En wellicht slecht nieuws voor Iraanse meisjes die dansende hun haren willen laten zien en hun pretewtje graag zouden behouden.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is vooral ook slecht nieuws voor Groenland lijkt me.
Iran is nu geenszins sterker. Wat ze nu doet, kon ze 40 dagen geleden beter. Ze voelde zich alleen nog niet genoodzaakt.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is, is Iran er flink op vooruitgegaan idd.
En is dit een zeer pijnlijk strategisch verlies voor de VS en haar wereldmacht. Veel geld en energie gestoken en bruggen verbrand in een oorlog waar de tegenstander sterker uitkomt.
Ook Israël is er niet veiliger op geworden op de middellange termijn.
Nou wat een overwinning dit.quote:06:33
Witte Huis: 'Staakt-het-vuren is overwinning voor de VS'
Het Witte Huis noemt het staakt-het-vuren "een overwinning voor de VS". Volgens een woordvoerder is dat te danken aan president Trump en "ons ongelooflijke leger", zegt zij in een bericht op sociale media.
De woordvoerder van het Witte Huis schrijft ook dat Trump ervoor heeft gezorgd dat de Straat van Hormuz zal worden heropend.
"Het succes van ons leger heeft ons de macht om te onderhandelen gegeven, die nu een opening hebben gecreëerd voor een diplomatieke oplossing en vrede op lange termijn", schrijft de woordvoerder.
dat artikel zijn ze nu druk aan het tikken bij het AD.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:57 schreef Toine51 het volgende:
Hoera!!!
Vanmiddag weer tanken voor ¤1,70...
wat zou voor die mensen goed nieuws zijn?quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wellicht slecht nieuws voor Iraanse meisjes die dansende hun haren willen laten zien en hun pretewtje graag zouden behouden.
Hopelijk schrijven ze pomppilaren dan wel steeds hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat artikel zijn ze nu druk aan het tikken bij het AD.
"bestand Iran-VS, wat betekend dit voor de prijzen aan de pomp?".
omdat het enige is wat hun lezer begrijpt, getallen op de pomppilaren omhoog = slecht, Getallen op de pomp pilaren omlaag = goed.
In andere landen ben je weer niet zeker van je voorhuid.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wellicht slecht nieuws voor Iraanse meisjes die dansende hun haren willen laten zien en hun pretewtje graag zouden behouden.
De grote winnaar op de korte termijn is vooral Israël, want er is best een flinke slag toegebracht aan de militaire capaciteit van Iran om offensief te handelen anders dan het soort willekeurig terreur zaaien in de regio dat ze gedurende dit conflict hebben gedaan en ze hebben hiervoor een hele bak militaire steun gekregen van de VS, gratis en voor niets.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Extra geld voor Iran is wat ze bereikt hebben op basis van de 10 punten plan die veelvuldig gedeeld worden.
Of dat inderdaad zo is geen idee
ze kunnen tol heffen over de straat van Hormuz? Het regime zit er nog? Ja, er zijn wat hoge piefen dood. Maar waar zit de "win" voor de VS?quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Iran is nu geenszins sterker. Wat ze nu doet, kon ze 40 dagen geleden beter. Ze voelde zich alleen nog niet genoodzaakt.
Misschien mogen ze nu van de brug afkomen waar ze moesten gaan staan?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat zou voor die mensen goed nieuws zijn?
Ja ik weet dat het verdwijnen van het regime voor hen goed nieuws zou zijn. Maar ik bedoel vanuit de huidige situatie bekeken?
Zoals de afgelopen weken is gebleken was het welzijn of vrijheid van de Iraanse bevolking nooit ook maar enig doel in deze exercitie.
ik neem aan dat de AI bot die dit stuk schrijft wel weet hoe je dat schrijftquote:Op woensdag 8 april 2026 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk schrijven ze pomppilaren dan wel steeds hetzelfde
JD Vance gaat vandaag vertellen dat zelfs God deze deal niet had kunnen maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
ze kunnen tol heffen over de straat van Hormuz? Het regime zit er nog? Ja, er zijn wat hoge piefen dood. Maar waar zit de "win" voor de VS?
Misogynie had ik niet snel achter jou gezocht.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In andere landen ben je weer niet zeker van je voorhuid.
Als sancties worden opgeheven en ze tol gaan heffen over alles wat door Hormuz vaart, ze ongestoord weer alles mogen opbouwen en verder mogen gaan met verrijkt uranium..quote:Op woensdag 8 april 2026 07:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Iran is nu geenszins sterker. Wat ze nu doet, kon ze 40 dagen geleden beter. Ze voelde zich alleen nog niet genoodzaakt.
Voor vrouwenbesnijdenis moet je in Afrika zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misogynie had ik niet snel achter jou gezocht.
Hun wensenlijstje wordt natuurlijk niet volledig gehonoreerd.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als sancties worden opgeheven en ze tol gaan heffen over alles wat door Hormuz vaart, ze ongestoord weer alles mogen opbouwen en verder mogen gaan met verrijkt uranium..
quote:Op woensdag 8 april 2026 08:06 schreef vosss het volgende:
Die ¤1,70 gaan we niet meer terugzien hoor.
Wie dat denkt heeft het niet begrepen.
Ja jullie mogen me quoten en op deze post wijzen als ik het verkeerd had.
dit is ook wel heel erg makkelijk, want 1,70 hebben we (volgens mij) al jaren niet meer gezien.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:06 schreef vosss het volgende:
Vooruit ¤1,80 danquote:Op woensdag 8 april 2026 08:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
[..]
dit is ook wel heel erg makkelijk, want 1,70 hebben we (volgens mij) al jaren niet meer gezien.
Nee, die energiecrisis duurt veel langer , maar ik weet ook niet zeker hoe lang. Weet iemand dat ongeveer?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:06 schreef vosss het volgende:
Die aandacht is nooit weggeweestquote:Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Nexum het volgende:
Zodra er weer aandacht voor de Epstein-files komt zal hij wel weer een raketje op Teheran gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |