Mijn punt: trols zeuren over iedereen behalve Poetin.quote:Op zondag 12 april 2026 08:46 schreef Since2003 het volgende:
[..]
'Rules for thee but not for me', is jouw punt?
Met een bord voor je kop is de spiegel lastig te zien. Ff weghalen.quote:Op zondag 12 april 2026 08:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Mijn punt: trols zeuren over iedereen behalve Poetin.
Jij: wat vind je van Biden?
Tuurlijk... precies mijn punt.quote:Op zondag 12 april 2026 09:01 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Met een bord voor je kop is de spiegel lastig te zien. Ff weghalen.
Alsof de hele wereld om Oekraïne draait...quote:Op zondag 12 april 2026 09:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Tuurlijk... precies mijn punt.
Alles om af te leiden van poetin.
quote:Op zondag 12 april 2026 10:52 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld om Oekraïne draait...
Jij blijft zijn punt bewijzen.quote:Op zondag 12 april 2026 10:52 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Alsof de hele wereld om Oekraïne draait...
dat jij trapt in zijn frame poging om mij neer te zetten als 'rechts' is niet het bewijzen van zijn punt.quote:Op zondag 12 april 2026 11:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij blijft zijn punt bewijzen.
Ik gebruik bewust het woord russische bot / russische troll farm niet meer.quote:Op zondag 12 april 2026 11:45 schreef Since2003 het volgende:
[..]
dat jij trapt in zijn frame poging om mij neer te zetten als 'rechts' is niet het bewijzen van zijn punt.
Laat hem dan maar denken dat hij een punt heeft hoor.
Dat je überhaupt dat dal uitgelopen bent vind ik al bewonderingswaardig.quote:Op zondag 12 april 2026 12:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik gebruik bewust het woord russische bot / russische troll farm niet meer.
Dat zegt en impliceert hij nergens.quote:Op zondag 12 april 2026 11:45 schreef Since2003 het volgende:
[..]
dat jij trapt in zijn frame poging om mij neer te zetten als 'rechts' is niet het bewijzen van zijn punt.
Laat hem dan maar denken dat hij een punt heeft hoor.
Concreet wordt hij dus niet. En jij ook niet.quote:Op zondag 12 april 2026 20:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zegt en impliceert hij nergens.
Lospedrosa? Scvjb?quote:Op zondag 12 april 2026 22:22 schreef ExTec het volgende:
Ja, en die ene bal die hier soms post. Ben z'n naam kwijt.
Ja, die ja.quote:
Fico van Slowakije had al paar weken terug aangegeven de veto'er te worden mocht Orban verdwijnen dus een zekerheid is dat niet.quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grote overwinning voor de pro Oekraïne en pro EU kandidaat in Hongarije. Zelensky is daar ook heel populair dus eigenlijk is het logisch dat je die steunt als presidentskandidaat.
[ x ]
Er kan weer snel een nieuw steunpakket van de EU naar Oekraïne.
Tijd om afscheid te nemen van Slowakije als die echt moeilijk gaat worden.quote:Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Fico van Slowakije had al paar weken terug aangegeven de veto'er te worden mocht Orban verdwijnen dus een zekerheid is dat niet.
jij ook, sterkte!quote:Op zondag 12 april 2026 21:35 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Concreet wordt hij dus niet. En jij ook niet.
Jammer.
Trackrecord van fico is veel gematigder dan die van orban.quote:Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Fico van Slowakije had al paar weken terug aangegeven de veto'er te worden mocht Orban verdwijnen dus een zekerheid is dat niet.
Dat gaat zo makkelijk niet helaas. Slecht bij negedacht bij het opzetten van de EUquote:Op zondag 12 april 2026 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tijd om afscheid te nemen van Slowakije als die echt moeilijk gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |