Er is niemand die dat jou nu verbiedt.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:11 schreef TAmaru het volgende:
Werken er 60 overbetaalde fucking ambtenaren bij dat nutteloze kutclubje? Waar bemoeien ze zich mee zeg? Laat mij gewoon keuzes maken die slecht voor mijn gezondheid en het milieu zijn maar goed voor mijn mondje en mijn kontje.
Als ik mijn belastinggeld niet kwijt was aan het Voedingscentrum, zou ik nóg betere keuzes kunnen maken.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is niemand die dat jou nu verbiedt.
Nee, het is een adviesje wat van diëtisten afkomt. Alsof diëtisten die ook maar iets van voedingswetenschap weten een doet m dieet met bakken rood vlees gaan aanraden.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is wel een adviesje waar diëtisten hun behandeling op baseren.
Dan word je erop aangekeken als je zegt dagelijks vlees te eten. Nu is dat eigenlijk vooral op het gebruik van suikers en dat wijntje in het weekend. Mensen durven straks niet meer naar een diëtist te gaan!
FU met je dwingende maatregelen.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:38 schreef hooibaal het volgende:
Een goed begin, maar helaas is het allemaal nog steeds veel te vrijblijvend. Net bij 1Vandaag alweer een hele optocht van mensen 'die zich daar echt niet aan gaan houden hoor'. Lekker signaal geef je dan af als publieke omroep. Het wordt hoog tijd dat er dwingende afspraken gemaakt worden met supermarkten, horeca, schoolkantines enzovoorts.
Sodemieter op. Wat is dit voor gezeik, wat een schaamteloze idiote betutteling.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:38 schreef hooibaal het volgende:
Een goed begin, maar helaas is het allemaal nog steeds veel te vrijblijvend. Net bij 1Vandaag alweer een hele optocht van mensen 'die zich daar echt niet aan gaan houden hoor'. Lekker signaal geef je dan af als publieke omroep. Het wordt hoog tijd dat er dwingende afspraken gemaakt worden met supermarkten, horeca, schoolkantines enzovoorts.
Helaas zijn veel mensen niet zelf in staat om verstandige keuzes te maken. Die moet je daar dan een handje bij helpen.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Sodemieter op. Wat is dit voor gezeik, wat een schaamteloze idiote betutteling.
Nee helemaal niet. Moeten ze zelf weten. Laat ze zich eerst maar wat drukker maken om het gerommel met ons eten. Als je denkt goed bezig te zijn blijkt je voeding vol troep te zitten omdat onze overheid ligt te slapen. Al dan niet bewust.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Helaas zijn veel mensen niet zelf in staat om verstandige keuzes te maken. Die moet je daar dan een handje bij helpen.
Wat een grenzeloze arrogantie.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:50 schreef hooibaal het volgende:
Die moet je daar dan een handje bij helpen.
Ja, je pikt ze er zo uit. Altijd hebben ze gelijk. Denken ze.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat een grenzeloze arrogantie.
Maarja, zo kennen we de klimaatwappies.
Omdat varkens naast schattig, ook hartstikke intelligent zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:37 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Heerlijk. Malse varkenshaas of beenham.
Wat is er mis met koolhydratenquote:Op donderdag 9 april 2026 15:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Boter? Sandwich spread? Eieren? Salade? Avocado? Soep?
Maar brood is bijna volledig koolhydraten, dat kun je beter niet eten. Net zoals pasta en rijst. Aardappelen zijn dan nog het beste. Wat gezonde broodvervangers:
[ afbeelding ]
Met een beetje kaas en bonen:
[ afbeelding ]
Met wat kip is ook prima:
[ afbeelding ]
In Azië doen mensen dat in hun broodtrommeltje voor de lunch. Wel vaak met wat rijst, maar die kun je het beste weglaten.
Hoezo, mijn katten zijn slim.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat varkens naast schattig, ook hartstikke intelligent zijn.
Je kunt dan nog beter hond of kat eten.
Zo stoerquote:Op donderdag 9 april 2026 10:31 schreef GezondRechts het volgende:
Vanavond weer een extra lap vlees op de bbq
quote:Op donderdag 9 april 2026 00:51 schreef Cockwhale het volgende:
Gaat het hier om gezondheid of is het Groenslinks-D666 die hier letterlijk weer hun ideologisch roet in het eten aan het gooien zijn?
Lotte, Charmaine, Sabrina, Romana en Eva vormen een gezelschap dat zo ideologisch eensgezind is, dat zelfs een gehaktbal van het voedingscentrum nog tot een levendiger debat leidt. Het doet sterk denken aan een perfect afgestelde echokamer. Zo, tijd om deze broeierige eensgezindheid even weg te spoelen met een havercappuccino: hopelijk schuimt die nog een beetje tegen.quote:Op donderdag 9 april 2026 00:46 schreef tjoptjop het volgende:
Weinig divers clubje trouwens, kunnen we het dan nog wel serieus nemen?
[ afbeelding ]
Je vraagt je af wat Jelle daar als mens van piemel doet,quote:Op donderdag 9 april 2026 19:14 schreef Peppert het volgende:
[..]
Lotte, Charmaine, Sabrina, Romana en Eva vormen een gezelschap dat zo ideologisch eensgezind is, dat zelfs een gehaktbal van het voedingscentrum nog tot een levendiger debat leidt. Het doet sterk denken aan een perfect afgestelde echokamer. Zo, tijd om deze broeierige eensgezindheid even weg te spoelen met een havercappuccino: hopelijk schuimt die nog een beetje tegen.
Ik heb er niet zozeer moeite mee om ze af en toe te eten (want er gaat weinig boven geroosterd buikspek imo) maar wél met hoe die dieren gehouden worden en helemaal met hoe ze vervolgens op transport naar het slachthuis worden vervoerd. Daar wil ik absoluut niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat varkens naast schattig, ook hartstikke intelligent zijn.
Je kunt dan nog beter hond of kat eten.
Varkens zijn slimmer.quote:
Nooit.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Varkens zijn slimmer.
Dus gooi je kat maar in de braadpan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |