Welke?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
En plotseling zijn ook andere, als verloren beschouwen, users weer teruggekeerd. Wat een feest.
Had er al een TR voor gezet. FOK! moet leuker ? Nou dat gaat met dit soort idioterie niet/nooit gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:55 schreef raptorix het volgende:
20 gesloten topics in een dag, ik heb bans gehad voor 1 opmerking, nu gedraag ik me de laatste tijd redelijk netjes denk ik, maar dit blijft me toch verbazen dat dit soort users ongestoort kunnen blijven baggeren, en dat in een periode waar Fok in een lastige periode zit, begin eens met dit soort users gewoon een permanente schop te geven.
Heb jij ook een oogje op haar?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat leuk, je bent weer terug. En dat daags nadat ik aangaf het jammer te hebben gevonden dat je nooit op mijn avances inging!
Dit doet me wel pijn, ik denk als ik terug zou komen zou je niet zo reageren, terwijl ik je op handen draag. Krijg ik ook een beetje erkenning Mikey?quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Heb jij ook een oogje op haar?
Zeer toevallig allemaal.
Ik moet hierover nadenkenquote:
Doe maar. Dan ga ik even die lekkere noodles eten en misschien een croissant ofzo en dan even paffen.quote:
Mijn reactie is dan ook niet geheel zonder sarcasme.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dit doet me wel pijn, ik denk als ik terug zou komen zou je niet zo reageren, terwijl ik je op handen draag. Krijg ik ook een beetje erkenning Mikey?
Jaaaaaa daar moest ik me ook mee identificerenquote:
Daniuewel Mikey, ik voel me nu weer een stuk beter.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mijn reactie is dan ook niet geheel zonder sarcasme.
Ik zit op het toilet maar alles is waterig. Ze hebben weer wat met me uitgespookt.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe maar. Dan ga ik even die lekkere noodles eten en misschien een croissant ofzo en dan even paffen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Typerend dat jullie reageren op de naam van de user in plaats van op de inhoud van de klacht. Wat zouden jullie ervan vinden als dat bij jullie zelf gebeurt?
We nemen het je niet kwalijk hoor.quote:geregistreerd op: maandag 29 december 2025 @ 14:57
OP gelezen?quote:Overigens kan ik me compleet vinden in de klacht. Vaak moet ik zelfs de pagina refreshen omdat de X om de advertentie weg te klikken ontbreekt.
Ze schrijft zelf dat ze 2x perongeluk op een advertentie klikte. Niet gek als de X ontbreekt.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
We nemen het je niet kwalijk hoor.
[..]
OP gelezen?
Wat is zijn klacht?
Wel gek: als de X ontbreekt, klik je gewoon niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:25 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ze schrijft zelf dat ze 2x perongeluk op een advertentie klikte. Niet gek als de X ontbreekt.
Check voor de gein z'n PoHi eensquote:En wat heeft mijn registratiedatum ermee te maken?
Wat is er dan met die PoHi? Het is toch niet aan ons om daar iets van te vinden?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Wel gek: als de X ontbreekt, klik je gewoon niet.
Maar voor hem veel belangrijker: hij vraagt of de reclames veilig zijn
[..]
Check voor de gein z'n PoHi eens
Niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Wat is er dan met die PoHi? Het is toch niet aan ons om daar iets van te vinden?
Hey Jessica. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Typerend dat jullie reageren op de naam van de user in plaats van op de inhoud van de klacht. Wat zouden jullie ervan vinden als dat bij jullie zelf gebeurt?
Overigens kan ik me compleet vinden in de klacht. Vaak moet ik zelfs de pagina refreshen omdat de X om de advertentie weg te klikken ontbreekt.
Als je de berichten van die user niet leuk vindt kan je ook gewoon doorscrollen. Ipv een studie uitvoeren naar een pohi.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet?
Tja, dan snap ik sat je het niet snapt.
En ja, dat verspringen is veel irritanter. Dat was 5 jaar geleden nog niet.
Gezien zijn PoHi zou deze user nooit meer moeten kunnen terugkomen hierquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Wat is er dan met die PoHi? Het is toch niet aan ons om daar iets van te vinden?
Overigens verspringen die reclames ook steeds, waardoor als je op de X wil klikken soms alsnog de advertentie opent.
Er is weinig geen studie nodig om deze oudgediende te doorgronden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:48 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Als je de berichten van die user niet leuk vindt kan je ook gewoon doorscrollen. Ipv een studie uitvoeren naar een pohi.
Laatste keer dat ik dat zei werd ik voor een week gebanned....quote:
Dan zijn ze wel mokerdom want ik heb genoeg gevallen gezien waarbij websites niet werken als je een adblocker gebruikt, laat me raden, te gierig voor een fatsoenlijke firewall.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:57 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat zei werd ik voor een week gebanned....
Op het werk kan ik niet anders, daar word standaard een adblocker aan de browser toegevoegd en we kunnen die ook niet uitschakelen. Dat is zodat niemand op iets stoms klikt zeggen ze.....
Ohnee we hebben een prima firewall, maar dat stopt mensen niet om op domme shit te klikken.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel mokerdom want ik heb genoeg gevallen gezien waarbij websites niet werken als je een adblocker gebruikt, laat me raden, te gierig voor een fatsoenlijke firewall.
Dat is juist het probleem, je hebt niet door dat een website niet werkt omdat iets geblockeerd heeft, je denkt gewoon: wat een kut webstie, die doet het niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:30 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Ohnee we hebben een prima firewall, maar dat stopt mensen niet om op domme shit te klikken.
Daarbij heb ik nog niet ondervonden dat websites het slechter doen of helemaal niet werken
Heel vaak gehad met Cookie walls die geblokkeerd werden, geef je geen consent en dan doet de website het niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 00:25 schreef CaseJunky het volgende:
Geen idee wat voor sites jij dan bezoekt maar de dingen die ik nodig heb en bezoek op mijn werk laptop die doen het allemaal prima hoor
Een Cookiewall blokkade is wat anders dan een advertisment blokkade natuurlijk he.... Dat staat totaal los van elkaarquote:Op donderdag 9 april 2026 01:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heel vaak gehad met Cookie walls die geblokkeerd werden, geef je geen consent en dan doet de website het niet.
Werkt dit echt denk je?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef er eentje kado misschien wil ze dan wel met je 😳
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |