OKquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een komediant die het spelletje meespeelt met de FEBO.
Hij moest zijn hoofd buigen, anders ging zijn haar in de war!quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen wat? Een stukje dunne opgeblazen plastic!
Moest zij van Salar niet wachten tot ze 2000+ punten hebben?quote:
Net zoals een airbag geen enkele schade kan veroorzaken. Is ook een dun stukje plastic met wat lucht erin geblazen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen wat? Een stukje dunne opgeblazen plastic!
Jij weet toch niet hoeveel behoefte ze daar aan heeft? Als je zóveel punten hebt en een ander heeft zelfs 2x gebeld, dan is het echt niet gek dat je denkt ‘ik wil ook wel heel graag even en we hebben nu achterlijk veel punten, wat is 25 punten dan’ imo.quote:Op zondag 12 april 2026 05:48 schreef Cosima het volgende:
ik vind het ook heel random dat Anouk wilde bellen, het was gewoon voor de leuk. niet omdat ze er nu echt zoveel behoefte aan had. dan is het einde zoek toch als je daarmee gaat beginnen. ik snap Salar wel ergens.
Salar raakt inmiddels ook van mij wat sympathie kwijt door zijn bazige houding naar anderen toe. Dat hij er met die 1000 punten vandoor ging was meesterlijk en de anderen deden ook geen moeite. Maar nu begint Salar toch wel wat door te draaien en lijkt het op een Salar-show te gaan worden en dat vind ik jammer. Alles trekt hij naar zich toe en geeft anderen geen kans in zijn eigen bondje. Als het alleen maar om sterkte en snelheid gaat dan kun je net zo goed geen vrouwen voor dit programma mee laten doen. Ook was het idee om die gouden 1000 punten in een theedoek te wikkelen van Anouk afkomstig, zo slim is Salar zelf niet. En om haar dan een belletje naar huis niet te gunnen gaat mij toch echt te ver. Alles is voor Salar lijkt het wel, bah.quote:Op zondag 12 april 2026 07:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoeveel behoefte ze daar aan heeft? Als je zóveel punten hebt en een ander heeft zelfs 2x gebeld, dan is het echt niet gek dat je denkt ‘ik wil ook wel heel graag even en we hebben nu achterlijk veel punten, wat is 25 punten dan’ imo.
Onderschat niet wat 1% contact met de buitenwereld en verder afgesloten zijn zonder telefoon, whatsapp-contact etc met mensen doet. Als de mogelijkheid er dan zo duidelijk is terwijl een ander 2x heeft mogen bellen, snap ik haar gevoel heel goed.
Ik mag Salar graag, heeft ook megapunten gescoord in z’n Big Brother avontuur, maar soms zie ik wel dingetjes bij ‘m in DBG. Dit is zo’n dingetje. Ik had van hem verwacht dat ie niet alleen Anouk zou gunnen, maar ook al zouden Nyssa en Noah ook willen, dikke prima toch. Je kan niks zeggen als je zelf 2x belt en er zoveel punten zijn vind ik. Vond ik ook erg tegenvallen. Vind het ook niet echt bij hem passen. Maar er heerst een bepaalde negatieve zurigheid in die loods al een tijdje en meerderen lijken er wat bevlekt mee te raken en hij is er niet vrij van.
Als de een zich niet goed gedraagt zegt de ander daar wat van en accepteren ze dit van elkaar, dat vind ik mooi.quote:Op zondag 12 april 2026 07:27 schreef Willewa het volgende:
En verder Nyssa > Joshlyn trouwens.
Nyssa heeft een veel prettigere vibe. Joshlyn de beetje strengere bozige iets te fanatieke, Nyssa een vrolijker lachebekje maar ook wel gewoon -wat gezonder- fanatiek en met karakter.
Maar blijf het wel een leuk ding vinden zo’n tweeling. En liever deze dan 2 Emma’s ofzo
Ja maar dan moet ze wel een schriftelijk verzoek indienen, in 3-voud, want ze kan zo goed schrijven. Pas na goedkeuring en de benodigde koninklijke stempels mag ze misschien een telefoontje plegen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moest zij van Salar niet wachten tot ze 2000+ punten hebben?
En volgende week gaat hij zelf natuurlijk wel weer met Mercedes bellen. Dat moet hem wel gegund worden, uiteraard!! Want hij is Salar en hij heeft toch die 1000 punten verdiend.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:39 schreef Cirilico het volgende:
Het was weer de grote Salar show.Dat theedoekje op zijn nek.
En uiteraard gunt meneer de egoïstist geen belletje aan Anouk en de rest. Ook al hebben ze gratis 1000 punten erbij gekregen.
![]()
Men weet nooit of er nog zo twist komt dat ze zoveel punten kunnen verdienen natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2026 11:56 schreef Soury het volgende:
Ze zijn eigenlijk niet meer in te halen en dan zegt het aantal punten helemaal niks meer. Iedereen gaat op 0 uiteindelijk, dus die 25 punten voor een belletje zal geen consequenties hebben.
Dat is waar maar dat is al twee keer gebeurt, één keer 500 punten en één keer 1000. Zo halen ze wel het spelelement onderuit.quote:Op zondag 12 april 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men weet nooit of er nog zo twist komt dat ze zoveel punten kunnen verdienen natuurlijk
De toon is gezet natuurlijk, tenzij het een eenmalige blunder was van Febo ligt het in de lijn der verwachting dat dit vaker gaat gebeuren, die ander bondjes moeten tenslotten een beetje het gevoel houden er nog bij te horen, zoals de zaken nu liggen is de fut er al uit bij de restquote:Op zondag 12 april 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men weet nooit of er nog zo twist komt dat ze zoveel punten kunnen verdienen natuurlijk
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 12 april 2026 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is al twee keer gebeurt, één keer 500 punten en één keer 1000. Zo halen ze wel het spelelement onderuit.
Ze moeten af en toe wat om de boel leuk te houdenquote:Op zondag 12 april 2026 12:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De toon is gezet natuurlijk, tenzij het een eenmalige blunder was van Febo ligt het in de lijn der verwachting dat dit vaker gaat gebeuren, die ander bondjes moeten tenslotten een beetje het gevoel houden er nog bij te horen, zoals de zaken nu liggen is de fut er al uit bij de rest
Ja dat zou de klap vh sezoen wel worden weer... dat de Haaien van 4 naar 1 gaan in één week, de overbekende en veel voorgekomen De Laatsten Zullen De Eersten zijn ( Matteüs 20:16)quote:Op zondag 12 april 2026 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
[..]
Ze moeten af en toe wat om de boel leuk te houden![]()
Punten zeggen op het eind niet zoveel meer het enige wat je dan zeker weet is dat je mee mag strijden voor de finale, maar een ander bondje kan nog de finale spelen al sta je 3000 punten voor
Ze mogen toch niets meenemen naar de volgende ronde.quote:Op zondag 12 april 2026 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de Vossen zitten intussen wel met een mega luxe probleem namelijk hoeveel eten gaan ze inkopen vlak voor de Knockouts, extra voorraadkasten aanvragen Achter?
Klopt, dus alles zelf opetenquote:Op zondag 12 april 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen toch niets meenemen naar de volgende ronde.
Straks komt er een gehele bondjeswissel, dan zijn de vossen de sjaakquote:Op zondag 12 april 2026 13:49 schreef King_Merc het volgende:
Ergens hebbik nog wel een idee dat er nog wat gewisseld wordt , (duo,s kunnen anders worden (brief) bijvoorbeeld wissel 2 spelers om met 2 andere spelers (Hoeft dus niet bijvoorbeeld Salar en Noah te zijn
Geen idee waar je het over hebt, maar de aflevering staat op Spotnet, en is ook gewoon op Ziggo terug te kijkenquote:Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens wat anders, KPN had de de aflevering van gisterenavond niet opgenomen. Ik neem het ook altijd als serie op maar dat is ook helemaal verdwenen. Iemand hier ook last van?
Dat zie ik niet gebeuren. Denk dat dit de grote plottwist is deze cyclus.quote:Op zondag 12 april 2026 14:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Straks komt er een gehele bondjeswissel, dan zijn de vossen de sjaak![]()
Zou wel mooie tv opleveren met een flippende Noah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |