SPT / [Endurance] 24 Heures du Mans 2025 - op 3 wielenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:07 schreef AnneX het volgende:
Is er een actueel topic over de 24 uur op de Nurburgring?
Of kan dat niet in een f1 topic…😇
Logisch ja. Als titel topic Le Mans !?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
SPT / [Endurance] 24 Heures du Mans 2025 - op 3 wielen
Maar eigenlijk is het deze
SPT / GT-racen #14 LIVE
Ja ze zitten allemaal verkeerd, maar @Nattekat doet er ook aan mee, dus het zal daar wel horen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Logisch ja. Als titel topic Le Mans !?
Dank 💐
Ja niet meer, ik bedacht me gisteravond ook plots dat we verkeerd zatenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja ze zitten allemaal verkeerd, maar @:nattekat doet er ook aan mee, dus het zal daar wel horen.
Endurance. Le Mans is daar maar een onderdeel van. IMSA wordt er ook besproken en de 24 uur van de Nürburgring kan daar ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Logisch ja. Als titel topic Le Mans !?
Dank 💐
Check even boven je postquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:25 schreef theguyver het volgende:
is er een topic voor de 24uur race dit weekend?
ja die zag ik TT is aangepast vandaar dat ik moeite hadquote:
Dat zou wel een hele domme zet zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:49 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat F1 volgend jaar even alle belangrijke 24h race weekenden vol gaat gooien met een GP.
Denk echt dat die keihard aan het balen zijn nu hoor. Dit heeft de F1 wel wat fans gekost denk ik. Bij F1 pak ik tegenwoordig na een paar rondjes mijn telefoon en mijn F1TV loopt ook af over een week.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele domme zet zijn.
Dat gaat F1 een hoop kijkers kostenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:49 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat F1 volgend jaar even alle belangrijke 24h race weekenden vol gaat gooien met een GP.
Nou ja het is meer dat die echt niet Max nog een weekend willen uitlenen denk ik .... dit heeft ze wel pijn gedaan.quote:
Tja. Eigen schuld. En die aanpassingen die ze gedaan hebben qua regels laat ook zien dat ze daar fouten in gemaakt hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk echt dat die keihard aan het balen zijn nu hoor. Dit heeft de F1 wel wat fans gekost denk ik. Bij F1 pak ik tegenwoordig na een paar rondjes mijn telefoon en mijn F1TV loopt ook af over een week.
Heb gisteren in totaal bijna 16 uur gekeken en zat echt te genieten.
Leuk om dat enthousiasme weer een beetje terug te zien.quote:
Indy500quote:
F1 sluit qua tijd volgens mij vrij goed aan op Indy dus dat is wel een mooi iets. Althans, veel zullen ook vinden dat F1 iets te laat start.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |