23, goal Kvara.quote:
Che?quote:
Die is al een poosje uitgeschoten.quote:
Nuttige speler genot.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om de act hier dat Frenkie belangrijk is te doorbreken.
Ruudje Vormerquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heb je ook nodig , balletjes terug en breed .
Stukje Timmy Simons.
Omdat ze willen winnen.quote:
Johann Vogel, Patrick Paauwequote:Op dinsdag 14 april 2026 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruudje Vormer
Eyong Tarkang Enoh
Timmy Simonsquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heb je ook nodig , balletjes terug en breed .
Stukje Timmy Simons.
Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!quote:
Linskens en Park waren nou niet echt nuttige spelers. Dan denk ik eerder aan Wouters midden jaren 90. Park was voor PSV in die tijd voldoende creatief en Linskens was gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!
De Camargo in de spits?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Timmy er op het WK er helaas niet meer bij omdat jong talent Axel Witsel nu op zijn plek rondloopt.
Beetje disrespectvollozigheid om Lucius en Remco van der Schaaf niet te noemenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Johann Vogel, Ji Sung Park, Edward Linskens... PSV heeft wat nuttige spelers gehad!
Lucius was vooral heel nuttig op het stratumseind.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beetje disrespectvollozigheid om Lucius en Remco van der Schaaf niet te noemen
https://www.hansanders.nl/afspraak-maken/quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kan die shirts bij Liverpool - PSG lastig uit elkaar houden.
Edward was een goed paard.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Linskens en Park waren nou niet echt nuttige spelers. Dan denk ik eerder aan Wouters midden jaren 90. Park was voor PSV in die tijd voldoende creatief en Linskens was gewoon niet goed genoeg.
Ideale twaalfde man.quote:
Hans Anders doet niks aan kleurenblindheid tochquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.hansanders.nl/afspraak-maken/
Godver ja, dat is inmiddels ook een routinierquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Timmy er op het WK er helaas niet meer bij omdat jong talent Axel Witsel nu op zijn plek rondloopt.
Ik bel ze evenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hans Anders doet niks aan kleurenblindheid toch
Tegenwoordig spelen de Belgjes met Onana en dat soort figuren. Nietzeggend teamquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Godver ja, dat is inmiddels ook een routinier.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Namen niet op, Hans was bezig met wat anders
Onbegrijpelijk ja, koekoek Atleti - Barca is een stuk leukerquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Waarom zit ik tegen beter weten in de zwanenzang van Oh Arne te kijken?
Barcelona op voorsprong is anders niet iets wat ik onder "leuk" versta.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, koekoek Atleti - Barca is een stuk leuker
Spartelende topteams die langzaam verzuipen is altijd leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Waarom zit ik tegen beter weten in de zwanenzang van Oh Arne te kijken?
Ja de stand vind ik persoonlijk minder prettig maar het is voetballend wel zeer vermakelijkquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Barcelona op voorsprong is anders niet iets wat ik onder "leuk" versta.
Ziggo Ultra nemenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:28 schreef ISVV het volgende:
Ik heb Ziggo en kan toch geen Atletico - Barca kijken.
Kut roverheid
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Namen niet op, Hans was bezig met wat anders
Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:28 schreef ISVV het volgende:
Ik heb Ziggo en kan toch geen Atletico - Barca kijken.
Kut roverheid
Schuld van de Rabobank!quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als ze de uitkerings nu wat hoger maakten
Lekker pallets sorteren, betaalt prima.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als ze de uitkerings nu wat hoger maakten
Als je geen pauper bent ja.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco denkt dat als je Ziggo hebt je automatisch Ziggo Sport 2 t/m 5 erbij krijgt
Deschamps belt Benzema.quote:
En wij weer met debieltje Depay.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een ramp voor de Fransen met Mbappé en de PSG voorhoede achter de hand.
Inderdaad, dat wordt puzzelen. Misschien ene Thuram van Inter dan als reserve meenemen?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een ramp voor de Fransen met Mbappé en de PSG voorhoede achter de hand.
Ik heb een kaartspel van Barça, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef Coco het volgende:
Juichen voor Barcelona![]()
Dan ben je gewoon klaar.
Dat is het eigenlijk al.quote:
Hangt er vanaf of Frenkie meedoetquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef Coco het volgende:
Is er iemand hier uberhaupt nog voor Barcelona?
Onze Ali Daai .quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wij weer met debieltje Depay.
Het is schrapen voor ze.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt puzzelen. Misschien ene Thuram van Inter dan als reserve meenemen?
Albert Mantinghquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef Coco het volgende:
Is er iemand hier uberhaupt nog voor Barcelona?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |