Nederlandquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit:
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:
Die zien de Nederlandse Khashoggi.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benieuwd wat het koningshuis in Riyad van Rob vind.
En dat is dan de deskundige die Henk en Ingrid het pianospel van geopolitieke verhoudingen uit moet leggen.quote:
Salman lust gewoon appelsap. Dat is niet zo lastig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat is dan de deskundige die Henk en Ingrid het pianospel van geopolitieke verhoudingen uit moet leggen.
Je bedoelt een useful idiot die opeens niet meer zo useful is.quote:
Nou in de afgelopen tijd heeft hij toch op een aantal momenten ook wel gekregen wat hij wilde. Ik vond dat hele Groenland-gedoe ook wel vrij slim uiteindelijk. En Europa is inmiddels ook heel hard bezig meer in defensie te investeren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van wat dacht je dat hij slim was in zaken doen?
Geen idee wie die kerel is, ik heb de aanloop naar de verkiezingen niet zo goed gevolgd.quote:
Als Europa hier over heel wat jaar sterk uitkomt mogen ze wel een gouden standbeeld van hem oprichten in Brussel.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou in de afgelopen tijd heeft hij toch op een aantal momenten ook wel gekregen wat hij wilde. Ik vond dat hele Groenland-gedoe ook wel vrij slim uiteindelijk. En Europa is inmiddels ook heel hard bezig meer in defensie te investeren.
THEY ARE TURNING THE FRIGGIN FROGS GAY!quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee wie die kerel is, ik heb de aanloop naar de verkiezingen niet zo goed gevolgd.
Maar vond het wel heel opvallend dat Melania het voor de slachtoffers van Epstein opnam wat haaks staat op wat er tijdens de hoorzittingen is gebeurd.
Heb je ook geluisterd naar zijn verhaal, of kwam je niet verder dan de ragebait titel?quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:46 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Rob de Wijk is echt een complete randdebiel.
Rob de Wijk zorgt voor de goegemeente op Fok! nu eenmaal voor spontane kortsluiting.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je ook geluisterd naar zijn verhaal, of kwam je niet verder dan de ragebait titel?
Dus je bondgenoten afstoten en je eigen land isoleren en daarmee minder relevant maken lijkt jou wel slimme politiek? Europa is vooral bezig te investeren in defensie-industrie. Ja er gaat meer geld in, maar zeker op termijn een stuk minder richting de VS.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou in de afgelopen tijd heeft hij toch op een aantal momenten ook wel gekregen wat hij wilde. Ik vond dat hele Groenland-gedoe ook wel vrij slim uiteindelijk. En Europa is inmiddels ook heel hard bezig meer in defensie te investeren.
Niet alleen dat, hij lijkt er een paar uit Donny's Deck te hebben gegraaidquote:
Uiteindelijk zal het ook ten nadele gaan van de VS omdat hun wapenindustrie lekker aan Europa verdiende en ze onze territoria mochten gebruiken, hun cultuur en technologie hebben kunnen verspreiden maar het is ook goed om na bijna een eeuw weer op eigen benen te leren staan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus je bondgenoten afstoten en je eigen land isoleren en daarmee minder relevant maken lijkt jou wel slimme politiek? Europa is vooral bezig te investeren in defensie-industrie. Ja er gaat meer geld in, maar zeker op termijn een stuk minder richting de VS.
En uit Poetin's deck.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:05 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij lijkt er een paar uit Donny's Deck te hebben gegraaid
Zekers, het is echter ongezond om op latere leeftijd weer aan de mem te hangen terwijl je eigenlijk al volwassen bent. (denk wel dat de Duitsers nu een poosje rustig blijven)quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:10 schreef sp3c het volgende:
We stonden al op eigen benen voor de VS bestond
we hebben nooit aan een mem gehangen en ik zie geen enkele reden om netflix en internet gedag te zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers, het is echter ongezond om op latere leeftijd weer aan de mem te hangen terwijl je eigenlijk al volwassen bent. (denk wel dat de Duitsers nu een poosje rustig blijven)
Bedankt voor de centjes, Netflix, de bikini, Coca Cola, internet, de Dodge supercharger en de bescherming, adieu VS, het gaat jullie goed bloedbroeders en nakomelingen.
Omdat wij aan de beschaafde goede kant staan van de geschiedenis staan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:55 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben niet anti-Iran. Sterker, ik ben overwegend anti-Israël.
Toch vraag ik me af; waarom bombarderen lui de vliegvelden, havens en landelijke aanvoerwegen van Iran niet als 'countermeassure' vwb de sluiting van die zeestraat? Waarom mag Iran civiel transport aanvallen en andermans import/export belemmeren, en waarom is de wereld zo terughoudend in met gelijke munt terugslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |