Ja, heb eigenlijk ook niet meer zo zin in te kijken ofzo. Roland die ineens bedacht lijkt te hebben alles te verpesten voor zijn bondje en 1000 punten voor n spelletje is ook vreemd wat de uitslag wel heel erg beīnvloedquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is ook klaar nu, en ook klaar mee.
Jahh Maandag weer fris en fruitig aan de Bondgenoten hé?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga er ff 'n nachtje over slapen, heb geen zin in een overkill RoxRob
20 x bellen met Mercedes.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
En wat wat gaan de Vossen allemaal kopen voor die ¤1000 extra.. voordat alles op nul gezet word voor de knockouts
Ik zeg doenquote:
Nou volgens mij wat ongelukkig met zn hoofd tegen de zijkant ...quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
Wat een komedie, Salar kwam met niets in botsing.
Tegen wat? Een stukje dunne opgeblazen plastic!quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou volgens mij wat ongelukkig met zn hoofd tegen de zijkant ...
Meestal staan die zijkant behoorlijk stijf opgeblazenquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen wat? Een stukje dunne opgeblazen plastic!
Het is een komediant die het spelletje meespeelt met de FEBO.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal staan die zijkant behoorlijk stijf opgeblazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |