quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:08 schreef DeeBee het volgende:
RoboRob denkt dat hij constructief met iemand met een mentale stoornis heeft gesproken, nee ok.
Doen alsof er uberhaupt constructief met die figuren gesproken kan worden is een gotspe.
Wanneer heb jij voor het laatst meer begrip gekregen voor een geesteszieke, maatschappijontwrichtende oorlogsmisdadiger?quote:Premier Rob Jetten was maandagavond overwegend positief na het diner met de Amerikaanse president Donald Trump in het Witte Huis. Jetten noemde het "te kort om elkaar te overtuigen, maar lang genoeg om beter begrip te krijgen voor elkaars positie".
Maar goed dat hij niet meer zijn uniformpje van Commandeur der Koninklijke Marine Reserve met het Grootkruis van de Militaire Willemsorde aanhoeft.quote:Op maandag 13 april 2026 12:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We hebben Willy en Max als vooruitgeschoven posten gestuurd, het is natuurlijk geen toeval dat Maxima net in het leger is geweest!
Zeker is dat afgoderij. Christenen buiten Amerika zijn hier dan ook terecht boos over.quote:Op maandag 13 april 2026 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit geen afgoderij? Je zou denken dat die christenen dit niet kunnen waarderen, maar de huidige tijdlijn biedt weinig houvast.
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het engquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:00 schreef Steven184 het volgende:
[ x ]
Het gaat alleen nog maar erger worden.
Dat gevoel had ik dus ook..quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het eng
Inshallah.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Athletic (Ornstein): "Andoni Iraola will leave Bournemouth when his contract expires at the end of this season."
@:rellende_rotscholier He's coming home.
Will Chamberlain, schijnbaar een conservatieve flippo, https://nationalconservat(...)rs/will-chamberlain/quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wie is die Amerika Dude, want als ik het helemaal met Piers Morgan eens ben, wordt het eng
Die gaat er met gestrekt been in.quote:
Dan toch vooral ach, KNVB en ach, clubs, spelers en zaakwaarnemers die allemaal te achterlijk waren om te beseffen wat het veranderen van nationaliteit allemaal voor gevolgen heeft.quote:
Ook pijnlijk dat Ajax het juist nog het beste voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan toch vooral ach, KNVB en ach, clubs, spelers en zaakwaarnemers die allemaal te achterlijk waren om te beseffen wat het veranderen van nationaliteit allemaal voor gevolgen heeft.
Alles en iedereen die op wat voor wijze dan ook betrokken is bij deze fascistische terreurorganisatie moet voor het tribunaal. Politici, stemmers, maakt niet uit. Oppakken en linea recta naar Den Haag afvoeren.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/noorlanderarjan/status/2044778053415424313
Speciaal voor @:Pistolero
Ach, wat karig.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou nu ook heel graag een meltdown willen hebben over de extreem lange arm van het genocidale gedrocht Israël in de gehele westerse samenleving, maar heb er de zin en energie even niet voor.
Het complete morele failliet van onze politici.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/noorlanderarjan/status/2044778053415424313
Speciaal voor @:Pistolero
Ik ben murwquote:Op donderdag 16 april 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf met iets moois te komen.
Inmiddels bekeken.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hebben we dit al gekeken?
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarrealquote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
en marcelino danquote:Op donderdag 16 april 2026 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat inigo perez naar villarreal
Eens in de zoveel tijd krijgt Marcelino weer ruzie.quote:
Dat ageren tegen "verplicht deugen" is zo'n fucking quatsch en alsmaar terugkerende leugen/schijnbeweging van dom/radicaal/extreemrechts.quote:
Populisten hebben moeite met precedentwerking. Dat zien we ook bij de grote blonde gek aan de overkant van de oceaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels bekeken.
Gekmakend, ook al kun je onmogelijk verbaasd zijn over de uitkomst. Het blijft ook immer een farce om niet-jurist Ieniemienie de grootst mogelijke onzin uit te horen slaan. Precedentwerking niet eens begrijpen, en dat is dan minister van Justitie geweest. Je had op z'n minst even een cursusje kunnen volgen, weet je wel.
Waar ik Iran zei bedoelde ik de Verenigde Staten en Israël.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bombardeer dat Iran nou een keer goed joh, zijn geen afspraken mee te maken
#VVMU
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zomaar een TT: Kabinet overweegt evacuatie uit Gaza, vreest langdurige zorg
Zomaar een reactie met 15 likes: Absoluut niet!!! Nog geen enkel kind wmb want daar komt een hele uitgebreide familie met radicale ideeën mee mee.
Zomaar een andere reactie: Ik begrijp dat het kabinet zich nu ook hard maakt voor het tekort aan terroristen en aanslagen hier.
Goed bezig mensen.
#fok
Poh is dit een van de uitkomsten uit het Red FOK ik bedoel red Danny van een echte baan-topic?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |