Zat, weet er niet zo een te noemen die geschikt is, ze lijken allemaal vrij extreem en graag de race card te hanteren.quote:Op zondag 12 april 2026 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar lopen er wel meer van rond in de VS.
Hoeveel vrouwelijke conservatieve presidentskandidaten zijn er geweest?quote:Op zondag 12 april 2026 16:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nonsens. Niet per definitie. Het is erg subjectief en hangt van veel omstandigheden af. Het is zo absurd dat Kendrick Lamar (en velen met hem) vinden dat Drake geen nigga meer mag zeggen.
[..]
Niet op intellectueel vlak. Wel het frame dat je neerzet en wat je mensen belooft. En daar was ze gewoon niet goed genoeg in.
[..]
Je blijft dat mantra maar herhalen maar onderbouwt niet op de minste wijze dat het waar is. Het is ook niet waar. Het is een slap excuus om te verhullen dat ze niet goed genoeg was. Zoals @:Korenfok al liet zien, doen vrouwen het helemaal niet slecht bij conservatieven. Of zijn Democraten racistische vrouwenhaters?
Maar dan wel zonder Europa, Nederland uit de EU.quote:Op zondag 12 april 2026 18:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kan mij het verrotten wie de president van dat kutland word. Des te sneller dat we er militair en economisch afhankelijker van worden des te beter.
Hier gaat iets fout.quote:Op zondag 12 april 2026 18:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Des te sneller dat we er militair en economisch afhankelijker van worden des te beter.
quote:Op zondag 12 april 2026 18:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder Europa, Nederland uit de EU.
Als FVD de grootste wordt, krijgen we gewoon een referendum. Dan zullen we eens zien hoeveel Nederlanders voor uittreden zijn, ik denk dat je je nog behoorlijk gaat verbazen.quote:
quote:Op zondag 12 april 2026 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als FVD de grootste wordt, krijgen we gewoon een referendum. Dan zullen we eens zien hoeveel Nederlanders voor uittreden zijn, ik denk dat je je nog behoorlijk gaat verbazen.
Nee hoor, daar is geen meerderheid voor dus dat komt er niet.quote:Op zondag 12 april 2026 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als FVD de grootste wordt, krijgen we gewoon een referendum.
Vermoed een typfoutje want we zijn er nu afhankelijk van vaak ;-)quote:Op zondag 12 april 2026 18:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kan mij het verrotten wie de president van dat kutland word. Des te sneller dat we er militair en economisch afhankelijker van worden des te beter.
Je zal bij een kandidaat met zo'n naam en achtergrond maar op een forum zitten waar naamsverbasteringen en-grappen niet toegestaan zijn.quote:
Want de Brexit was echt een groot succes.quote:Op zondag 12 april 2026 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als FVD de grootste wordt, krijgen we gewoon een referendum. Dan zullen we eens zien hoeveel Nederlanders voor uittreden zijn, ik denk dat je je nog behoorlijk gaat verbazen.
Dit dus.quote:Op zondag 12 april 2026 08:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze staat achter omdat ze niet goed genoeg is.
Zonder EU gaat Nederland failliet.quote:Op zondag 12 april 2026 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je? 👏quote:Op zondag 12 april 2026 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zonder EU gaat Nederland failliet.
Vergeet niet dat we als Nederland al sinds de 50’s al profiteren van die toenemende samenwerkingen en dat we zelf 1 van de grondleggers zijn van wat nu de EU is.
Dat is al zo lang dat sommigen niet meer beseffen hoe onze handel en wereldhaven ervoor zouden staan zonder dat.
Als er een Nexit komt ben ik weg iig.
0. Maar dat betekent niets. Zoals gezegd zijn conservatieven niet vies van vrouwen. Lidewij, Meloni, Le Pen etc. Verder werken er talloze vrouwen in de ploeg van Trump. Als er een geschikte zich aandient, is het geen enkel probleem.quote:Op zondag 12 april 2026 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke conservatieve presidentskandidaten zijn er geweest?
Met twee voornamelijk zwarte ouders is prima mogelijk.quote:Zwarte presidentskandidaten is vrijwel onmogelijk, omdat elke Amerikaan wel bloed van een andere afkomst dan Afrikaanse in zich heeft.
Die zal er dus wel nooit komen.
Meisje Lidewij de puppet van Baudet die zich kleedt zoals het FvD presidium het wilt en dochter Le Penn die doet wat papa wilt. Nee geef mij maar dan Marijnissen jr. Die is tenminste sociaal.quote:Op zondag 12 april 2026 23:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
0. Maar dat betekent niets. Zoals gezegd zijn conservatieven niet vies van vrouwen. Lidewij, Meloni, Le Pen etc. Verder werken er talloze vrouwen in de ploeg van Trump. Als er een geschikte zich aandient, is het geen enkel probleem.
[..]
Met twee voornamelijk zwarte ouders is prima mogelijk.
quote:Op zondag 12 april 2026 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zonder samenwerking ja.quote:Op zondag 12 april 2026 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zonder EU gaat Nederland failliet.
Vergeet niet dat we als Nederland al sinds de 50’s al profiteren van die toenemende samenwerkingen en dat we zelf 1 van de grondleggers zijn van wat nu de EU is.
Dat is al zo lang dat sommigen niet meer beseffen hoe onze handel en wereldhaven ervoor zouden staan zonder dat.
Als er een Nexit komt ben ik weg iig.
Als je nu nog niet snapt waarom een sterker EU nodig is met al die imperialistische grootmachten, dan ga je het waarschijnlijk nooit snappen...quote:Op maandag 13 april 2026 00:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zonder samenwerking ja.
Maar hoezo altijd die rare zwart wit gedachte?
Mocht NL ooit uit de eu stappen, zegt dat volkomen niet dat de samenwerking en handel stopt met buurlanden. Zal kutter worden, maar niet stoppen.
Er is immers hier nog steeds blue stilton op de markt en de slijters hebben nog steeds single malt scotch.
Of denk je dat de rijn en de maas opeens ook verlegd worden?
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 13 april 2026 00:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als je nu nog niet snapt waarom een sterker EU nodig is met al die imperialistische grootmachten, dan ga je het waarschijnlijk nooit snappen...
quote:
Uit de EU stappen waar je nu al geen vuist kan maken tegen de VS, Rusland of China is politieke zelfmoord.quote:Op maandag 13 april 2026 00:01 schreef Red_85 het volgende:
Mocht NL ooit uit de eu stappen, zegt dat volkomen niet dat de samenwerking en handel stopt met buurlanden. Zal kutter worden, maar niet stoppen.
Je leest de post verkeerd en mist mijn punt volledig.quote:Op maandag 13 april 2026 00:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
[..]
Uit de EU stappen waar je nu al geen vuist kan maken tegen de VS, Rusland of China is politieke zelfmoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |