Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er in godsnaam voor nodig dat de internationale gemeenschap eens genoeg heeft van deze islamitische oorlogszucht
Ok Vance heb zitten lekken neem ik aan? Interessant om te lezen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:59 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
quote:
De internationale gemeenschap heeft iets meer geopolitieke realiteitszin dan de gemiddelde fokker helaas.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er in godsnaam voor nodig dat de internationale gemeenschap eens genoeg heeft van deze Israelische oorlogszucht
Dacht dat de EU net met een statement kwam dat ze hard bezig waren met het open houden van de strait?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:09 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of die straat als oficieel dicht was, maar nu in ieder geval wel.
[ x ]
Vance heeft goede momenten en is een slimme man, maar biedt te veel een luisterend ook aan de 'America First' beweging.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:36 schreef -XOR- het volgende:
Vance is vooral een heel vervelend clowntje.
Dat mag je niet zeggen!!quote:Op woensdag 8 april 2026 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, ik heb al hier al vaker geschreven dat ik de Trumpjes en Poetins het liefst een kogel door de kop geramd zie worden.
Bijzonder wel, het verwijderen van een terreurbeweging die een land aanvalt is 'oorlogszucht'?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er in godsnaam voor nodig dat de internationale gemeenschap eens genoeg heeft van deze Israelische oorlogszucht
Ah, dus het is de schuld van... de EU?quote:Op woensdag 8 april 2026 19:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht dat de EU net met een statement kwam dat ze hard bezig waren met het open houden van de strait?
Misschien qua context, ik bedoel nu met name de Israelische acties in Libanon, waar vanmiddag alleen al 250 slachtoffers zijn gevallenquote:Op woensdag 8 april 2026 19:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder wel, het verwijderen van een terreurbeweging die een land aanvalt is 'oorlogszucht'?
Nee, maar het staat wel kneuterigquote:Op woensdag 8 april 2026 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah, dus het is de schuld van... de EU?
Eigenlijk wel ja, hahahaquote:Op woensdag 8 april 2026 18:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump werd al in z’n hemd gezet door Iran, en nu trekt Bibi z’n broek ook nog eens naar beneden![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 18:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump werd al in z’n hemd gezet door Iran, en nu trekt Bibi z’n broek ook nog eens naar beneden![]()
En hij heeft echt nul aura gelukkig. Dat wordt nog lachen als hij een gooi doet naar het presidentschap en hij dit allemaal moet verdedigenquote:Op woensdag 8 april 2026 19:36 schreef -XOR- het volgende:
Vance is vooral een heel vervelend clowntje.
Daar wil men maar niet aan. Er wordt maar gedaan alsof Israel maar te leven heeft met allerlei terreurbewegingen, want die aanpakken kan onschuldige levens kosten en dat mag absoluut niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder wel, het verwijderen van een terreurbeweging die een land aanvalt is 'oorlogszucht'?
Ik geef ze geen ongelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef cinderloom het volgende:
En de straat van Hormuz is nog geen 24 uur later alweer potdicht:
[..]
.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)rm-in-iraanse-steden
Alles plat bombarderen helpt inderdaad ook, ook jaren….quote:Op woensdag 8 april 2026 19:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daar wil men maar niet aan. Er wordt maar gedaan alsof Israel maar te leven heeft met allerlei terreurbewegingen, want die aanpakken kan onschuldige levens kosten en dat mag absoluut niet.
Inderdaad, de selectieve en geveinsde bekommering om burgerslachtoffers van sommigen is niets waard.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen!!
Ik hoop trouwens wel dat Israël her en der nog flink wat burgers slachtoffert, want daar geven we niks om.
Tja, dan had Libanon zelf maar Hezbollah moeten verwijderen uit het land. Israël hoeft niet te leven met een terreurgroepering net over de grens in Libanon, die herhaaldelijk heeft gezegd Israël te willen vernietigen.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien qua context, ik bedoel nu met name de Israelische acties in Libanon, waar vanmiddag alleen al 250 slachtoffers zijn gevallen
Islamitisch terreur gaat nooit ophouden totdat Israel stopt met bestaan, dan kan je je vijand maar beter plat bombarderen.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alles plat bombarderen helpt inderdaad ook, ook jaren….
Het is dan ook een verkeerde voorstelling van zaken. Nederland heeft samen met Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië en Canada aangegeven een kopgroep te willen vormen om Hormuz te beveiligen op het moment dat gevechten daar gestopt zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel kneuterig
Dat zal net zolang gebeuren tot het terreur stopt. En het blijkt wel te werken, want als je de kracht van Hezbollah vergelijkt met drie jaar terug is daar in vergelijking nog maar weinig van over.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alles plat bombarderen helpt inderdaad ook, ook jaren….
Israel is constant terreurbewegingen aan het stichten met hun debiele gedrag.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daar wil men maar niet aan. Er wordt maar gedaan alsof Israel maar te leven heeft met allerlei terreurbewegingen, want die aanpakken kan onschuldige levens kosten en dat mag absoluut niet.
Nee hoor, de Islamitische terreurbeweging worden gestart door moslimfundamentalisten, niet door Israël.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israel is constant terreurbewegingen aan het stichten met hun debiele gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |