Ach, wat karig.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou nu ook heel graag een meltdown willen hebben over de extreem lange arm van het genocidale gedrocht Israël in de gehele westerse samenleving, maar heb er de zin en energie even niet voor.
Het complete morele failliet van onze politici.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/noorlanderarjan/status/2044778053415424313
Speciaal voor @:Pistolero
Ik ben murwquote:Op donderdag 16 april 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf met iets moois te komen.
Inmiddels bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hebben we dit al gekeken?
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarrealquote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
en marcelino danquote:Op donderdag 16 april 2026 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarreal
Eens in de zoveel tijd krijgt Marcelino weer ruzie.quote:
Dat ageren tegen "verplicht deugen" is zo'n fucking quatsch en alsmaar terugkerende leugen/schijnbeweging van dom/radicaal/extreemrechts.quote:
Populisten hebben moeite met precedentwerking. Dat zien we ook bij de grote blonde gek aan de overkant van de oceaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
Waar ik Iran zei bedoelde ik de Verenigde Staten en Israël.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bombardeer dat Iran nou een keer goed joh, zijn geen afspraken mee te maken
#VVMU
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zomaar een TT: Kabinet overweegt evacuatie uit Gaza, vreest langdurige zorg
Zomaar een reactie met 15 likes: Absoluut niet!!! Nog geen enkel kind wmb want daar komt een hele uitgebreide familie met radicale ideeën mee mee.
Zomaar een andere reactie: Ik begrijp dat het kabinet zich nu ook hard maakt voor het tekort aan terroristen en aanslagen hier.
Goed bezig mensen.
#fok
Poh is dit een van de uitkomsten uit het Red FOK ik bedoel red Danny van een echte baan-topic?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |