Ohnee we hebben een prima firewall, maar dat stopt mensen niet om op domme shit te klikken.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel mokerdom want ik heb genoeg gevallen gezien waarbij websites niet werken als je een adblocker gebruikt, laat me raden, te gierig voor een fatsoenlijke firewall.
Dat is juist het probleem, je hebt niet door dat een website niet werkt omdat iets geblockeerd heeft, je denkt gewoon: wat een kut webstie, die doet het niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:30 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Ohnee we hebben een prima firewall, maar dat stopt mensen niet om op domme shit te klikken.
Daarbij heb ik nog niet ondervonden dat websites het slechter doen of helemaal niet werken
Heel vaak gehad met Cookie walls die geblokkeerd werden, geef je geen consent en dan doet de website het niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 00:25 schreef CaseJunky het volgende:
Geen idee wat voor sites jij dan bezoekt maar de dingen die ik nodig heb en bezoek op mijn werk laptop die doen het allemaal prima hoor
Een Cookiewall blokkade is wat anders dan een advertisment blokkade natuurlijk he.... Dat staat totaal los van elkaarquote:Op donderdag 9 april 2026 01:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heel vaak gehad met Cookie walls die geblokkeerd werden, geef je geen consent en dan doet de website het niet.
Werkt dit echt denk je?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef er eentje kado misschien wil ze dan wel met je 😳
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |