abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:56:15 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220556076
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:56:29 #2
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220556078
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat impliceer je dan toch? Denk je dat Rusland zelf besluiten om zich op te splitsen in allerlei deelstaten?
Ja dat denk ik wel

men is Poetin spuugzat
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:59:20 #3
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_220556102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Oog van Russen gaat wel erg op Baltische Staten ook laatste tijd.
Natuurlijk. Nu ze zowel initiatief als momentum aan het Oekraïnse front kwijt zijn proberen ze nog harder dan ooit de Europese steun te frustreren. Hoe beter dan al die putinverstehers en zogenaamde vredesduiven hier in de EU activeren door oorlogszuchtige retoriek richting het balticum te slingeren? Je ziet de usual suspects alweer zenuwachtig worden; "het is onze oorlog niet", "we moeten vrede sluiten met Rusland", "de steun moet stoppen want dat leidt tot meer escalatie" ladieda und bladiebla etcetera.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:59:26 #4
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220556103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja dat denk ik wel

men is Poetin spuugzat
De kans is groter dat Poetin op prime time meldt dat hij op mannen valt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:09:53 #5
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220556157
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De kans is groter dat Poetin op prime time meldt dat hij op mannen valt.
zou best kunnen
jhij is wel een homo man

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 11-04-2026 17:10:39 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220556166
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De kans is groter dat Poetin op prime time meldt dat hij op mannen valt.
Waren het maar mannen ...

pi_220556176
twitter


Gave foto!
pi_220556225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Gave foto!
Bijzonder, zo boven water. Denk dat ie gewoon gezien wilde worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220556230
trump fixed het jongens. heb net zij nijn nieuwe promo

https://suno.com/s/0OlgNL8kMCyNsdoo


https://suno.com/s/0OlgNL8kMCyNsdoo
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:31:51 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220556248
Stukje Flakturm.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220556284
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Waren het maar mannen ...

[ afbeelding ]
Deze foto toont aan dat 90% van die zogenaamde rechtse Gasten gewoon trollen zijn.

Moet je eens voorstellen als Klaus Swaab, Junker, Rutte, Obama of weet ik veel welke vijand van rechts zo'n foto van had bestaan.
pi_220556298
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Waren het maar mannen ...

[ afbeelding ]
En een prettige scheut door de pielemuis.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:18:55 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220557014
twitter


Paasbestand je kontgat
pi_220557223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Paasbestand je kontgat
Uiteraard.
pi_220557382
Maar het was "zo'n mooi gebaar O+ ".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220557948
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220558681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Deze foto toont aan dat 90% van die zogenaamde rechtse Gasten gewoon trollen zijn.

Moet je eens voorstellen als Klaus Swaab, Junker, Rutte, Obama of weet ik veel welke vijand van rechts zo'n foto van had bestaan.
Waarom noem je Biden niet?
pi_220558773
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Paasbestand je kontgat
Heeft weer precies het russische doel gediend. Die hebben 5 minuten voordat het Paasbestand in ging Trump al een berichtje gedaan dat Oekraïne het Paasbestand heeft gebroken.

Zullen we binnenkort wel weer wat "TRUTH"-jes over zien van Trump.
  zaterdag 11 april 2026 @ 22:55:47 #19
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220559404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:33 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Waarom noem je Biden niet?
Die zat ook allemaal kinderen te kussen inderdaad.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220559490
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die zat ook allemaal kinderen te kussen inderdaad.
Er zitten er een aantal tussen die heel hard proberen om het ondanks alles een rechts/links dingetje te laten. Dat ge-tryhard zie je vaker bij mensen die goed gaan op dat soort polarisatie.
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:43:49 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220559674
Het is sowieso nogal kinderachtig om mensen te framen op basis van een foto. En daarbij, Biden is ook gewoon een ouwe seniele opa. Maar goed, die wist dat. Hij zei bij aantreden al dat hij een "tussenpresident" zou zijn. Trump en Poetin daarentegen... nog net een tikje senieler. En beiden tot in de topjes van hun tenen, narcisten. Levensgevaarlijke combi. Dat zien we dagelijks.
pi_220559750
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die zat ook allemaal kinderen te kussen inderdaad.
Kan dit ook in het NL?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220560455
quote:
Ah daar komt dat gezeur vandaan over die duitse wet dat jongens niet langer dan 3 maanden naar het buitenland mogen, wanneer ze opgeroepen worden, die al meer dan 1 jaar in werking is.

Dus alle mannen in Rusland hebben dus de kans dat ze geen auto meer mogen rijden, geen bedrijven mogen starten, en dus alleen maar mogen wachten.


Nee, echt net zo vrij als in de EU.(Of Eu is net zo erg _O-) Gids land Rusland.......
pi_220560460
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die zat ook allemaal kinderen te kussen inderdaad.
Allemaal vreemde kinderen, langs de weg op hun blote buik.
pi_220560464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:33 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Waarom noem je Biden niet?
precies mijn punt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')