quote:Het Premier League-seizoen 2025-2026 is het 34e seizoen van de Premier League en het 127e seizoen van de Engelse hoogste klasse in het algemeen. Op het hoogste niveau van het Engelse profvoetbal, georganiseerd door de FA Premier League, nemen dit seizoen twintig clubs het tegen elkaar op in een reeks van achtendertig wedstrijden tussen 15 augustus 2025 en 24 mei 2026.
Dit seizoen is het eerste volledige waarin semi-geautomatiseerde buitenspeltechnologie wordt gebruikt, na de introductie ervan tijdens het vorige seizoen op 12 april 2025.
Liverpool is de regerende kampioen. Dit seizoen verwelkomen we de gepromoveerde clubs Leeds United, Burnley en Sunderland.
Teams
In het seizoen 2025–26 nemen twintig teams deel aan de Premier League – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en drie gepromoveerde teams uit het EFL Championship. De gepromoveerde teams zijn Leeds United, Burnley en Sunderland. Leeds United, twee jaar, Burnley één jaar, terwijl Sunderland voor het eerst in acht jaar terugkeert naar de Premier League. Deze teams vervangen Leicester City, Ipswich Town en Southampton die allemaal zijn gedegradeerd naar de EFL Championship na slechts één seizoen in de hoogste klasse. Dit is de tweede keer sinds het seizoen 1997–98 dat alle drie gepromoveerde teams na één seizoen weer zijn gedegradeerd.
Wolves >quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
Qua logo heeft Crystal Palace wel de allerbeste.
Zijn die goed in voetballen?
Brentfordquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
Qua logo heeft Crystal Palace wel de allerbeste.
Zijn die goed in voetballen?
Rechtsonder neem ik aan? Beetje te minimalistisch imoquote:
Twijfelde tussen die 2, maar dacht dat ik biased was omdat bijen mijn lievelingsdier zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Brentford
Engelse clubs hebben wel de mooiste logo's.
Keepen kan die ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Minteh is toch nog steeds een blind paard @:Caland
Ik mis Mintehquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Minteh is toch nog steeds een blind paard @:Caland
Dit, maar ik zie het ze weggevenquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Pijnlijke nederlaag, maar ik zie Shitty ook niet zomaar winnen bij Geldski.
Diaz wou zelf weg hè.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Diaz wegdoen voor wat dit ook mag voorstellen als linkerspitsgenot
Ik zeg toch nu echt Hup City. Ook beter voor Liverpool.quote:
Wel leuker voor volgende week ookquote:Op zondag 12 april 2026 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zeg toch nu echt Hup City. Ook beter voor Liverpool.
Ik wou het net zeggen, afschuwelijk.quote:
quote:
Neem aan dat we nu een blauwdruk hebben gelegdquote:Op zondag 12 april 2026 19:36 schreef 100Spokes het volgende:
Jammer dat Man City - Arsenal tegelijk is met de bekerfinale AZ - NEC
Volgende keer weer bijten.quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Volkomen terecht, Argentijnse smeerlap.
Koekoek.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:31 schreef GertKuyt het volgende:
Ik gun Tjaavi een paar seizoenen Championship. En een beenbreuk, maar soit.
Heeft ie je vroeger gepest?quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:31 schreef GertKuyt het volgende:
Ik gun Tjaavi een paar seizoenen Championship. En een beenbreuk, maar soit.
Je vader is meerderjarig.quote:
En Koeman stelt hem opquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Bert Verbruggen blijft zwak als die de lucht in moet.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Die dikke Cowman gaat deze keeper opstellen.
Wat de boer kent vreet die altijd.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Wat de boer kent vreet die altijd.
Goede koolquote:
Wijnaldum mee voor de kleedkamer.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Wat de boer kent vreet die altijd.
Wijnaldum in Texas gaat sowieso een topshow worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wijnaldum mee voor de kleedkamer.
Die gaat ons een naar WK bezorgen, dit wil jij niet wetenquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Die dikke Cowman gaat deze keeper opstellen.
Van Hecke is natuurlijk op zich wel prima, speelt het hele jaar al behoorlijk en maakt nu een fout.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar wat een troep zeg bij die Nederlanders. Van Hecke, Verbruggen. Het blundert erop los.![]()
Van de Ven speelt weer zeer matig.
Commentators blijven roepen ''Zoveel Nederlanders in de PL''quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar wat een troep zeg bij die Nederlanders. Van Hecke, Verbruggen. Het blundert erop los.![]()
Van de Ven speelt weer zeer matig.
Er zit niet een topspeler bij inderdaad.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Commentators blijven roepen ''Zoveel Nederlanders in de PL''
Ze hobbelen allemaal mee in de marge of aan het einde van hun latijn.
Alleen Roefs blinkt uit.
Virgil zou de perfecte ambtenaar zijn. Altijd heel druk bezig, behalve met werken voor je team.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die gaat ons een naar WK bezorgen, dit wil jij niet weten
LEIDER FURGULLL gaat elke pot 8x iemand in de ruimte laten weglopen voor deze kutkeeper
Die denkfout wordt wel vaker gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Commentators blijven roepen ''Zoveel Nederlanders in de PL''
Ze hobbelen allemaal mee in de marge of aan het einde van hun latijn.
Alleen Roefs blinkt uit.
Waarom staat Everton op positie en Liverpool op rugnummer??behalve de keeperquote:
quote:Op zondag 19 april 2026 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
En weer krijgt Salah een kans.
Hij zal dus wederom niet leveren.
quote:Op zondag 19 april 2026 14:16 schreef SonicVolcano het volgende:
En weer krijgt Salah een kans.
Hij zal dus wederom niet leveren.
En een matige keeper.quote:Op zondag 19 april 2026 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Pickford gun ik wel een rode kaart. Misselijke vent.
Zelden een dommere opmerking gezienquote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als Pickford niet Engels was en Gakpo niet Nederlands zouden ze een niveautje lager spelen
Pickford is niet beter dan een Pasveerquote:Op zondag 19 april 2026 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelden een dommere opmerking gezien
Zalig de armen van geest Dombo.quote:Op zondag 19 april 2026 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelden een dommere opmerking gezien
Maar Pasveer is net als Gakpo Nederlands en speelt daar niet.quote:Op zondag 19 april 2026 15:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Pickford is niet beter dan een Pasveer
Elke keeper is beter dan Pasveerquote:Op zondag 19 april 2026 15:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Pickford is niet beter dan een Pasveer
Engelse spelers krijgen in Engeland de voorkeur. Zeker met de homegrown player regel.quote:Op zondag 19 april 2026 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Pasveer is net als Gakpo Nederlands en speelt daar niet.
Dus iets klopt er niet.
Gakpo past gewoon niet goed in Engeland. Die had naar Bayern moeten gaan, Inter of Villarreal zou ook prima bij hem passen.quote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
En een matige keeper.
Als Pickford niet Engels was en Gakpo niet Nederlands zouden ze een niveautje lager spelen
Wat een pech voor Gakpo.quote:Op zondag 19 april 2026 15:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Engelse spelers krijgen in Engeland de voorkeur. Zeker met de homegrown player regel.
Die is zo godsallemachtig slordig met zijn schoten.quote:
De onzichtbare man dan.quote:
ERG mooi, morgen kan WHU een gat slaan.quote:Op zondag 19 april 2026 16:38 schreef OProg het volgende:
Nottingham Forest inmiddels 3-1 voor. De problemen van Tottenham zijn weer een stukje groter geworden.
Die moeten alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnenquote:Op zondag 19 april 2026 16:38 schreef OProg het volgende:
Nottingham Forest inmiddels 3-1 voor. De problemen van Tottenham zijn weer een stukje groter geworden.
Brobbey liep laatst toevallig een keer goed tegen een bal aan in de 95ste minuut maar verder kan hij er natuurlijk niet zoveel van.quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Brobbey eruit en Sunderland scoort 2x achter elkaar
Dat ie kan scoren wisten we al. Zijn verdedigen is het probleemquote:
Koeman moet 'm gaan gebruiken als pinchhitter.quote:Op zondag 19 april 2026 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat ie kan scoren wisten we al. Zijn verdedigen is het probleem
Kan Wout mooi thuisblijven. Winwinquote:Op zondag 19 april 2026 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman moet 'm gaan gebruiken als pinchhitter.
Of knotsgek, zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2026 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh heb hier wel zin in hoor
Kan dus alleen maar tegenvallen
Als city voor komt, knakt arsenal en wordt het een 4-0 ofzoquote:Op zondag 19 april 2026 17:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Of knotsgek, zou wel leuk zijn natuurlijk.
Het geluk van de kampioen.quote:
Ja godver hopelijk zit je er deze keer dan ook naast ouwe reus.quote:Op zondag 19 april 2026 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als city voor komt, knakt arsenal en wordt het een 4-0 ofzo
Mijn voorspellingen komen zelden uit overigens
Dönerrumma.quote:Op zondag 19 april 2026 17:49 schreef Solotovski het volgende:
Donnarumma kan deze zomer wel even naar Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |