisie heeft al een hele tijd op ieder vlak he-le-maal niks meer met sport te maken. Opdoeken en nooit meer over hebben.quote:Op maandag 13 april 2026 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk perfect in deze tijdlijn passen als die oplichtersclub die niet meer had mogen bestaan zich een weg naar de Eredivisie weet te glibberen.
Ik feliciteer je met de hooligans can ADO.quote:Op maandag 13 april 2026 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk perfect in deze tijdlijn passen als die oplichtersclub die niet meer had mogen bestaan zich een weg naar de Eredivisie weet te glibberen.
En dat is dan in staat om voor weet ik hoeveel miljoen aan kunstschatten te stelenquote:De voorzitter leest voor uit een gesprek tussen Jan B. en de undercover-agenten. Hij klinkt tamelijk naïef. "Jullie zien er niet uit als undercovers, maar ze zouden natuurlijk ook geen undercovers inzetten die lijken op undercovers."
quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:08 schreef DeeBee het volgende:
RoboRob denkt dat hij constructief met iemand met een mentale stoornis heeft gesproken, nee ok.
Doen alsof er uberhaupt constructief met die figuren gesproken kan worden is een gotspe.
Wanneer heb jij voor het laatst meer begrip gekregen voor een geesteszieke, maatschappijontwrichtende oorlogsmisdadiger?quote:Premier Rob Jetten was maandagavond overwegend positief na het diner met de Amerikaanse president Donald Trump in het Witte Huis. Jetten noemde het "te kort om elkaar te overtuigen, maar lang genoeg om beter begrip te krijgen voor elkaars positie".
Maar goed dat hij niet meer zijn uniformpje van Commandeur der Koninklijke Marine Reserve met het Grootkruis van de Militaire Willemsorde aanhoeft.quote:Op maandag 13 april 2026 12:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We hebben Willy en Max als vooruitgeschoven posten gestuurd, het is natuurlijk geen toeval dat Maxima net in het leger is geweest!
Zeker is dat afgoderij. Christenen buiten Amerika zijn hier dan ook terecht boos over.quote:Op maandag 13 april 2026 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit geen afgoderij? Je zou denken dat die christenen dit niet kunnen waarderen, maar de huidige tijdlijn biedt weinig houvast.
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het engquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:00 schreef Steven184 het volgende:
[ x ]
Het gaat alleen nog maar erger worden.
Dat gevoel had ik dus ook..quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het eng
Inshallah.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Athletic (Ornstein): "Andoni Iraola will leave Bournemouth when his contract expires at the end of this season."
@:rellende_rotscholier He's coming home.
Will Chamberlain, schijnbaar een conservatieve flippo, https://nationalconservat(...)rs/will-chamberlain/quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het eng
Die gaat er met gestrekt been in.quote:
Dan toch vooral ach, KNVB en ach, clubs, spelers en zaakwaarnemers die allemaal te achterlijk waren om te beseffen wat het veranderen van nationaliteit allemaal voor gevolgen heeft.quote:
Ook pijnlijk dat Ajax het juist nog het beste voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan toch vooral ach, KNVB en ach, clubs, spelers en zaakwaarnemers die allemaal te achterlijk waren om te beseffen wat het veranderen van nationaliteit allemaal voor gevolgen heeft.
Alles en iedereen die op wat voor wijze dan ook betrokken is bij deze fascistische terreurorganisatie moet voor het tribunaal. Politici, stemmers, maakt niet uit. Oppakken en linea recta naar Den Haag afvoeren.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/noorlanderarjan/status/2044778053415424313
Speciaal voor @:Pistolero
Ach, wat karig.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou nu ook heel graag een meltdown willen hebben over de extreem lange arm van het genocidale gedrocht Israël in de gehele westerse samenleving, maar heb er de zin en energie even niet voor.
Het complete morele failliet van onze politici.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/noorlanderarjan/status/2044778053415424313
Speciaal voor @:Pistolero
Ik ben murwquote:Op donderdag 16 april 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf met iets moois te komen.
Inmiddels bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hebben we dit al gekeken?
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarrealquote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
en marcelino danquote:Op donderdag 16 april 2026 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarreal
Eens in de zoveel tijd krijgt Marcelino weer ruzie.quote:
Dat ageren tegen "verplicht deugen" is zo'n fucking quatsch en alsmaar terugkerende leugen/schijnbeweging van dom/radicaal/extreemrechts.quote:
Populisten hebben moeite met precedentwerking. Dat zien we ook bij de grote blonde gek aan de overkant van de oceaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
Waar ik Iran zei bedoelde ik de Verenigde Staten en Israël.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bombardeer dat Iran nou een keer goed joh, zijn geen afspraken mee te maken
#VVMU
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zomaar een TT: Kabinet overweegt evacuatie uit Gaza, vreest langdurige zorg
Zomaar een reactie met 15 likes: Absoluut niet!!! Nog geen enkel kind wmb want daar komt een hele uitgebreide familie met radicale ideeën mee mee.
Zomaar een andere reactie: Ik begrijp dat het kabinet zich nu ook hard maakt voor het tekort aan terroristen en aanslagen hier.
Goed bezig mensen.
#fok
Poh is dit een van de uitkomsten uit het Red FOK ik bedoel red Danny van een echte baan-topic?quote:
MUZ godenquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:01 schreef franklop het volgende:
Ben blij dat ik buiten SPT en WLR vrijwel alles verder negeer
Als ik zie wie mijn post daar heeft geliked heb ik het idee dat ik mezelf verkeerd verwoord heb.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zomaar een TT: Kabinet overweegt evacuatie uit Gaza, vreest langdurige zorg
Zomaar een reactie met 15 likes: Absoluut niet!!! Nog geen enkel kind wmb want daar komt een hele uitgebreide familie met radicale ideeën mee mee.
Zomaar een andere reactie: Ik begrijp dat het kabinet zich nu ook hard maakt voor het tekort aan terroristen en aanslagen hier.
Goed bezig mensen.
#fok
quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Het hek voor een nieuwe lading fascisten richting shithole NWS wordt wagenwijd opengezet
“Verplicht deugen”, zo’n grote verliezer zijn in het leven dat je alleen nog maar de slachtofferrol kan spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |